Ugen, der gik - uge 46

10 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid
Vi prøver igen med tre aktuelle emner fra uge 46, som I kan give jeres mening om:

1) Ingen fra Real Madrid (spillere og ledelse) var med Cristiano Ronaldo i London til præsentationen af hans film. Er det OK eller bør man støtte op om den slags begivenheder?

2) Denis ytrede i ugens løb ærgrelse over, at han ikke får mere spilletid og at der generelt ikke er megen kommunikation med Benítez. Skal spillerne lufte den slags kritik offentligt?

3) Álvaro Morata blev igen sat i forbindelse med et skifte tilbage til Real Madrid. Vil han på nogen måde være en forstærkning af Real Madrid?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Siempre Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #2 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Ugen, der gik - uge 46
1) Min mening er, at det er helt ok at de andre spillere ikke dukkede op, da det er udenfor banen og i fritiden, og dermed ikke er forpligtet til det. De andre har også et liv :) Det ville være mere forståeligt at spillerne dukkede op, hvis det var en film som omhandlede alene om klubben Real Madrid og ikke en enkelt spillers karrierer. (Jeg har forresten set filmen, og den kan anbefales. Jeg foretrak dog at Universal Studios lavede filmen, når hans karriere var færdig - og det forstår jeg stadig ikke i dag. Men ja det var lige et sidespor)

2)
Denis ved at der er kamp til stregen om pladserne i Kongeklubben. Personligt foretrækker jeg at han skulle tage den privat og intern med klubben og træneren - således at man ikke skader Klubben (Klubben over spillerne). Det er bedst at man klare problemerne intern, hvilket er et drømmescenarie. Men som sagt er vi mennesker og det sker tit i denne verden at man kommer ud med frustrationer eller kritik. En knægt på 24 år som tørster efter spilletid kan godt have det hårdt mentalt i klubben (selvom han burde vide hvad han er gået ind til, da han vendte tilbage).

3)
Álvaro Morata har udviklet sig i Juventus, men han vil ikke være god nok som fast starter. Personligt kan jeg godt kan lide ham som spiller. Han fejrede ikke sit mål imod os, hvilket kan tyde på at (udover at vise respekt) at han måske en dag ønsker at vende tilbage. Det vil være skønt, men så skal det være på bekostning af en af trioen fra BBC. Der er ikke plads til ham sålænge vi har BBC, medmindre han vil have reservetjansen igen, hvilket jeg ikke tror. Men jeg vil da gerne have ham til Real Madrid, og ja han vil være en forstærkning på bænken og bruge ham som joker. Men jeg tror bare ikke Morata ønsker at vende tilbage som bænkevarmer.

10 år 9 måneder siden #3 af BBB
Besvaret af BBB på emne Ugen, der gik - uge 46
Man kan ikke forvente at holdkammerater flyver fra Madrid til London for at se en film. Kan man forvente det af venner? Måske. Jeg aner ikke, hvor tætte de er. Havde Ronaldo inviterer nogen af dem?

Det var knap nok kritik fra Denis.

Han er ikke i Madrid, så det er lidt ligegyldigt. Bliver han nogensinde god nok? Nej. Det tror jeg ikke. Hvem er gode nok? Suarez, Lewandowski og Aguero (skadesfri) er nærmest de eneste.

10 år 9 måneder siden #4 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Ugen, der gik - uge 46
1) Når en Real Madrid-spiller er hovedperson i et arrangement, så er klubben repræsenteret på den ene eller den anden måde af ledelsen. Cristiano Ronaldos film om ham selv har også stor betydning for Real Madrid og derfor er der ikke så meget at rafle om, synes jeg. Man behøver ikke at møde op med hele spillertruppen og den sportslige ledelse, men klubben skal være repræsenteret.

2) Spillerne bør generelt være meget opmærksomme på deres udtalelser, for det er desværre blevet sådan, at de bliver (for)drejet.

3) Ville Morata på nogen måde være interessant, hvis han aldrig havde sat sin fod i Real Madrid? Nej, overhovedet ikke. Folk er forskruede over, at få en spiller af egen avl tilbage, men hvorfor nu ikke nyde det faktum, at en spiller fra egne rækker er en profil i en storklub i stedet for at være evig bænkevarmer i Real Madrid, for det er desværre nok det højeste han kan drive det til.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Siempre Madrid.

10 år 9 måneder siden #5 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Ugen, der gik - uge 46
1) Havde det været en sommer, kunne man forvente det. Men der er et hårdt program for spillerne og det er ok han var den eneste. Tror stadigvæk klubben støtter ham.

2) Han er ung og det er sjældent man hører fra ham. Den slags skal selvfølgelig ikke accepteres, men det er først et problem, når sådanne udtalelser gentages. Desuden kunne det måske også forståes som om han ikke vil stille sig tilfreds med ingen spilletid og det er jo kun sundt. Men det kan hurtigt fordrejes.

3) Som Siempre siger, så skal vi nyde at han er en stor profil i en anden klub, frem for at han skal sidde på bænken i Real. Hvis han nogensinde bliver en kæmpe stjerne, så skal han nok ende i Real.

