Le Parisien: Carlo Ancelotti er i Madrid

13 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge franske Le Parisien er Real Madrid måske kun ganske få timer fra at annoncere Carlo Ancelotti som ny træner i klubben.

Avisen mener at vide, at Carlo Ancelotti allerede nu er i Madrid for at færdiggøre de sidste detaljer i en kontrakt, som bliver af tre års varighed.

Florentino Pérez bliver i morgen indsat som præsident og herefter bliver det store maskineri sat i gang for at forme det kommende sportslige projekt, som Carlo Ancelotti og Zinedine Zidane skal stå i spidsen for.

Ancelotti og Paris SG skal angiveligt allerede nu være nået til enighed om at frigøre ham af sine kontraktlige forpligtigelser.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af Bismo
Håber virkeligt det er sandt! Jo hurtigere vi får træneren på plads, jo bedre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding, JimmyBroe, Hugol

13 år 1 måned siden #3 af Siempre Madrid
Jeg har været skrækslagen ved tanken om, at Jupp Heynckes i morgen ville annoncere, at han var Real Madrids nye Pellegrini, altså en nødløsning, mens man venter på den rette træner, så hvis det passer, at førstevalget snart er på plads, så er jeg også glad.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Bismo

13 år 1 måned siden #4 af Hugol
Ja det er ok med mig ogsaa.. `Saa laenge at den nye traener tager vores ungdom lidt mere serioest

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

• Mohammed186
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #5 af Mohammed186
Besvaret af Mohammed186 på emne Le Parisien: Carlo Ancelotti er i Madrid
Lige præcis, der er brug for ro og kontinuitet, han skal have tid til at indvikle hans fodbold, og ikke blive fyret efter et par nederlag. Ser frem til næste sæson !

13 år 1 måned siden #6 af asp3200
Glæder mig til ancelotti. Verrati og Bale kommer:)

13 år 1 måned siden #7 af El_Juan
Endelig får Pérez sit evige førstevalg! Men det måtte jo også ske før eller siden! ;-)

Selv er jeg ganske godt tilfreds med, at Carletto ENDELIG skal stå i spidsen for Real Madrid. Nu er mit største ønske, at Raúl vender hjem for at sætte sig ved Carlettos side som hans assistent. Cannavaro eller Crespo kan gå an, men det ville være helt fantastisk med Raúl!

13 år 1 måned siden #8 af Real Madrid 7
Nej ville hellere have Bayer træner han giver alså det unge spiller chancen så jeg håber det ikke at det rigtigte

13 år 1 måned siden #9 af baggins

El_Juan skrev: Endelig får Pérez sit evige førstevalg! Men det måtte jo også ske før eller siden! ;-)

Selv er jeg ganske godt tilfreds med, at Carletto ENDELIG skal stå i spidsen for Real Madrid. Nu er mit største ønske, at Raúl vender hjem for at sætte sig ved Carlettos side som hans assistent. Cannavaro eller Crespo kan gå an, men det ville være helt fantastisk med Raúl!

Jeg er bange for at legender, så som Hierro, Raul, Guti, og del Bosque først kommer tilbage til klubben, når Perez går ud af bagdøren. Og det kan man også godt forstå, for jeg har ikke set andre klubber i verden behandle legender så ringe som Madrid har gjort under Perez' regime. Man kan f.eks. se på at det er Schalke, der afholder en afskedskamp for Raul og ikke Madrid...

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

• sodhi
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #10 af sodhi
Besvaret af sodhi på emne Le Parisien: Carlo Ancelotti er i Madrid
Kan vi nu ikke bare få signet en træner og så stå bag ham? Ikke en sæson, ikke to sæsoner, men på sigt. Der er brug for ro og tillid til den nye træner. Det er på tide Real Madrid står sammen. Er man utilfreds holder man det INDENBORDS. Agerer pressen røvhul overfor en spiller, træner eller præsidenten, så melder klubben stik modsat ud, etc.

13 år 1 måned siden #11 af LasseRMD
Den helt rette træner lige nu for Madrid.
Han er rolig, seriøs og har også opnået nogle fine resultater i de klubber han har været i. Han skal nok varetage Madrids værdier, og "reparere" dem lidt efter Mourinho-tiden.
Dejligt, dejligt. Og giv ham nu noget lang snor, Perez! Så skal resultaterne nok komme!

13 år 1 måned siden #12 af El_Juan

baggins skrev:

El_Juan skrev: Endelig får Pérez sit evige førstevalg! Men det måtte jo også ske før eller siden! ;-)

Jeg er bange for at legender, så som Hierro, Raul, Guti, og del Bosque først kommer tilbage til klubben, når Perez går ud af bagdøren. Og det kan man også godt forstå, for jeg har ikke set andre klubber i verden behandle legender så ringe som Madrid har gjort under Perez' regime. Man kan f.eks. se på at det er Schalke, der afholder en afskedskamp for Raul og ikke Madrid...

Jeg tror desværre, at du har ret. Men jeg håber inderligt.

I forhold til dit eksempel med hans afskedskamp i Schalke, så vil jeg dog godt lige tilføje noget. Raúl er Madridista. Det vil han ALTID være. I Schalke skulle han selvfølgelig have en afskedskamp, for det var enden på hans tid i den klub. Da han stoppede i Real Madrid, var det ikke enden på hans tid i Real Madrid eller som Madridista. Det var, som der blev sagt, ikke et farvel, men et på gensyn.
Den dag Raúl stopper sin aktive karriere som spiller, så skal han nok få sin afskedskamp. Det er jeg ikke i tvivl om.

Hvornår det er tid til et gensyn og hvornår han vender tilbage til Real Madrid, det vil tiden vise. Jeg håber, at det bliver inden for de næste par år.

Leveret af Kunena Forum