Isco indvilgede i løn-nedgang

13 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge Sportyou indvilgede Isco i at tabe penge på at gennemføre sit snarlige skifte til Real Madrid.

Den spanske U21-spiller, som præsenteres i Madrid senere i denne uge kan se frem til en årsløn på 2 mill. € netto og han får kontrakt frem til den 30. juni 2018, men det er 1 mill. € mindre end Manchester City havde stillet ham i udsigt.

Zinedine Zidane nåede dog at få en snak med stortalentet, hvilket fik ham til at ændre sin beslutning om at skifte til den engelske klub. Med sit skifte til Real Madrid får Isco samtidig lov til at fortsætte i den spanske liga og han er endvidere relativt tæt på Málaga, som han kan komme til med hurtigtog i løbet af nogle få timer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af baggins
Man kan kun sige: SMUKT!! En rigtig (anti)madridista, må man side :-D

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen

13 år 1 måned siden #3 af Dios
Besvaret af Dios på emne Isco indvilgede i løn-nedgang
Hvorfor bliver det skrevet som om det er officielt? Jeg tør stadig ikke og håbe på noget.

Ikke nok med, at jeg er kæmpe kæmpe fan og fortaler for Isco, så gør han det lidt sværere for hans kritikere og hade ham. Gå ned i løn, for og trække den hvide trøje over hovedet, er noget som skal respekteres og det er på den måde man vinder sine fans hjerter.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han indenfor 2-3 år vil være en seriøs bejler til ballon d'or.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Dios.

13 år 1 måned siden #4 af Siempre Madrid

Dios skrev: Hvorfor bliver det skrevet som om det er officielt? Jeg tør stadig ikke og håbe på noget.

Ikke nok med, at jeg er kæmpe kæmpe fan og fortaler for Isco, så gør han det lidt sværere for hans kritikere og hade ham. Gå ned i løn, for og trække den hvide trøje over hovedet, er noget som skal respekteres og det er på den måde man vinder sine fans hjerter.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han indenfor 2-3 år vil være en seriøs bejler til ballon d'or.

Det gør det fordi Isco er den næste spiller til at blive præsenteret i Real Madrid og det vil ske inden ugens udgang.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 1 måned siden #5 af Steen
Besvaret af Steen på emne Isco indvilgede i løn-nedgang
Enig.
Der er stor chance for at han en dag kommer til klubben, spørgsmålet er om man er klog nok til at hente ham billigt ind nu og give ham chancen til at blive en legende her (legende og legende, nok nærmere en vigtig spiller i klubben, jeg ser muligheden for at han bliver her indtil hans karriere slutter) eller om man lader ham gå til City hvor han så om 2-3 år vil blive et mål for klubben, som et galactico køb til en kæmpe pris.

Jeg tør heller ikke tro på at han er hentet, men efter det jeg har læst både på Madridista, og rundt omkring på alle mulige hjemmesider, både Marca, andre spanske medier, engelske medier, og også personer som hævder til at have kilder i klubben som alle mener at han er tabt for City, så er jeg ret sikker på at han bliver vores. Handlen er dog ikke lukket, og derfor kan alt ske, især nu hvor Pellegrini har et tæt forhold til spilleren. Vi får at se, jeg tror ikke Perez er dum nok til at snakke så varmt om handlen offentligt hvis den ikke var på plads.

13 år 1 måned siden #6 af Steen
Besvaret af Steen på emne Isco indvilgede i løn-nedgang
Hvis alt går vel, så kommer Isco's trøje til at se sådan her ud, bare med et tal på selvfølgelig (De andalusiske medier hævder at han kommer til at bære nummer 22, hvilket er Di Maria's nummer. Men med Kaka, Carvalho og Pipita ude, så er der et par flotte tal ledige til begge.

Jeg har planlagt at købe denne trøje hvis han nu kommer, plus en Jesé (hvis han bliver rykket op) udebanetrøje, og så vil jeg overveje 3. trøjen med en af de mere rutineret på holdet, Ramos eller Marcelo f.eks.
Jeg kommer først til at købe trøjer fra den 1 september, da det hele så er på plads mht. spillerkøb og numre.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Steen.

• Fred P og de slemme frø
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #7 af Fred P og de slemme frø
Besvaret af Fred P og de slemme frø på emne Isco indvilgede i løn-nedgang

Steen skrev: Hvis alt går vel, så kommer Isco's trøje til at se sådan her ud, bare med et tal på selvfølgelig (De andalusiske medier hævder at han kommer til at bære nummer 22, hvilket er Di Maria's nummer. Men med Kaka, Carvalho og Pipita ude, så er der et par flotte tal ledige til begge.

Jeg har planlagt at købe denne trøje hvis han nu kommer, plus en Jesé (hvis han bliver rykket op) udebanetrøje, og så vil jeg overveje 3. trøjen med en af de mere rutineret på holdet, Ramos eller Marcelo f.eks.
Jeg kommer først til at købe trøjer fra den 1 september af, da det hele så er på plads.

Man kunne vel godt spekulere på at Di Maria fik nummer 11 så Isco kan få nummer 22. Jeg ser i hvert fald helst Isco i 22'eren da jeg personificerer ham med det nummer. Hvor lamt det så end lyder! ;-)

13 år 1 måned siden #8 af Siempre fiel

Fred P og de slemme frø skrev:

Steen skrev: Hvis alt går vel, så kommer Isco's trøje til at se sådan her ud, bare med et tal på selvfølgelig (De andalusiske medier hævder at han kommer til at bære nummer 22, hvilket er Di Maria's nummer. Men med Kaka, Carvalho og Pipita ude, så er der et par flotte tal ledige til begge.

Jeg kommer først til at købe trøjer fra den 1 september af, da det hele så er på plads.

Man kunne vel godt spekulere på at Di Maria fik nummer 11 så Isco kan få nummer 22. Jeg ser i hvert fald helst Isco i 22'eren da jeg personificerer ham med det nummer. Hvor lamt det så end lyder! ;-)

Den ligger vel lige til højrebenet: Bale 11, Isco 22 og Di Maria på et fly til Paris eller Manchester

13 år 1 måned siden #9 af Realex
Besvaret af Realex på emne Isco indvilgede i løn-nedgang
Rejser Kaka, så skyder jeg på at Isco bliver nr. 8, og hvis Bale købes, så bliver han nr. 11

• haijkens
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #10 af haijkens
Besvaret af haijkens på emne Isco indvilgede i løn-nedgang
Hollandske medier bekræfter netop nu, at Perez har bekræftet Isco som ny Real Madrid spiller!!!!!!!

13 år 1 måned siden #11 af anes
Besvaret af anes på emne Isco indvilgede i løn-nedgang
Spanske medier skriver ligeledes at Florentino hertil aften i radioprogrammet RNE har bekræftet at der er en aftale med både spiller og klub og at han kun mangler at bestå lægetjekket for at kunne kalde sig Madrid spiller.
Det skulle ske i den kommende uge.

• haijkens
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #12 af haijkens
Besvaret af haijkens på emne Isco indvilgede i løn-nedgang
Real Madrid vil presentere Isco i næste uge, han er købt for 27 mil. Dette har Perez netop sagt i Radio Nacional de España.

Leveret af Kunena Forum