Mino Raiola: Alle ved, at Pogba ønsker at skifte

4 år 9 måneder siden #1 af Daniel

Manchester United har ikke haft lyst til at indlede samtaler med interesserede klubber om Paul Pogba, og derfor har den 26-åriges franskmands agent, Mino Raiola, nu været ude og lægge presse på den engelske storklub i et kort interview med The Times.

- Alle, der har noget med klubben at gøre, lige fra manageren til ejerne, ved, hvad Pauls ønske er. Alle ved, at Paul ønsker at skifte og det er en proces, vi har sat i gang. Alle ved, hvad hans følelser er, siger Pogbas kontroversielle agent.

Pogba befinder sig i skrivende stund i New York, selvom Manchester United drager til Australien på søndag, hvor englændernes forberedelser frem mod den kommende sæson begynder, hvilket blot forstærker Raiolas ord om, at hans klient ønsker nye sportslige udfordringer.

The Times beretter videre, at Real Madrid er Pogbas foretrukne destination, om end Juventus lurer i kulissen. Spekulationerne i spansk presse går i skrivende stund på, at Los Blancos vil forsøge at tilbyde Manchester United en pose penge plus Gareth Bale.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #2 af Daniel
Spændende udvikling. Nu kan det være, at Manchester United har lyst til at sætte sig ved forhandlingsbordet med Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #3 af JesperA
Var det den "reaktion" Perez angiveligt var ude efter? Eller er det bare Mino der har brug for en tilbygning til huset.. Det bliver spændende

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #4 af JimmyBroe
Vi kan forsøge at tilbyde forskellige klubber vores Walisiske højrekant nok så mange gange. Hvis manden ikke vil væk står hans værdi i lige præcis 0 €. Det er en ringe forhandlingsvarer imo.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #5 af Kiwes
Pogba er en svær spiller at blive klog på synes jeg. Jeg kan godt lide hans spil på det franske landshold, men jeg er ikke synderlig imponeret at hans indsats i United - og specielt ikke når de har været i modgang. Her har han vist intet initiativ eller gåpåmod og det har vores egne spilere vist rigeligt af sidste sæson.

Hvis klubben så gerne vil have ham så tilbyd da United 70mil og Isco. Win-Win for alle bortset fra Isco :)
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #6 af Ramos4
Jeg tror såvel Pogba som Isco/Asensio har brug for nye græsgange for at finde formen og motivationen igen. Det er jo alle gode spillere.

Bale bliver derimod aldrig god igen noget sted, men nok om det. Jeg ser god mening i at prøve at inkludere ham i en handel, da vi aldrig får solgt ham ellers. At låne ham ud kan være en nødløsning, men giver ikke nogen grunker.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum