Bayern München-interesse for Jesé
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Bayern Münchens kommende træner, Pep Guardiola, skal angiveligt være interesseret i at hente Jesé Rodríguez til den tyske storklub.
Castilla-talentet får ikke de store muligheder på Real Madrids førstehold, og det skal han angiveligt være så utilfreds med, at han overvejer sine fremtidsmuligheder.
Og fremtiden kan måske ligge i Bayern München. I hvert fald viste Pep Guardiola interesse for stortalentet, da han var træner i Barcelona.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kunne man tænke sig noget mere forfærdeligt og absurd, end at se Jesé blive til Pep's stjerne i fucking Bayern?!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev: Jeg kan ikke garantere for mine handlinger, hvis man ikke forfremmer drengen til sommer... !
Har det på samme måde! Fuck hvor ville jeg dog blive gal og irriteret. Ikke nok med at jeg er anti-mou i forvejen, men hvis Jesé forlader os, så bliver jeg anti-mou X2!
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Artiom
- Gæst
-
M_linding skrev: Kunne man tænke sig noget mere forfærdeligt og absurd, end at se Jesé blive til Pep's stjerne i fucking Bayern?!
Åh gud, jeg tør ikke engang at tænke tanken. Det lyder som beskrivelsen på mit værste mareridt!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- StefanR
- Gæst
-
Artiom skrev: Jeg begynder snart at græde over alle de talenter som vi kunne have haft på vores Madrid hold, hvis vi mister endnu en kommende stjere i Jese ville det bare være så forkert! Hvad skete der lige med Zidanes y Pavones? JESE skal med 100 % sikkerhed begynde at spille kampe på det første hold! og det har han skulle i løbet af hele denne sæson! han er mindst lige så god hvis ikke bedre end tello som de har i barca..
Jeg vil tilslutte mig koret af folk der mener at La Liga har været tabt længe..
og en del af de sidste kampe kunne Mourinho jo passende bruge til at inkludere Jesé og andre Canteranos i truppen og give dem lidit erfaring i La Liga!
Det ville ikke skade noget som helst efter min mening. selvfølgelig skal spillerne også have kamptræning forud for den "vigtige" CDR finale og videre færden i CL.
Men derfor kunne man godt give de unge chancen.. og samtidig tildele Marcelo lidt kamperfaring, så han kan komme i omdrejninger igen
Artiom skrev: Jeg begynder snart at græde over alle de talenter som vi kunne have haft på vores Madrid hold, hvis vi mister endnu en kommende stjere i Jese ville det bare være så forkert! Hvad skete der lige med Zidanes y Pavones? JESE skal med 100 % sikkerhed begynde at spille kampe på det første hold! og det har han skulle i løbet af hele denne sæson! han er mindst lige så god hvis ikke bedre end tello som de har i barca..
Zidanes y Pavones var en katastrofe forstået på den måde, at de fremavlede defensive talenter absolut ikke havde kvalitet nok til at begå sig på førsteholdet, bedst eksemplificeret ved Pavón (manden der lagde navn til begrebet) og Raúl Bravo.
Jeg er enig i, at Jesé er langt mere talentfuld end Tello, men det er alligevel en forholds tarvelig parallel at drage. Tello har ikke langt til spilletid i Barcelona, da katalanernes trup er afsindig smal kvalitetsmæssigt. I Real Madrid sidder der immervæk folk, som Kaká, Benzema/Higuain, Modric mfl. på bænken. Scenariet er altså ikke helt det samme i Barcelona, om end de naturligvis også har fine breddespillere.
Jesé skal naturligvis ikke sælges, og det bliver han heller ikke. Jeg er overbevist om, at Real Madrid er bevidst om det unikke talent, som han besidder. Det handler om at forme ham rigtigt nu, om det så er ved at leje ham ud eller rykke ham og i A-truppen til sommer og overtage Kakás rolle, skal jeg lade være usagt. Han har dog en lysende fremtid på Bernabeu, hvilket flere nuværende Castilla-spillere i øvrigt har! Morata er nutidens bevis på, at det faktisk godt kan lade sig gøre at komme i betragtning til en startsplads i Real Madrid, som forhenværende Castilla-profil. Jeg tror i øvrigt, at Jesé nuværende situation skal sættes i perspektiv - han er afsindig vigtig for Castillas ambitioner om at forblive i Segunda Division, hvilket er essentielt for hele talentarbejdet i Real Madrid! Han kan pt. ikke undværres dernede.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det er naturligvis en betændt situation med Jesé, men det er da ikke rimeligt at straffe eksempelvis Ángel di María (hvor svingende han end kan være) ved at give spilletid til Jesé, blot for at tilfredsstille stortalentet en smule.
De fleste af jer snakker om (manglen på) langsigtede planer, når I kritiserer José Mourinho, men det I foreslår er netop så kortsigtet, at det knapt når ud over jeres næsetip.
Vi er i en svær situation, hvor sæsonen kun reddes med CL og Copa del Rey. Det kræver at vores spillere er super-skarpe, når de kampe skal spilles og det levner meget lidt tid til at eksperimentere med de unge spillere, som iøvrigt også har rigeligt at gøre med at redde skindet i Liga Adelante.
Jeg bryder mig lige så lidt om Bayern München, som jeg gør om Hykleren, så derfor vil jeg også synes at det er forbandet, hvis Jesé skifter, men jeg kan nu godt se det fornuftige i at sælge ham til en anden klub med tilbagekøbs-klausul a la Carvajal.
Forstår sku godt hvis Jesé skrider. Præcis ligesom alle andre ungdomsspillere!.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Siempre Madrid skrev: [....]
Jeg bryder mig lige så lidt om Bayern München, som jeg gør om Hykleren, så derfor vil jeg også synes at det er forbandet, hvis Jesé skifter, men jeg kan nu godt se det fornuftige i at sælge ham til en anden klub med tilbagekøbs-klausul a la Carvajal.
Men kan vi ikke efterhånden frygte, at Jesé ikke selv har interesse i at vende tilbage?
I pressen lyder det jo til, at Jesé og Real Madrids forhold er "ødelagt" og at han derfor vil væk. Så er en tilbagekøbsklausul jo omsonst, såfremt han ikke vil tilbage til klubben?
Eller, så kan man tjene en skilling på ham, for han bliver stor. Ingen tvivl.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Daniel skrev:
[...]
Jesé skal naturligvis ikke sælges, og det bliver han heller ikke. Jeg er overbevist om, at Real Madrid er bevidst om det unikke talent, som han besidder. Det handler om at forme ham rigtigt nu, om det så er ved at leje ham ud eller rykke ham og i A-truppen til sommer og overtage Kakás rolle, skal jeg lade være usagt. Han har dog en lysende fremtid på Bernabeu, hvilket flere nuværende Castilla-spillere i øvrigt har! Morata er nutidens bevis på, at det faktisk godt kan lade sig gøre at komme i betragtning til en startsplads i Real Madrid, som forhenværende Castilla-profil. Jeg tror i øvrigt, at Jesé nuværende situation skal sættes i perspektiv - han er afsindig vigtig for Castillas ambitioner om at forblive i Segunda Division, hvilket er essentielt for hele talentarbejdet i Real Madrid! Han kan pt. ikke undværres dernede.
Vi er enige om mange ting her.
Men dét at Morata har fået chancen, ved at være Castillas næst-største profil (?) og at Jesé, som værende Castillas største profil, ikke har fået chancen må være dybt, dybt demotiverende for Jesé.
Derudover er vi enige om vigtigheden af Jesé og målsætningen for Castilla, men her er Morata vel (næsten) lige så vigtig? Han har dog været fraværende i flere kampe, hvor andre har måtte træde til for Castilla.
Jeg mener ikke, at der er nogen som helst undskyldning for Mourinho, for IKKE at bruge Jesé på førsteholdet fra tid til anden.
Positionen? Arg come on. Morata spillede højrekant den anden dag.
Mig bekendt kan Jesé mere eller mindre begå sig på samtlige 4 offensive pladser - med lidt god vilje. Jeg så da hellere ham på højrekanten end Morata?