Historisk antal franskmænd i Madrid

4 år 9 måneder siden #1 af Jbner

Hvis transferen af Mendy bliver en realitet, vil Real Madrid have et historisk antal franskmænd i truppen. En trup der i øjeblikket tæller Luca Zidane, Varane, Benzema og Theo Hernandez.

I hele Real Madrids historie har man haft 14 franskmænd i klubben. Louis Hon blev den første franskmand i klubben i 1956, og sidenhen har man haft store spillere som Makelele, Karembeu, Anelka, Benzema og selvfølgelig Zidane.

Da Zidane overtog rollen som træner fra Benitez, havde man kun to franskmænd i truppen, Varane og Benzema. Den nuværende rekord for franskmænd i truppen, er Zidanes trup fra 17/18-sæsonen, hvor Varane, Benzema, Luca og Theo var en del af truppen.

Den forestående transfer af Mendy bliver måske ikke den sidste franskmand til at slutte sig til truppen i denne sæson, da rygter omkring Mbappe og Pogba stadig lever i bedste velgående. Rekorden for den mest franske trup i Real Madrids historie, kan derfor blive udbygget yderligere senere på sommeren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #2 af Salix7
Ser nogen det som et problem, hvis Zidane ender med at gøre Real Madrid til et halvt fransk landshold? Nu med Mendy ombord + både Pogba og Mbappé i støbeskeen kommer der til at være mange franskmænd knyttet til klubben.
Personligt er jeg i tvivl om, hvor god Mendy er, men jeg håber da på en positiv overraskelse - samtidig kan jeg virkelig ikke finde ud af, om Pogba vil passe ind eller blot blive et problembarn ... derimod ser jeg meget meget gerne Mbappé i klubben hurtigst muligt!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #3 af JimmyBroe

Salix7 skrev: Ser nogen det som et problem, hvis Zidane ender med at gøre Real Madrid til et halvt fransk landshold? Nu med Mendy ombord + både Pogba og Mbappé i støbeskeen kommer der til at være mange franskmænd knyttet til klubben.
Personligt er jeg i tvivl om, hvor god Mendy er, men jeg håber da på en positiv overraskelse - samtidig kan jeg virkelig ikke finde ud af, om Pogba vil passe ind eller blot blive et problembarn ... derimod ser jeg meget meget gerne Mbappé i klubben hurtigst muligt!


Måske det netop er det der skal til for at overbevise Mbappé? Det er da ikke utænkeligt at knægten sidder i Pariser og drømmer sig til den spanske hovedstad. Han er i forvejen “fan” af både klub og træner, så nå holdet bliver et særdeles fransk hold så trækker det med sikkerhed ekstra i ham.

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #4 af JesperA
Belgierne snakker vel også fransk, men nej det er ikke noget problem, lad os få nogle flere!!!! :-D
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved JesperA.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #5 af Chamartin

Salix7 skrev: Ser nogen det som et problem, hvis Zidane ender med at gøre Real Madrid til et halvt fransk landshold? Nu med Mendy ombord + både Pogba og Mbappé i støbeskeen kommer der til at være mange franskmænd knyttet til klubben.
Personligt er jeg i tvivl om, hvor god Mendy er, men jeg håber da på en positiv overraskelse - samtidig kan jeg virkelig ikke finde ud af, om Pogba vil passe ind eller blot blive et problembarn ... derimod ser jeg meget meget gerne Mbappé i klubben hurtigst muligt!


I betragtning af, at Frankrig i disse år producerer verdens bedste spillere og er viceeuropamester samt verdensmester og vel næsten kan stille med to lige stærke landsholdsopstillinger, er det næppe underligt eller et problem, at en del af dem finder vej til verdens bedste klubhold.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce