Optakt: Kampen, der ikke må tabes
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Måske man skal være lidt bekymret. Real Madrid er nemlig inde i en mindre flatterende periode.
Således har man blot vundet en af de seneste tre kampe. 2-0 over FC København i Parken.
Derudover er det blevet til et heldigt 2-2-resultat mod Osasuna, og en meget lidt imponerende nulløsning mod Olímpic Xátiva i første opgør i Copa del Rey.
Returkampen mod Xátiva finder sted i aften, og det bliver med et hovedstadshold uden flere store profiler.
Således har Cristiano Ronaldo stadig karantæne efter sin udvisning i sidste års pokalfinale ligesom Gareth Bale er ude med en mindre skade.
Ancelotti ventes at give fornyet spilletid til en masse af de unge løver, der langt imponerende i første opgør, der som nævnt endte uden en eneste scoring.
Sådan kommer det med statsgaranti ikke til at gå i aften, hvor der skal findes en vinder, og hvor der om nødvendigt må straffesparkskonkurrence til at for skaffe afgørelsen.
Så langt bør det dog ikke komme i en returkamp, hvor Real Madrid er mere end tårnhøje favoritter, men naturligvis stadig skal leve med visheden om, at en scoring til Xátiva vil kræve mindst to mål fra hjemmeholdets side.
Med til historien hører desuden også, at Iker Casillas kan være med fra start for sidste gang i Real Madrid-karrieren. Flere vedvarende rygter sender landsholdskeeperen væk fra klubben i jagten på spilletid, og med januarvinduets komme, så kan aftenens hjemmekamp blive karrierens afsluttende optræden for Los Blancos.
Ancelottis forventede 11’er:
Casillas – Arbeloa, Nacho, Pepe, Carvajal – Casemiro, Illarra – Jesé, Isco, Dí María - Morata
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
Er meget spændt på at se om Di Maria gider, vil give et tydeligt svar på om han er væk til januar som jeg forudser.
asp3200 skrev: Man må da håbe at de periferier spillere tager sig sammen og leverer varen denne gang. Hvis de ikke går videre er det en katastrofe.
Er meget spændt på at se om Di Maria gider, vil give et tydeligt svar på om han er væk til januar som jeg forudser.
Kan simpelthen ikke forestille mig der kommer det mindste usikkerhed om resultatet. Forestiller mig at de er presset så hårdt i bund fra start at et tidligt mål kommer og kampen derefter forløber uden problemer. Alt andet som du siger vil være en katastrofe hvis ikke være. Kan simpelthen hen ikke forestille mig at top professionelle spillere som vores kan komme i problemer mod et hold som dem. Samtidig har en del af vores spillere også en del at bevise, så her har de alle muligheder.
- Marcelohoppen12
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Real Madrid - Xátiva (0-4) 2
Den bør gå hjem med det hold... ;)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Storken
- Gæst
-
DarioGomez skrev: Jeg har spillet.
Real Madrid - Xátiva (0-4) 2
Den bør gå hjem med det hold... ;)
Det historiske valg:
Real Madrid - Xátiva (4-0) X
;-)
Dejligt med en masse unge på banen. Jeg håber på en rigtig fin kamp hvor især Jese, Case' og Morata kan tanke lidt selvtillid.:)
-Igen;-) I himlens navn, gør mig nu stolt drenge:D
Jeg er her stadig XOXO
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Og er lidt i tvivl om han er højre -eller centerback?
No solo soy perfecto, también soy Madridista