Billetter - igen

7 år 1 måned siden #1 af Sabine80
Billetter - igen blev oprettet af Sabine80
Hej

Jeg ved, at der er mange spørgsmål omkring køb ad billetter. Jeg har googlet og googlet og ringe til Madrid, men synes ikke får de rigtige svar.

Vi har givet vores børn en tur til Madrid i julegave for at se Real Madrid spille.
Jeg ved at den bedste måde at købe dem på, er på Real Madrids egen hjemmeside. Jeg prøvede for sjov i morges kl 10, da de blev sat til salg mod Espanyol, og der var det umuligt at skaffe 4 pladser ved siden af hinanden.
Hvis man blir madridista medlem kan man jo købe dem før. Hvad mener I er sandsynligt med madridista
Medlem, kan vi få 4 pladser ved siden af hinanden mod Betis d 11/12-3?
Ellers er muligheden at købe dem på andre sider til overpris. Hvad mener I?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Billetter - igen
Hej Sabine,

Dejlig gave til ungerne! Tillykke med det.

Vigtigste spørgsmål først:

Hvornår er det? Det er vigtigt at give, før vi/jeg kan give dig det rigtige svar :)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #3 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Billetter - igen
Du kan bare skrive i tråden her.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #4 af Sabine80
Besvaret af Sabine80 på emne Billetter - igen
Det er den 11-12 marts mod Betis.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #5 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Billetter - igen
Tag ud til stadion dagen inden kampen (eller på dagen) og køb i en af kioskerne :)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #6 af Sabine80
Besvaret af Sabine80 på emne Billetter - igen
Og er det så muligt at få 4 pladser ved siden af hinanden? Prøvede at teste i dag med Espanyol kampen, og der var det umuligt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #7 af Redando
Besvaret af Redando på emne Billetter - igen
Jeg har Carnet Madridista og plejer at sidde klar til at købe, så snart der åbnes for muligheden. (Dagen inden officielt salg). Der har det altid været muligt at sidde sammen på den ene eller anden måde. Kanon god gave! God fornøjelse! :-)

¡MI UNICO ESTIMULANTE FUE LA CAMISETA BLANCA!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #8 af Sabine80
Besvaret af Sabine80 på emne Billetter - igen
Jeg spørger måske dumt. Carnet madridista er det det samme som alm madridista medlem?
Så du tænker, at hvis jeg sidder klar som medlem dagen før det officielle, så burde det være muligt at skaffe 4 pladser ved siden af hinanden?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #9 af RJ
Besvaret af RJ på emne Billetter - igen
Det burde stadig være muligt, selv om du ikke er medlem. Det er en kamp mod Betis, det vil ikke være den kamp, der er allermest rift om pladserne. Jeg er enig med Dario, i vil uden problemer kunne få 4 pladser ved siden af hinanden.

Super gave - håber i bliver glade for den. Bernabeu er en kæmpe oplevelse, hvis man aldrig har været der før! :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #10 af Sabine80
Besvaret af Sabine80 på emne Billetter - igen
Jeg testede det bare i går, da der blev åbnet for billetkøb i kampen mod Espanyol, og hvor der heller ikke burde være rift om billetter, men der kunne jeg ikke engang få 2 ved siden af hinanden. Når vi rejser med børn, så er det ret vigtigt at de ikke sidder selv.

Vi tør ikke vente til vi er dernede. På Guaranteetickets.com skal de have ekstra 30 euro pr billet for at love os 4 pladser ved siden af hinanden. Billet priser er på den side ca 120 euro for bag mål.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #11 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Billetter - igen
Hej Sabine

Jeg forstår din bekymring, men det skyldes, at man ikke via nettet kan købe fire pladser ved siden af hinanden - medmindre man - som du helt rigtigt siger: har Carnet Madridista.

Men det vil jeg - taget jeres tur i betragtning - ikke ofre penge på, hvis jeg var jer.

Is i maven - tag bare derned og køb på kampdagen. Det har jeg gjort mange gange og jeg har aldrig oplevet problemer. Særligt ikke mod et mindre hold som Betis.
(Naturligvis kan vi intet garantere, men det vil undre mig meget, hvis I får problemer ... jeg har i hvert fald aldrig hørt om den slags til en kamp som denne)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #12 af Artatj
Besvaret af Artatj på emne Billetter - igen
Hvornår er det helt præcist at der bliver åbnet op for billetsalg når man er medlem? :)

No Soy Madridista De Corazón - Porque El Corazón Un Día Para. Soy Madridista De Alma. Porque El Alma Es Eterna!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce