Le Parisien: Carlo Ancelotti er i Madrid
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge franske Le Parisien er Real Madrid måske kun ganske få timer fra at annoncere Carlo Ancelotti som ny træner i klubben.
Avisen mener at vide, at Carlo Ancelotti allerede nu er i Madrid for at færdiggøre de sidste detaljer i en kontrakt, som bliver af tre års varighed.
Florentino Pérez bliver i morgen indsat som præsident og herefter bliver det store maskineri sat i gang for at forme det kommende sportslige projekt, som Carlo Ancelotti og Zinedine Zidane skal stå i spidsen for.
Ancelotti og Paris SG skal angiveligt allerede nu være nået til enighed om at frigøre ham af sine kontraktlige forpligtigelser.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Har valgt at takke af på forum!
- Mohammed186
- Gæst
-
Selv er jeg ganske godt tilfreds med, at Carletto ENDELIG skal stå i spidsen for Real Madrid. Nu er mit største ønske, at Raúl vender hjem for at sætte sig ved Carlettos side som hans assistent. Cannavaro eller Crespo kan gå an, men det ville være helt fantastisk med Raúl!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
El_Juan skrev: Endelig får Pérez sit evige førstevalg! Men det måtte jo også ske før eller siden! ;-)
Selv er jeg ganske godt tilfreds med, at Carletto ENDELIG skal stå i spidsen for Real Madrid. Nu er mit største ønske, at Raúl vender hjem for at sætte sig ved Carlettos side som hans assistent. Cannavaro eller Crespo kan gå an, men det ville være helt fantastisk med Raúl!
Jeg er bange for at legender, så som Hierro, Raul, Guti, og del Bosque først kommer tilbage til klubben, når Perez går ud af bagdøren. Og det kan man også godt forstå, for jeg har ikke set andre klubber i verden behandle legender så ringe som Madrid har gjort under Perez' regime. Man kan f.eks. se på at det er Schalke, der afholder en afskedskamp for Raul og ikke Madrid...
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- sodhi
- Gæst
-
Han er rolig, seriøs og har også opnået nogle fine resultater i de klubber han har været i. Han skal nok varetage Madrids værdier, og "reparere" dem lidt efter Mourinho-tiden.
Dejligt, dejligt. Og giv ham nu noget lang snor, Perez! Så skal resultaterne nok komme!
baggins skrev:
El_Juan skrev: Endelig får Pérez sit evige førstevalg! Men det måtte jo også ske før eller siden! ;-)
Jeg er bange for at legender, så som Hierro, Raul, Guti, og del Bosque først kommer tilbage til klubben, når Perez går ud af bagdøren. Og det kan man også godt forstå, for jeg har ikke set andre klubber i verden behandle legender så ringe som Madrid har gjort under Perez' regime. Man kan f.eks. se på at det er Schalke, der afholder en afskedskamp for Raul og ikke Madrid...
Jeg tror desværre, at du har ret. Men jeg håber inderligt.
I forhold til dit eksempel med hans afskedskamp i Schalke, så vil jeg dog godt lige tilføje noget. Raúl er Madridista. Det vil han ALTID være. I Schalke skulle han selvfølgelig have en afskedskamp, for det var enden på hans tid i den klub. Da han stoppede i Real Madrid, var det ikke enden på hans tid i Real Madrid eller som Madridista. Det var, som der blev sagt, ikke et farvel, men et på gensyn.
Den dag Raúl stopper sin aktive karriere som spiller, så skal han nok få sin afskedskamp. Det er jeg ikke i tvivl om.
Hvornår det er tid til et gensyn og hvornår han vender tilbage til Real Madrid, det vil tiden vise. Jeg håber, at det bliver inden for de næste par år.