10 år 9 måneder siden #6 af Dios
Besvaret af Dios på emne Ugen, der gik - uge 46
1) Personlige anliggende som ikke omhandler Real Madrid mener jeg ikke Real Madrid skal blandes ind i. Havde det været personligt hæder, så skal klubben være tilstede, da det skyldes spillet i Real Madrid. Man så jo heller ikke spillertruppen eller folk fra ledelsen på hospitalet da Ramos blev far.

2) Jeg forstår godt Denis er frustreret, og specielt efter hans mange minutter under optakten. Når det er sagt, så har der bare intet positivt været i hans indhop. Det er svært når man får 10 min. her og der, men det har været rigtig dårlige minutter på banen fra hans vedkommende af. Den frustration har jeg det fint med de taler om offentligt, men den med kommunikationen med Benitez er mere kriminel. Den vil skabe mere splid eller misforståelse end det vil gavne ham selv, Benitez eller klubben.

3) Morata manglede teknik og spilforståelse i Real Madrid, og det mangler han stadig. Nu er han bare kommet til en klub på et lavere niveau, hvor man som angriber kun bliver vurderet udfra hvor mange mål man scorer. Flot spil er nærmest et minus i Juventus.
Jeg er glad på hans vegne, men ked af det på mine vegne, hvis han bliver hentet tilbage.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 9 måneder siden #7 af REAList
Besvaret af REAList på emne Ugen, der gik - uge 46
1) selvfølgelig skal der være nogle som støtter og bakker ham op til sådan en begivenhed. Udover at Real Madrid måske også tjener en skilling på det da man har nogle procents rettigheder så skal man altid udvise opbakning til sine spillere, især de største. det kunne sagtens være Emilio Butrageno eller en anden som deltog. At spillerne ikke deltog er vel ok, men det kunne være et sundt signal at sende hvis der havde været et par stykker.

2) Frustreret dreng, forståelig reaktion, men det vil desværre kun give bagslag for ham selv at have sådanne udtalelser. han er nok væk til sommer.

3) Jeg vil meget hellere have Lewa eller Griezman.

¡Hasta la Victoria Siempre!

10 år 9 måneder siden #8 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Ugen, der gik - uge 46
Naturligvis kan man forvente en enkelt repræsentant fra klubben, når filmen når også centreres om Real Madrid. Når det er sagt, så har jeg set filmen, og jeg undrede mig godt nok over, at Ronaldo slet ikke har nogen venner på holdet, som han ynder at se uden for fodbolden.

En ting er, at det gjorde filmen lidt kedelig, da den så centrerede sig om Ronaldo og alt det, som vi godt ved, men det undrede mig også! Når man er fælles om noget så stort, skaber man så ikke nogle bånd, der stedfæster sig i ens privatliv aswell?

Ved i, om der er nogle på holdet, der gode venner i fritiden?
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Sebberg.

10 år 9 måneder siden #9 af Dios
Besvaret af Dios på emne Ugen, der gik - uge 46
Sebberg skrev:

Ved i, om der er nogle på holdet, der gode venner i fritiden?

Det tror jeg rent faktisk ikke der er. Uden at have set filmen, så ville jeg helt klart pege på Marcelo og Ronaldo som gode venner som så hinanden udenfor Real Madrid.
Jeg ved at Ramos og Özil er rigtig gode venner, hvor også Khedira var en god ven af de 2. Men det lader ikke til, at folk er så tætte når Real Madrid ikke er indblandet. Det er der intet galt i, men som du selv siger, så skaber man et bånd, og jeg har da selv rigtig gode venner fra fodbolden af.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 9 måneder siden #10 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Ugen, der gik - uge 46
Husker der var noget med at Øzil, Ronaldo og Ramos spiste sammen engang om måneden. Men generelt synes jeg ikke man ser nogen storklubber at stjernerne som sådan har gode venner i klubben. I hvert fald sjældent.

10 år 9 måneder siden #11 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Ugen, der gik - uge 46
Casillas og Arbeloa er vist nok ret tætte amigos ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #12 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Ugen, der gik - uge 46
Jeg tror heller ikke det er nogen tilfældighed at vi tit har set billeder hvor Ronaldo sidder(både i fly, bus og you name it) sammen med landsmanden Pepe. Jeg tror også de har et bånd, pga. de samme rødder. De ser hinanden både på landsholdet og klub regi, og derfor burde have et godt kendskab til hinandens gode og dårlige sider.
Derudover er det ingen hemmelig at der er noget ml. Marcelo og Ronaldo, og det ser vi også når Ronaldo scorer, at de laver håndtegn og you name it. (hvilket jeg synes er fedt! De mangler lige Reus i klubben, som er kendt for at have personlige håndtegn til den enkelte kollega :) )
Derudover kan man også se på youtube klip, når de laver sjov og ballade på træningsbanen :-D

Men ja hans film viser ikke hans venskab med kollegaerne i privatlivet, hvilket kan være at man ikke har valgt at fokusere på. Filmen derimod giver et billede af at det er hans familie og venner udenfor banen som er vigtigst for ham...

Leveret af Kunena Forum