Marcelo: Målet er at vinde det hele

Real Madrid har efterhånden været på træningslejr i fem dage i Canada, og Marcelo har gjort det klart, at holdet forsøger at vinde alle turneringer i den kommende sæson.

- Vi arbejder hårdt. Vi vil give vores bedste, og vores mål er at vinde alting, siger Marcelo i et interview til Real Madrid TV.

- Hvis vi er i god fysisk form, vil det hjælpe os hele sæsonen. Her i pre-season spiller vi for at gøre vores fans glade.

Dette er hans 14. sæson i Madrid, men brasilianeren har været rygtet væk fra klubben denne sommer, og der spekuleres i, at Ferland Mendy er købt ind til den startende plads på venstre back, men det ændrer ikke på Marcelos indstilling til tingene i Real Madrid:

- Som jeg altid har sagt, så opfylder jeg min drøm ved at spille i den bedste klub i verden. Det er min 14. sæson, og jeg har den samme entusiasme, som da jeg kom. Det ændrer sig aldrig.

Så snart Zidane vendte tilbage til jobbet i Real Madrid, fik Marcelo også sin plads tilbage i startopstillingen. Fremad skal han, med sine 31 år, også agere mentor for de mange, mange unge spillere i klubben.

- Jeg vil altid forsøge at hjælpe alle uden for banen, lyder det fra Marcelo.

- Det er det vigtigste at hjælpe folk, så de kan falde godt til rette.

- Hvis folk spørger mig, så er jeg her for at hjælpe, men det er ikke kun mig. Der er også Sergio (Ramos), Karim (Benzema), Rapha (Varane) og Nacho, vi har alle været her i mange år.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.