Nasser Al-Khelaifi åbner op for Mbappé-salg

4 år 9 måneder siden #13 af Ramos4

Fondo_Sur skrev:

Ramos4 skrev:

Fondo_Sur skrev: Et Mbappé køb ville være perfektion. Det er dog meget langt fra, og det realistiske har hele tiden være at hente ham næste år. Spørgsmålet er bare om man ikke bare skal fyre den fuldstændigt af denne sommer.


Hvorfor lige næste år?


Det oplagte tidspunkt for PSG at sælge ham. Hans kontrakt udløber i 2023. Hvis de venter til 2022 får Real Madrid tilbud som med Hazard.


Næste år er 2020?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #14 af JesperThomsen
Rygterne går ellers på at Neymar er til salg. PSG sælger nok ikke både Neymar og Mbappé i samme vindue.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #15 af Raul7-2880
Nasser Al-Khelaifi åbner op for Neymar-salg til Barca*

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #16 af Real HWL
Nasser Al-Khelaifis udtagelser åbner op for salg af hele truppen. Der skal åbenbart andre boller på suppen i PSG. Nu har man endelig fundet ud af at hvis der ikke er harmoni i en spillertrup, så vinder man ikke særlig meget.

Men spændende hvad der sker i Barca. Mon de sælger Coutinho og Dembele, for at få Griezmann og Neymar. Plus de har sikret sig De Jung, og måske De Ligt. Så kommer de godt nok styrket ud af transfervinduet :-/
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #17 af Real Madrid

Real HWL skrev: Nasser Al-Khelaifis udtagelser åbner op for salg af hele truppen. Der skal åbenbart andre boller på suppen i PSG. Nu har man endelig fundet ud af at hvis der ikke er harmoni i en spillertrup, så vinder man ikke særlig meget.

Men spændende hvad der sker i Barca. Mon de sælger Coutinho og Dembele, for at få Griezmann og Neymar. Plus de har sikret sig De Jung, og måske De Ligt. Så kommer de godt nok styrket ud af transfervinduet :-/


Indtil videre har de hverken Griezmann, Neymar eller De Ligt, men "kun" Frenkie de Jong, så ro på :-)
Ser ikke klubben have råd til de Jong, de Ligt, Neymar og Griezmann i samme vindue, og hvordan skal kabalen i øvrigt gå op i offensiven, når de allerede har Messi og Suárez?

Jeg håber virkelig Barca bruger kassen på Griezmann, da jeg ikke tror på, det vil være et godt match, særligt ikke, hvis han skal spille på venstrekant ala Coutinho/Dembele.

Frenkie de Jong får iøvrigt også udfordringer med Busquets, Arthur og Rakitic, som allerede fungerer mere end godt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #18 af mohbar

Real HWL skrev: Nasser Al-Khelaifis udtagelser åbner op for salg af hele truppen. Der skal åbenbart andre boller på suppen i PSG. Nu har man endelig fundet ud af at hvis der ikke er harmoni i en spillertrup, så vinder man ikke særlig meget.

Men spændende hvad der sker i Barca. Mon de sælger Coutinho og Dembele, for at få Griezmann og Neymar. Plus de har sikret sig De Jung, og måske De Ligt. Så kommer de godt nok styrket ud af transfervinduet :-/


Har de mon råd...:

Coutinho: +100 mio
Dembele: +120 mio
De Jong: -85 mio
Griezmann: -150 mio
De Ligt: -110 mio (måske mere pga mange storklubber vil have ham)
Neymar: -250 mio (? mon ikke Real også vil presse barca -bare en smule)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #19 af JesperA

mohbar skrev:

Real HWL skrev: Nasser Al-Khelaifis udtagelser åbner op for salg af hele truppen. Der skal åbenbart andre boller på suppen i PSG. Nu har man endelig fundet ud af at hvis der ikke er harmoni i en spillertrup, så vinder man ikke særlig meget.

Men spændende hvad der sker i Barca. Mon de sælger Coutinho og Dembele, for at få Griezmann og Neymar. Plus de har sikret sig De Jung, og måske De Ligt. Så kommer de godt nok styrket ud af transfervinduet :-/


Har de mon råd...:

Coutinho: +100 mio
Dembele: +120 mio
De Jong: -85 mio
Griezmann: -150 mio
De Ligt: -110 mio (måske mere pga mange storklubber vil have ham)
Neymar: -250 mio (? mon ikke Real også vil presse barca -bare en smule)

I hvilken valuta tror du de kan få 220 for Coutinho og Dembelé?
Men for at svare på dit spørgsmål. Det er ikke engang i nærheden af at de har råd til de spillere. Ser det i øvrigt ikke som værende realistisk at PSG tager til takke med Dembelé den anden vej, jeg tror PSG har ambitioner om at erstatte Neymar med eventuelt Griezmann såfremt han skifter, og ligeledes lader de til at være ret opsatte på at hente De Ligt. Prisen på De Ligt tror jeg er tæt på hvor den ender, og så tror jeg Barca må trække sig. De har jo også allerede en Umtiti der forhåbentligt snart kan spille igen, for han er en fremragende spiller og det er altid ærgerligt når skader ødelægger det for dygtige spillere. Det er i hvert fald min holdning, uagtet at de spiller i Barca.

Jeg tror desuden Barca er i markedet efter en højreback, Semedo har udover et meget svingende niveau tilsyneladende også ytret ønske om at forlade klubben, og så er de nødt til at erstatte ham.
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved JesperA.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #20 af Real HWL

Real Madrid skrev:

Real HWL skrev: Nasser Al-Khelaifis udtagelser åbner op for salg af hele truppen. Der skal åbenbart andre boller på suppen i PSG. Nu har man endelig fundet ud af at hvis der ikke er harmoni i en spillertrup, så vinder man ikke særlig meget.

Men spændende hvad der sker i Barca. Mon de sælger Coutinho og Dembele, for at få Griezmann og Neymar. Plus de har sikret sig De Jung, og måske De Ligt. Så kommer de godt nok styrket ud af transfervinduet :-/


Indtil videre har de hverken Griezmann, Neymar eller De Ligt, men "kun" Frenkie de Jong, så ro på :-)
Ser ikke klubben have råd til de Jong, de Ligt, Neymar og Griezmann i samme vindue, og hvordan skal kabalen i øvrigt gå op i offensiven, når de allerede har Messi og Suárez?

Jeg håber virkelig Barca bruger kassen på Griezmann, da jeg ikke tror på, det vil være et godt match, særligt ikke, hvis han skal spille på venstrekant ala Coutinho/Dembele.

Frenkie de Jong får iøvrigt også udfordringer med Busquets, Arthur og Rakitic, som allerede fungerer mere end godt.


Atletico har udtalt at Griezmann og Barca er en done deal. Og det har det været siden Marts. Jeg ser Griezmann og Barca som det perfekte match. Han arbejder altid sten hårdt, lige noget de kan bruge i deres presspil, og så er han målfarlig. Så personligt håber jeg på de brænder alle deres penge af på Neymar og alle hans skandaler og skader. Men vi må se hvad der sker :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce