Chelsea og Monaco jagter Khedira

13 år 4 dage siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge tysk presse meldes Chelsea fortsat interesseret i at hente Sami Khedira i Real Madrid.

Den tyske midtbanespiller havde en stor stjerne hos José Mourinho, som angiveligt ønsker at hente ham med til London. Sami Khedira kom til Real Madrid på José Mourinhos opfordring i 2010 og han har kontraktudløb i 2015.

Monaco meldes også interesseret i Sami Khedira, som dog ventes at få en vigtig rolle hos Real Madrid igen i den kommende sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 dage siden #2 af IL Capitano
Sælg......

13 år 3 dage siden #3 af Siempre fiel
Ved snart ik engang hva jeg ska mene om det her. Jeg er ik specielt imponeret af Khedira og der er mange andre spillere jeg hellere så på vores centrale midt - problemet er så nok bare at vi ik har nogen der er bedre i den rolle og det ser ik ud til vi køber nogen der er bedre.

Illarra ser jeg ik som bedre - ik engang sikkert han ender med at stå foran Casemiro. Kondogbia ka jeg ik se noget i og de andre spillere vi har ka jo ik udfylde rollen som def midt. Så har lidt svært ved at se hva det er man vil (men ok, jeg har jo generelt svært ved at forstå den formation der prøves af, 4-3-2-1). Sælg Khedira, hvis man henter en spiller som Pogba eller Vidal - ellers synes jeg godt nok det er et sats.

13 år 3 dage siden #4 af Lars1991
Selvfølgelig skal han ikke sælges.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

13 år 3 dage siden #5 af M_linding
Prioriteret rækkefølge for spillere, som jeg ville sætte på holdkortet, hvis jeg var træner:

1 - Ronaldo
2 - Ramos
3 - Khedira!
....osv

Over and out!;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Mathiaska

• Morientes2012
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 dage siden #6 af Morientes2012
Besvaret af Morientes2012 på emne Chelsea og Monaco jagter Khedira

M_linding skrev: Prioriteret rækkefølge for spillere, som jeg ville sætte på holdkortet, hvis jeg var træner:

1 - Ronaldo
2 - Ramos
3 - Khedira!
....osv

Over and out!;)

Words of wisdom.

Selvom det efterhånden er blevet pointeret et utal af gange, er det stadig et faktum, at Khedira er dybt undervurderet og langt vigtigere for vores spil, end de fleste giver ham credit for.

Det er ikke mange, jeg ville bytte ham for.

13 år 3 dage siden #7 af Hugol
Ville heller ikke være mod et Khedira salg. Simpelthen pga hans deltagelse i spillet fremad banen ikke gavner holdet

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: baggins

13 år 3 dage siden #8 af Mathiaska

Hugol skrev: Ville heller ikke være mod et Khedira salg. Simpelthen pga hans deltagelse i spillet fremad banen ikke gavner holdet

Hvilket bestemt ikke skyldes mangel på evner, men defensive forpligtigelser?

Soy de Khedira
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

13 år 3 dage siden #9 af Hugol

Mathiaska skrev:

Hugol skrev: Ville heller ikke være mod et Khedira salg. Simpelthen pga hans deltagelse i spillet fremad banen ikke gavner holdet

Soy de Khedira

Under Mourinho var Khediras rolle box til box, så det er naturligt at han har brug for nogle evner frem ad banen med bold. Khediras rolle fremad banen var ligeså absurd som Arbeloas rolle fremad banen. Ikke noget at sige til at vi har haft det svært. Khedira skal selvf kun sælges hvis vi har en afløser klar der er bedre.

Har valgt at takke af på forum!

• Morientes2012
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 dage siden #10 af Morientes2012
Besvaret af Morientes2012 på emne Chelsea og Monaco jagter Khedira

Hugol skrev:

Mathiaska skrev:

Soy de Khedira

Under Mourinho var Khediras rolle box til box, så det er naturligt at han har brug for nogle evner frem ad banen med bold. Khediras rolle fremad banen var ligeså absurd som Arbeloas rolle fremad banen. Ikke noget at sige til at vi har haft det svært. Khedira skal selvf kun sælges hvis vi har en afløser klar der er bedre.

Kassow-Rossing?

13 år 3 dage siden #11 af Steen
Jeg vil heller ikke have noget imod et Khedira salg, men så skal det også være fordi at man køber en endnu bedre spiller. Og dem er der ikke mange af. Khedira er tusinde gange bedre end Kondogbia eller nogen af de andre spillere medierne nævner, kun spillere som Vidal vil kunne gøre det bedre. Så, for i år, så håber jeg ikke han sælges, da det ikke er muligt at købe en spiller der er bedre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 3 dage siden #12 af andreashn

M_linding skrev: Prioriteret rækkefølge for spillere, som jeg ville sætte på holdkortet, hvis jeg var træner:

1 - Ronaldo
2 - Ramos (i midterforsvaret!)
3 - Casillas (i form)
4 - Khedira!
....osv

Over and out!;)

Det er den eneste ændring jeg ville lave, eller er jeg helt enig,

¡Hala Madrid!

Leveret af Kunena Forum