Spansk presse: Liverpool lancerer ny Asensio-offensiv

4 år 8 måneder siden #25 af Dios

BBB skrev:

Dios skrev: BBB skrev:

Så Youtube-videoer er lavt niveau? Imodsætning til folk der postulerer uden at underbygge det? :-D

Asensio har en vanvittigt spark, han har lavet to utrolige mål mod Barcelona sidst han spillede under Zidane. Jeg formoder, at dit postulat bygger på hans sidste sæson, men det gad du jo ikke engang skrive. I sidste sæson spillede alle i klubben dårligt. Selv Pogba som er 3 år ældre end Asensio, og koster en del mere end 70 mio. euro, spillede dårligt, men alligevel vil vi have ham og sende Asensio videre.


Så din pointe er, at han har bevist han har et fantastisk spark, og det fører videre til dine 2 mål imod Barcelona som er 2 år siden nu. Det er jeg da på ingen måder uenig i, men hvis det er kriteriet for, at bevise sit værd, så var Drenthe også en bragende succes, da han lagde ud med 2 pragtmål.


At bevise sig mod Barcelona er, at bevise sig på topplan. Han formåede også at spille godt nok mod Bayern til, at han har bevist sig.


Asensio beviste han rummede et potentiale, som gjorde han måske kunne være med på topplan. Sidder du med samme følelse af Asensio nu, som for 2 år siden? Der skal dog mere end 3 mål og 90 min. fordelt ud på 4-5 kampe i benene før han har bevist sig, hvis du spørger mig. Problemet er jo desværre bare, at det er 2 år siden. Selv ikke engang Isco kan leve på det prædikat længere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #26 af Lars1991
Bare som en generel ting, synes jeg det noget underlig noget at kalde Asensio langsom. Har aldrig rigtig forstået hvordan folk har fået den ide. Ja han er ikke et lyn som Salah, Sterling, Vinicius osv, men han er da kategorien under dem.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce