Santos-præsident: Rodrygo bliver én af verdens bedste

Det forventes at Real Madrid skal have gang i den helt store svingdør til sommer, hvor det ene offensive es efter det andet bliver rygtet til kongeklubben. Vi nævner i flæng Eden Hazard, Kylian Mbappé og Mauro Icardi, men én offensiv spiller er allerede sikret, nemlig den 18-årige brasilianer, Rodrygo Goes.

Og præsidenten for Rodrygos nuværende klub Santos, José Carlos Peres, mener, at Real Madrid har gjort en god handel:

- Han bliver én af de bedste spillere i verden. Siden han var ung, har han tiltrukket sig opmærksomhed fra internationale klubber pga. hans driblinger, afslutninger og teknik. Jeg ville gerne se ham fortsætte her i lang tid, men det var ikke muligt. Der var ingen andre muligheder end at bede om de penge han er værd.

- Rodrygo er en af bedste forretningshandler i den latinamerikanske historie, og i fremtiden vil han helt sikkert være en af de bedste i verden. Det var en fantastisk investering af Real Madrid og de tog ikke fejl.

Til spørgsmålet om Rodrygo bliver endnu en sæson i Santos, inden han rykker til Spanien, svarer Peres:

- Det afhænger af Real Madrid. Jeg respekterer det næste skridt vores spillere tager, og ønsker ham al succes i Spanien. Hvis muligheden opstod, ville jeg gerne beholde ham lidt længere her hos os. Som jeg sagde, han er en fantastisk spiller, udviklet i vores akademi, identificerer sig med klubben og tilføjer en masse til vores hold.

Rodrygo blev købt i sommeren 2018 for omkring €45 millioner, og forventes at komme til Madrid denne sommer.

Seneste artikler...

Annonce