Bale til Estadio Santiago Bernabéu?
Afstemning: Ønsker du Bale til Real Madrid?
| Ja |
|
28 | 56% |
| Nej |
|
22 | 44% |
| Antal stemmer: 50 | |||
| Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen | |||
Men uden at der skal gå inflation i afstemningerne, så skal jeg nok holde for idag med denne afstemning.
Ønsker man Bale til Madrid eller ej.
Det kunne være fint at knytte en kort kommentar til ens svar hvis man orker det. Uden at vi behøver køre hele møllen igennem en gang til.:)
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg er ikke så nervøs for, at han vil tage chancen fra spillere som Jesé og Morata, for de er i første omgang indlemmet i førsteholdstruppen for at lære og de skal nok få deres muligheder.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg mener Bale skal blive i Tottenham, fordi jeg muligvis er en håbløs romantiker...
For jeg ser gerne at alle de unge nye talenter plus vores få indkøb, får de bedst mulige vilkår til at udvikle sig og vise om de virkelig kan begå sig på dette fodboldplan. Noget jeg har sukket efter i flere år, og nu er muligheden endelig kommet, den bør ikke forspildes.
Hvis vi så når næste sommer, og alt er gået galt i løbet af sæsonen mht. talenternes udvikling eller, at deres generelle niveau simpelthen bare er for lavt. Jamen så kan vi tage op til overvejelser endnu engang om Bale er den rigtige.
Men indtil da, vil jeg krydse alt hvad krydses kan for at vi lukker og slukker for indkøbene nu...:)
Jeg er her stadig XOXO
PS. Det er meget godt med alle disse afstemninger!
Siempre Madrid skrev: Ja, jeg ønsker Gareth Bale til Real Madrid. Han kan spille flere positioner og kan byde ind med ting, som ingen af de andre har.
Jeg er ikke så nervøs for, at han vil tage chancen fra spillere som Jesé og Morata, for de er i første omgang indlemmet i førsteholdstruppen for at lære og de skal nok få deres muligheder.
Jeg er lidt nysgerrig, hvordan ser du startopstillingen bliver, når Bale kommer?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Pris, form, ikke plads i startopstillingen, farvel til Jesé..
Og så vil jeg lige slutteligt, igen som Steen, sige: Det er meget vigtigere at få en angriber på plads. Min tiltro til Benzema er meget tæt på at være fuldstændig opbrugt. Aldrig har jeg set én spiller blive dømt offside 5 gange (!) på 18 minutter (!), end ikke Super Pippo ville kunne gøre ham kunsten efter.
Det var endda ikke små tætte offsides, det var kæmpe store på flere meter!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jeg har stemt ja, og det er pga özils sløve start med Cristiano. De to virker så opgivende at se på
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Hvordan laver man disse afstemninger?
Jeg har stemt ja, og det er pga özils sløve start med Cristiano. De to virker så opgivende at se på
Indeks-debat-nyt emne-farvet søjler i værktøjslinjen.:D
Jeg er her stadig XOXO
- Fawadnz
- Gæst
-
og en anden grund er, at uanset om real madrid har pengene og råd, så synes jeg ikke at en spiller som bale er 100 mio. euro værd. det er satme mange penge for en spiller. man går heller ikke ud og køber en dyr Audi R8 når man har en LAmborghini murcielago i garagen selvom man har pengene osv. nej det fint lad vær med smadre spilkøb rekorderne for en spiller som bale...
sammenligning med CR7 mener jeg heller ikke er på sin plads, CR7 er kåret som verdens bedste engang, CR7 var for vild i PL, og ikke for et middelmådigt hold men for ManU! 100 mil euro er rigtig højt for en spiller af bales kaliber, jeg tror heller ikke han nogensinde kommer til at vinde gyldne bold eller whatever. Stjernen på vores hold er og bliver CR7..
Jeg ville dog helst have stemt "måske", pga. den latterligt høje pris og Isco/Özil. Hvis Coentrao hiver prisen 20-25 mil euro ned, så er jeg mere positivt stemt. Hvis han kommer på holdet, og Benzema ryger ud så vil jeg være lykkelig, og det vil være det bedste 100 mil euro vi har brugt. Hvordan det praktisk skulle foregå kan jeg dog ikke se, så jeg er ikke 100% overbevist om at det er en god ting, hvis han kommer/ikke kommer.