Kæmpebud på Ramos

12 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

I går kunne vi fortælle, at Real Madrid ikke umiddelbart er villige til at forbedre Sergio Ramos’ aftale. I dag kan vi så via Punta Pelota-gæsten Francois Gallardo fortælle, at en unavngiven, men markant engelsk klub er klar til at byde 50 millioner Euro for vice-kaptajnen.

Det fortæller agenten således under tv-programmet, hvor han dog også samtidig slår fast, at Real Madrid bliver meget svære at overtale, da man ser Ramos som en central brik i klubben.

Den nuværende aftale mellem klub og spiller udløber i 2017.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #2 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Kæmpebud på Ramos
Det kan godt være, at han ikke har haft sin bedste sæson indtil videre, men vi bør slet ikke overveje et salg.

På sine bedste dage er han verdensklasse, og derudover er han altid garant for fight og energi. Det sidste er virkelig noget, der mangler på holdet til tider.

12 år 9 måneder siden #3 af Steen
Besvaret af Steen på emne Kæmpebud på Ramos
Ifølge Francois Gallardo så har vi også en aftale med Gündogan, og han kommer til at koste 20-30 millioner euro til sommer. Den perfekte afløser for Xabi Alonso, så det ville være rigtig godt hvis det var sandt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Dios

12 år 9 måneder siden #4 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Kæmpebud på Ramos
Lyder lækkert med gundogan. Så ryger Alonso nok til Januar.

12 år 9 måneder siden #5 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Kæmpebud på Ramos
Mon Sergio Ramos genforhandler sin kontrakt?! Det tror jeg og lige netop derfor kommer dette rygte...

Det er Bull-shit.

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

12 år 9 måneder siden #6 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Kæmpebud på Ramos

Steen skrev: Ifølge Francois Gallardo så har vi også en aftale med Gündogan, og han kommer til at koste 20-30 millioner euro til sommer. Den perfekte afløser for Xabi Alonso, så det ville være rigtig godt hvis det var sandt.

Statistisk set må Francois Gallardo ramme rigtigt på et tidspunkt, men det vil overraske mig, hvis det bliver med denne handel. Vi har købt Asier for 38 millioner € til samme plads.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, MMM

12 år 9 måneder siden #7 af Steen

Siempre Madrid skrev:

Steen skrev: Ifølge Francois Gallardo så har vi også en aftale med Gündogan, og han kommer til at koste 20-30 millioner euro til sommer. Den perfekte afløser for Xabi Alonso, så det ville være rigtig godt hvis det var sandt.

Statistisk set må Francois Gallardo ramme rigtigt på et tidspunkt, men det vil overraske mig, hvis det bliver med denne handel. Vi har købt Asier for 38 millioner € til samme plads.

Jeg tror skam heller ikke på det han siger, men jeg håber da på det.
Det kommer jo an på hvilken rolle Illarra er tiltænkt. Jeg kan sagtens forestille mig, at han på et tidspunkt vil tage over for Khedira. Så skal Gündogan kæmpe med Modric om pladsen. Begge kan også spille på de offensive pladser, og man skal også huske på at Modric er ved at nå de tredive. Gündogan er bare så stort et talent, at det ville være idioti ikke at købe ham, hvis han selv vil til Madrid.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Steen.

12 år 9 måneder siden #8 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Kæmpebud på Ramos

Kan se du allerede har opgivet Illarra, Khedira, Modric og co.

Sys det absurd dem der allerede har dømt Illarramendi ude.... der er ikke plads til Gündogan, ligesom der heller ikke er plads til Alonso (hvis man stadig vælger at satse på Modric og Illarra).

Cm: Modric, Illarra
Hcm: Khedira, Casemiro
Vcm: Isco + 1 (klart her man skal finde en BACKUP!)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 9 måneder siden #9 af Steen

Real Madrid skrev:

Sys det absurd dem der allerede har dømt Illarramendi ude.... der er ikke plads til Gündogan, ligesom der heller ikke er plads til Alonso (hvis man stadig vælger at satse på Modric og Illarra)

Steen skrev:

Det kommer jo an på hvilken rolle Illarra er tiltænkt. Jeg kan sagtens forestille mig, at han på et tidspunkt vil tage over for Khedira. Så skal Gündogan kæmpe med Modric om pladsen.

Jeg har for længst opgivet Khedira. Illarra har jeg dog ikke set nok til endnu, men jeg synes at han har en rigtig god spilforståelse, og så er hans kølighed når han er på bolden fænomenal.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

12 år 9 måneder siden #10 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Kæmpebud på Ramos

Steen skrev:

Real Madrid skrev:

Sys det absurd dem der allerede har dømt Illarramendi ude.... der er ikke plads til Gündogan, ligesom der heller ikke er plads til Alonso (hvis man stadig vælger at satse på Modric og Illarra)

Steen skrev:

Det kommer jo an på hvilken rolle Illarra er tiltænkt. Jeg kan sagtens forestille mig, at han på et tidspunkt vil tage over for Khedira. Så skal Gündogan kæmpe med Modric om pladsen.

Jeg har for længst opgivet Khedira. Illarra har jeg dog ikke set nok til endnu, men jeg synes at han har en rigtig god spilforståelse, og så er hans kølighed når han er på bolden fænomenal.

Ja okay. Men som jeg ser det, så er der ikke plads til Gündogan, Khedira, Modric, Illarramendi (og Casemiro) i samme trup. Så må være på bekostning af Khedira, hvis han kommer. Dog kan jeg godt se det spændende med denne tre mands midtbane:

Modric/Illarra
Gündogan Isco

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 9 måneder siden #11 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Kæmpebud på Ramos

Steen skrev:

Siempre Madrid skrev:

Jeg tror skam heller ikke på det han siger, men jeg håber da på det.
Det kommer jo an på hvilken rolle Illarra er tiltænkt. Jeg kan sagtens forestille mig, at han på et tidspunkt vil tage over for Khedira. Så skal Gündogan kæmpe med Modric om pladsen. Begge kan også spille på de offensive pladser, og man skal også huske på at Modric er ved at nå de tredive. Gündogan er bare så stort et talent, at det ville være idioti ikke at købe ham, hvis han selv vil til Madrid.

BOOM! Ville være fantastisk, den knægt er genial, verdens bedste CM om 2-3 år.
Siempre, Gündogan og Illarra er 2 forskellige spillere. Gündogan er en dybt liggende playmaker, Illarra er en CDM, der er plads til dem begge. Gündogan ville tage Modric´s plads, han er ligeså god på bolden som Modric, men defensivt er han meget bedre.
Og mht til Gallardo, så må man sige at han faktisk har haft en del pletskud det her år.

12 år 9 måneder siden #12 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Kæmpebud på Ramos
Modric har været fremragende som bolderobrer, og jeg ser et stort lys i ham. Gündogan er en dygtig spiller, men jeg synes slet ikke der er behov for yderligere spillere på lige netop den centrale midtbane.

Modric i Bilbao-kampen er noget af det bedste jeg mindes at have set en CM fra Real præstere, nærmest nogensinde.

Han var i dén grad savnet i derbyet, en disposition jeg på ingen tænkelig måde forstod, eller forstår.
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved JesperA.

Leveret af Kunena Forum