Carvajal i Real Madrid takket være Mourinho

13 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Dani Carvajal er tilbage i den spanske hovedstad og klar til den store udfordring i Real Madrid.

Og en stor del af æren for dette kan tilskrives José Mourinho, som selv i sin tid var stærkt medvirkende til, at den unge back endte i Leverkusen, hvor han stort set fra første dag var fast mand. Det gik ikke ubemærket hen hos Mourinho, som gennem hele sæsonen fulgte Leverkusens kampe tæt og afleverede en fyldig rapport til Real Madrid, som ville have sikret Carvajals tilbagekomst til klubben, uanset om Mourinho var fortsat.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af Lars1991
Han vil os jo kun det bedste, den gode Mourinho!

13 år 1 måned siden #3 af Hugol
Carvajal var Real Madrid spiller før Mou kom til, og spillerens potentiale lå til at blive førsteholds spiller uanset om Mou var i klubben eller ej.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, MMM

13 år 1 måned siden #4 af Vildfaren
Uanset hvem der bærer skylden, er jeg glad for at han er tilbage...
Jeg forventer meget af knægten og det bliver skønt at se bedre højrekant...

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

13 år 1 måned siden #5 af Siempre Madrid

Hugol skrev: Carvajal var Real Madrid spiller før Mou kom til, og spillerens potentiale lå til at blive førsteholds spiller uanset om Mou var i klubben eller ej.

Men vi er vel enige om - uanset om vi kan lide portugiseren eller ej - at han traf den rigtige beslutning ved at lade Carvajal tage et år i Tyskland til at blive modnet til opgaven i Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 1 måned siden #6 af Real Madrid 7
Vi må takke Mourinho for det. :)
Følgende bruger(e) sagde tak: NDR

13 år 1 måned siden #7 af NDR
Ja, det er vi enige om.

Siempre Madrid skrev:

Hugol skrev: Carvajal var Real Madrid spiller før Mou kom til, og spillerens potentiale lå til at blive førsteholds spiller uanset om Mou var i klubben eller ej.

Men vi er vel enige om - uanset om vi kan lide portugiseren eller ej - at han traf den rigtige beslutning ved at lade Carvajal tage et år i Tyskland til at blive modnet til opgaven i Real Madrid.

13 år 1 måned siden #8 af Vildfaren
Endnu en gang vi skal bare være glade for, at han kommer tilbage.

Om det var den rigtige beslutning synes jeg er 50/50.
Der er i hvert fald et enormt pres på knægtens skuldre efter, at han har fået alle roserne fra medierne.
Hvilket nok gør, at han får lidt kortere snor fra fans og medier.

Hvem er kilden? og i følge den kommer udtalelsen fra ham selv eller hvordan? Og hvad er det i øvrigt han takker Mou for?

Endnu en gang vi skal bare være glade for, at han kommer tilbage.

@Real Madrid 7

Vi må takke Mourinho for det. :)

Det er tæt på, at være den mest unuancerede bemærkning jeg har set på et seriøst forum. Fuldstændig uden at tage stilling til artiklen.
Tæt på religiøs overbevisning. ;)

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Vildfaren. Begrundelse: gramatisk utilstrækkelighed

13 år 1 måned siden #9 af Raul 4 ever

Siempre Madrid skrev:

Carvajal slog slog til fra dag ét i Leverkussen, og det er vel begrænset hvor meget deres optaktssæson har modnet ham. Carvajal kan selvfølgelig sagtens være modnet i sæsonens løb, men der er ikke noget åbenlyst bevis, som der ellers ofte vil være i sådan en udlejning.

Omvendt har vi hele sæsonen manglet en højreback med offensive kvaliteter. Og manglet er endda en stor underdrivelse. Havde vi haft cojones til at satse på Carvajal sidste sommer, tror jeg vi havde stået langt bedre og Carvajal med.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Vildfaren, Hugol, MMM

13 år 1 måned siden #10 af BBB

Raul 4 ever skrev:

Siempre Madrid skrev:

Carvajal slog slog til fra dag ét i Leverkussen, og det er vel begrænset hvor meget deres optaktssæson har modnet ham. Carvajal kan selvfølgelig sagtens være modnet i sæsonens løb, men der er ikke noget åbenlyst bevis, som der ellers ofte vil være i sådan en udlejning.

Omvendt har vi hele sæsonen manglet en højreback med offensive kvaliteter. Og manglet er endda en stor underdrivelse. Havde vi haft cojones til at satse på Carvajal sidste sommer, tror jeg vi havde stået langt bedre og Carvajal med.

Du ser fuldstændig bort fra den ekstra træning han har fået som det ubetingede førstevalg - noget han nok ikke ville have været i Madrid i den afsluttede sæson. Der er stadig 2 skridt op fra at spille 3. division til at spille i den bedste række, og yderligere et skridt til at spille for Real Madrid.
Carvajal fik lov at tage de to skridt i Tyskland, og er nu klar til at prøve kræfter med Madrid, så selvfølgelig har det gjort ham godt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

13 år 1 måned siden #11 af Hugol

Siempre Madrid skrev:

Det var Raúl der var en af årsagerne til at Carvajal tog afsted til tyskland, ikke Mou.Og hvor svært er det egentlig at være at ha en scout placeret i Leverkusen. Jeg tvivler i øvrigt på at Mou havde så meget tid og arbejde til at give en rapport om Carvajal med alle de interne problemer der ha været i denne her sæson.

Vi kunne ligeså godt ha gjort arbejdet selv, udvikle ham det sidste stykke. Vi stod og manglede en HB i aller højeste grad, en HB som kunne noget offensivt og defensivt.

www.goal.com/es/news/3499/alemania/2012/...ones-para-venir-a-la

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Hugol.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #12 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Carvajal i Real Madrid takket være Mourinho

Siempre Madrid skrev:

Det er jo noget Madrid har praktiseret i mange år, at leje/sælge spillere med tilbagekøbsklausul. Og alle kan jo se at han har gjort det godt og at vi mangler en højreback. Alle kan lægge to og to sammen, jeg har virkelig svært ved at se hvordan man kan give Mourinho credit for noget som alle ville have gjort. At han så har lavet en doktorafhandling og afleveret til ledelsen, det er da fint, men har man ikke normalt scouts til det.

Leveret af Kunena Forum