Denis Cheryshev færdig for Real Madrid Castilla
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Denis Cheryshev synes færdig hos Real Madrid Castilla efter denne sæson.
I hvert fald melder hans far, Dmitri Cheryshev, forud for Ruslands deltagelse ved U21-EM, at hans søn nok har trænet med holdet for sidste gang, idet han nu skal have nye udfordringer, hvilket Real Madrid også er indforstået med.
Dmitri Cheryshev fortæller, at sønnens fremtid afhænger af Zinedine Zidane og den nye træner, men at man har en forhåndsaftale om, at han enten bliver rykket fast op i førsteholdstruppen eller bliver solgt til en anden klub. Dimitri åbner dog op for, at man godt kan acceptere en lejeaftale for den kommende sæson, hvis der ligger en klar plan for Denis om at komme på førsteholdet.
Russisk presse mener at vide, at en sådan aftale kan være under opsejling, idet Leverkusen står klar til at overtage det russiske stortalent og Denis kan dermed gå i Carvajals fodspor.
Denis har i denne sæson scoret 11 mål og lavet otte assists i 34 kampe for Real Madrid Castilla.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Med de rette udviklingsmetoder og den rette mængde spilletid på højt niveau, kan han sagtens blive en yderst brugelig spiller til Real Madrids førstehold.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hugol skrev: Denis skal videre. Kan godt lide ham, men håber at han finder en anden klub i Spanien hvor han får succes.
Og det giver jeg dig helt ret i, Hugol. Han er et stort talent, men han vil få ufatteligt svært ved at bide sig fast på Real Madrids førstehold med den position, han spiller. Han er trods alt ikke helt deroppe at ringe, hvor man kan tale om et gigant-talent.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Så har man da i det mindste spillede sine kort rigtigt.
Siempre.
Jeg er enig.
Har valgt at takke af på forum!
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Ydmyg person, som virkelig har kæmpet sig igennem rækkerne. En ægte Madridista. Ønsker ham held og lykke i fremtiden. Han har været i klubben i 11 år! Håber du en dag slår igennem Denis :-)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: Tja. Han bliver altså 23 i år. Et talent kan man næppe kalde ham for. Jeg ønsker ham alt det bedste, men jeg tror desværre aldrig han slår igennem hos Real Madrid. Håber han bliver solgt til Valencia, og udvikler sig enormt meget - jeg tvivler dog en del. Han er 2½ år ældre end Jese, som er en hel del bedre.
Ydmyg person, som virkelig har kæmpet sig igennem rækkerne. En ægte Madridista. Ønsker ham held og lykke i fremtiden. Han har været i klubben i 11 år! Håber du en dag slår igennem Denis :-)
Tja han er fra 1990, og bliver først 23 til december, så i min optik går han stadig under at være talent :)
Derudover, så spår jeg ham en stor fremtid, dog lige under verdensklassen. Har på fornemmelsen, at han skifter til Leverkusen eller en af de store klubber i Rusland fx Spartak Moskva.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
:)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: Hvornår er man så ikke et talent mere? I min verden er man et talent indtil man fylder 21-22. (U/21 landsholdet)
Tja der må jeg være dig et svar skyldig, selvom det er en meget god tommelfingerregel ;)
Føler bare godt, at man kan kalde Denis Cheryshev et talent, måske fordi han netop er et forholdsvis ubeskrevet blad, og er på andetholdet :)
Real Madrid skrev:
Realmadrid94 skrev: Hvornår er man så ikke et talent mere? I min verden er man et talent indtil man fylder 21-22. (U/21 landsholdet)
Tja der må jeg være dig et svar skyldig, selvom det er en meget god tommelfingerregel ;)
Føler bare godt, at man kan kalde Denis Cheryshev et talent, måske fordi han netop er et forholdsvis ubeskrevet blad, og er på andetholdet :)
Ja, det er lidt svært at definere, da nogle spillere først viser deres talent som 24-26 årig. Et eksempel er Drogba
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!