Hvorfor er man Real Madrid fan?
- Johnson
- Emne forfatter
- Gæst
-
Klubben respekterer ikke talent. Dygtige traenere og spillere bliver fyret paa et urimeligt grundlag
Klubben respekterer ikke sine legender.
De hoejtbetalte stjerner respekterer ikke fansene, naar de alt for ofte underpraesterer paa banen eller naegter at samarbejde med traeneren.
Fansene respekterer ikke fodboldspillet naar de i hvert eneste transfervindue, skriger paa spektakulaere indkoeb af nye spillere.
Alligevel har Real Madrid en magisk tiltraekningskraft paa milioner af fans, mig selv inklusiv.
Hvorfor er det saadan?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Bindslev
- Gæst
-
Mit bud er fordi Real Madrid er mere end en fodboldklub. Det er et symbol på storhed, en klub hvor ALT kan lade sig gøre.
hvorfor tiltængerne kræver spektakulere transfers....simpelthen fordi de ved det kan lade sig gøre.....hvorfor nøjes med noget "ganske godt" når vi kan få fat i det bedste af det bedste uanset hvilken klub han kommer fra. De Andre store klubber ryster i trussen hver gang transfermarkedet starter for de ved godt ALT er muligt når Fiorentino lukker op for charmen og pengepungen.
der var et par
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Mit bud er fordi Real Madrid er mere end en fodboldklub.
Lige præcis denne formulering gav mig en kvalmende fornemmelse. You know why? ;)
- número19
- Gæst
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det er godt og vel 14-15 år nu.
Florentino kan være dum, men nogen gange laver han fantastiske umulige transfers, så hvis han ikke havde hentet Figo til klubben, så havde jeg med god sandsynlighed været Barcelona fan idag, så der er trods alt noget at takke ham for :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Fordi alt andet vil føles helt forkert!
Pyt med hvem der er præsident. Pyt med hvem der er træner. Pyt med hvem der er spiller. Pyt med hvad andre tænker. Real Madrid er i sjælen og blodet er hvidt. Hala Madrid y nada más!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg vil aldrig nogensinde kunne kigge væk fra Real Madrid, uanset om vi skulle gå hen og tabe 10 -0 til Barca. Der er et eller andet, som gør, at uanset hvad resultaterne siger, uanset hvad omverden gør det til, så vil min kærlighed for Real Madrid aldrig forsvinde.
Jeg vil dog give dig ret i en ting: Siden Perez er kommet til, er Real forvandlet. Et hold som ganske enkelt vandt titler hvert eneste år, er gået hen og forsvundet nærmest. Jeg synes det er en tragisk udvikling Real er i gang med, og med mindre man traffer sig en beslutning om, at Perez ikke længere er den rette, vil real desværre fortsætte sin nedgang. At være den rigeste klub i verden er godt, men ikke hvis det ikke medføre titler. Det er sikkert blevet nævn en million gang her på forumet :) .
Jeg vil ikke kalde mig selv en medløber af Real Madrid, fordi man dengang havde et Galactico hold eller verdens bedste spiller på alle positioner. Det er nærmere en passion for fodbolden som medførte til at min hjerte åbnet døren halvt åbent for en mulighed til at elske denne klub.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Johnson skrev: Klubben bliver ikke styret som en fodboldklub, men i stedet som et mediecirkus, hvor det er vigtigere at saelge troejer end at vinde titler.
Klubben respekterer ikke talent. Dygtige traenere og spillere bliver fyret paa et urimeligt grundlag
Klubben respekterer ikke sine legender.
De hoejtbetalte stjerner respekterer ikke fansene, naar de alt for ofte underpraesterer paa banen eller naegter at samarbejde med traeneren.
Fansene respekterer ikke fodboldspillet naar de i hvert eneste transfervindue, skriger paa spektakulaere indkoeb af nye spillere.
Alligevel har Real Madrid en magisk tiltraekningskraft paa milioner af fans, mig selv inklusiv.
Hvorfor er det saadan?
Tiltrækningskraften opstår ikke ud fra et rationale. Tiltrækningskraften er en følelse. Den ramte mig tilbage i 2002, og siden da har jeg forlængst måttet erkende, at i fodboldverdenen ruster gammel kærlighed aldrig.
Real Madrid har været en stor del af mit følelsesliv lige siden 2002; det har budt på opture og nedture, og intet af det vil jeg i sidste ende være foruden. I sidste end har jeg nydt turen, og det er jeg fuldstændig overbevist om, at jeg vil blive ved med at gøre.
Altid Real Madrid.
- Bindslev
- Gæst
-
Please do tell????? :)