Madridista.dk bringer dig gennem transfervinduets sidste timer

12 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Tiden rinder så småt for de købs- og salgslystne klubber, men hvordan vil det gå for Real Madrid?

Smutter Özil til Arsenal? Køber vi Luis Súarez? Bliver Coentrao enige med Manchester United? Hvordan skal det gå Adán? Ligger der en transferbombe og lurer med Cristiano Ronaldo?

Tag det roligt! Madridista.dk bringer dig sikkert gennem rygtestrømmen med løbende opdateringer af transfervinduets sidste timer:

Tilgang:

Gareth Bale får en kontrakt af seks års varighed i Real Madrid.

Antonio Rozzi, italiensk angriber på 19 år skifter til Real Madrid Castilla.

Leandro Cabrera har fået ophævet sin kontrakt med Atlético Madrid og får en kontrakt af to års varighed hos Real Madrid Castilla.

Afgang:

Denis udlejes til Sevilla.

Kaká skifter til AC Milan.

Adán bliver fritstillet, så han kan finde en klub efter transfervinduets lukning ved midnatstid. 

Mesut Özil skifter til Arsenal.

Óscar Plano udlejes til Alcorcón.

David Mateos skifter til Ferencvaros.

Rygter:

Guilherme Siquiera har hele aftenen været meldt på vej til Benfica, men nu meldes Real Madrid igen interesseret.

Fabio Coentrao har modtaget et bud fra Manchester United.

Senest opdateret kl. 00:05.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #2 af NDR
Hvordan synes en mand som f.eks Ronaldo om alle de her transfers, Kaka er på vej væk ( heldigvis ), Øzil er højst sansynligt på vej væk, Coentrau vil gerne væk, og de 3 er ihvertfald nogle af dem Ronaldo værdsætter. Så kommer Bale, en måltrussel mod Ronaldos statistikker, så spørgsmålet er så...bliver der harmoni på holdet nu hvor det bliver splittet i atomer. Jeg er sku lidt ked af de fleste af de ændringer der er blevet på holdet i den her sommerferie, og en ny træner for det heller ikke nemt når halvdelen af det sammenspillede hold han overtog er blevet splittet af.
Nu er jeg ikke Casillas fan, men stadigvæk, så er det målmandsproblem ikke blevet løst, så hvordan ser Ramos på det, osv......Hvordan bliver det for Benzema på længere sigt når hans gode ven Øzil er væk, og Ronaldo pludselig skal til at konkurrere om flest mål imod Bale.
Jeg synes selv at Real Madrid var et rigtigt godt spillende hold i Søndags, hvor alle spillere efter min mening spillede pænt over middel, men enkelte undtagelser hvor enkelte spillede skide godt, men det bliver hård kost mod Costa. Messi og Postiga, så La Liga er ikke vundet inu, så kan vi vinde når nu hele holdet bliver splittet på den måde, om ikke andet, så mentalt/socialt.
Jeg er godt klar over at Bale er en der muligvis kan sætte gang i scoringerne, men måske falder holdet sammen.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved NDR.

12 år 10 måneder siden #3 af nono
Officielt.

Özil væk! :-(
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved nono.

12 år 10 måneder siden #4 af Steen

nono skrev: Officielt.

Özil væk! :-(

Ikke officielt endnu.

12 år 10 måneder siden #5 af Siempre Madrid

NDR skrev: Hvordan synes en mand som f.eks Ronaldo om alle de her transfers, Kaka er på vej væk ( heldigvis ), Øzil er højst sansynligt på vej væk, Coentrau vil gerne væk, og de 3 er ihvertfald nogle af dem Ronaldo værdsætter. Så kommer Bale, en måltrussel mod Ronaldos statistikker, så spørgsmålet er så...bliver der harmoni på holdet nu hvor det bliver splittet i atomer. Jeg er sku lidt ked af de fleste af de ændringer der er blevet på holdet i den her sommerferie, og en ny træner for det heller ikke nemt når halvdelen af det sammenspillede hold han overtog er blevet splittet af.
Nu er jeg ikke Casillas fan, men stadigvæk, så er det målmandsproblem ikke blevet løst, så hvordan ser Ramos på det, osv......Hvordan bliver det for Benzema på længere sigt når hans gode ven Øzil er væk, og Ronaldo pludselig skal til at konkurrere om flest mål imod Bale.
Jeg synes selv at Real Madrid var et rigtigt godt spillende hold i Søndags, hvor alle spillere efter min mening spillede pænt over middel, men enkelte undtagelser hvor enkelte spillede skide godt, men det bliver hård kost mod Costa. Messi og Postiga, så La Liga er ikke vundet inu, så kan vi vinde når nu hele holdet bliver splittet på den måde, om ikke andet, så mentalt/socialt.
Jeg er godt klar over at Bale er en der muligvis kan sætte gang i scoringerne, men måske falder holdet sammen.

Cristiano Ronaldo har her til aften krævet, at Iker Casillas slår op med Sara Carbonero, fordi hun ikke har rost ham. Samtidig har han bedt spillertruppen skrive under på, at det er ham og kun ham, som tager frispark på modstandernes banehalvdel. Herudover vil han også være anfører og vicepræsident i Real Madrid, som skal sørge for at Calle Padre Damián bliver omdøbt til Calle Cristiano Ronaldo.

Endelig skal Real Madrid til at spille i samme farver som Portugal.

Når disse ting er opfyldt er Cristiano Ronaldo glad og tilfreds i Real Madrid.

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, MMM, Pelle

12 år 10 måneder siden #6 af pm
haha :) det er sgu god humor

12 år 10 måneder siden #7 af NDR

Siempre Madrid skrev:

NDR skrev: Hvordan synes en mand som f.eks Ronaldo om alle de her transfers, Kaka er på vej væk ( heldigvis ), Øzil er højst sansynligt på vej væk, Coentrau vil gerne væk, og de 3 er ihvertfald nogle af dem Ronaldo værdsætter. Så kommer Bale, en måltrussel mod Ronaldos statistikker, så spørgsmålet er så...bliver der harmoni på holdet nu hvor det bliver splittet i atomer. Jeg er sku lidt ked af de fleste af de ændringer der er blevet på holdet i den her sommerferie, og en ny træner for det heller ikke nemt når halvdelen af det sammenspillede hold han overtog er blevet splittet af.

Cristiano Ronaldo har her til aften krævet, at Iker Casillas slår op med Sara Carbonero, fordi hun ikke har rost ham. Samtidig har han bedt spillertruppen skrive under på, at det er ham og kun ham, som tager frispark på modstandernes banehalvdel. Herudover vil han også være anfører og vicepræsident i Real Madrid, som skal sørge for at Calle Padre Damián bliver omdøbt til Calle Cristiano Ronaldo.

Endelig skal Real Madrid til at spille i samme farver som Portugal.

Når disse ting er opfyldt er Cristiano Ronaldo glad og tilfreds i Real Madrid.

Jeg er i chok!!!! ok, jamen, så kan man bare sige, at det måske alligevel er godt nok hvis Bale er blevet købt, for så kan Ronaldo sådan set ryge og rejse sammen med værdiløse Kaka...Hvad fanden har Ronaldo også gjort i sin karriere hos Real Madrid for Higuain og Benzema for at skabe succes for dem ligesom de hundredvis af gange har forsøgt at assiststere for ham.

Jeg har før skrevet at der nok skal forgå en masse som vi ikke ved en skid om.

Kan der måske være en grund til at Benzema nogle gange eller tit vælger at forsøge at spille til Ronaldo, istedet for at afslutte selv? Han er teamplayer, og iøvrigt med sit fairplay 100 gange mere værdi i den hvide trøje end egoRonaldo , men måske der er ordre om at Ronaldo skal score så meget som muligt, og dermed begrænsninger på hvor meget de andre må selv.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Henrik--

12 år 10 måneder siden #8 af Siempre Madrid
Nu tror jeg måske nok, at det er mig, der er i chok...........

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, rezamadridista, Henrik--, Pelle

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #9 af CristianoRonaldo
(Jeg er i chok!!!! ok, jamen, så kan man bare sige, at det måske alligevel er godt nok hvis Bale er blevet købt, for så kan Ronaldo sådan set ryge og rejse sammen med værdiløse Kaka...Hvad fanden har Ronaldo også gjort i sin karriere hos Real Madrid for Higuain og Benzema for at skabe succes for dem ligesom de hundredvis af gange har forsøgt at assiststere for ham.

Jeg har før skrevet at der nok skal forgå en masse som vi ikke ved en skid om.

Kan der måske være en grund til at Benzema nogle gange eller tit vælger at forsøge at spille til Ronaldo, istedet for at afslutte selv? Han er teamplayer, og iøvrigt med sit fairplay 100 gange mere værdi i den hvide trøje end egoRonaldo , men måske der er ordre om at Ronaldo skal score så meget som muligt, og dermed begrænsninger på hvor meget de andre må selv.)

Det er en joke, ikke også? Please lad det være en joke!
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved CristianoRonaldo.

12 år 10 måneder siden #10 af NDR

Siempre Madrid skrev: Nu tror jeg måske nok, at det er mig, der er i chok...........

Haha....

12 år 10 måneder siden #11 af Pelle
HAHAHAHHAHAHHAH fucking god humor! Og endnu sjovere, at nogle faktisk tror på det :-D jeg er færdig af grin!

"Maybe they hate me because I'm too good."

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #12 af CristianoRonaldo

Pelle skrev: HAHAHAHHAHAHHAH fucking god humor! Og endnu sjovere, at nogle faktisk tror på det :-D jeg er færdig af grin!

Det vilde er at nogen faktisk tænker sådan... Lol.

Leveret af Kunena Forum