Ancelotti afskaffer angriber
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid tager i aften hul på første del af kvartfinaleduellen mod Espanyol, og det bliver en kamp, hvor tilskuerne på Cornellá-El Prat vil opleve et gæstende hold uden decideret frontløber blandt de startende 11.
I hvert fald hvis man skal tage de spanske avisrygter og Ancelottis slet skjulte hentydninger for gode varer.
Således lugter det af, at den i øjeblikket ret så svingende Isco får opgaven som ’falsk-9’er’ og dermed holder taktiske overvejelser Benzemas naturlige afløser Morata på bænken.
Iscos dygtige evner som chanceskaber og overbliksspiller gør, at spanieren skal sørge for særligt at sætte sine med-angribere Cristiano Ronaldo og Jesé i scene. Således bliver der også tale om en pause til Gareth Bale, mens målfarlige Dí María bliver placeret på den centrale midtbane, hvor han vil agere arbejdshest i rummet lige foran Xabi Alonso og Illarramendi.
Defensivt giver Ancelotti en pause til den let-overbelastede Sergio Ramos og erstatter ham med Nacho, der i weekenden spillede rollen som indskifter undervejs i afklapsningen af Real Betis.
Nacho kommer til at danne makkerskab med Pepe, og de to vil sammen med Marcelo og Arbeloa udgøre det forsvar, der skal hjælpe Iker Casillas med at sætte en ny individuel rekord; 16 minutter mangler den spanske landsholdsmålmand blot for at slå sin rekord for flest minutter uden indkasserede scoringer.
De to klubber skal blot otte dage tilbage for at finde seneste opgør, hvor Real Madrid i ligaen besejrede aftenens hjemmehold med larmende sikre 1-0. Udover den øjeblikkelige overhånd kan Real Madrid hænge mere end et styks hovedbeklædning på statikken, der viser, at holdet skal helt tilbage til 2007 for at finde seneste nederlag til den catalanske klub. Dengang hentede de blå-hvide en 2-1 sejr på scoringer af Riera og Raul Tamudo. Sidstnævnte i øvrigt på et gennemført genialt lob.
Kampen i aften afvikles klokken 21.00, mens der er returkamp i næste uge.
De forventede startopstillinger
Espanyol
Casilla – Álvarez, Moreno, Sidnei, Javi López – Pizzi, Abraham, Álex, Lanzarote – Cordoba, García
Real Madrid
Casillas – Marcelo, Nacho, Pepe, Arbeloa – Illarra, Xabi Alonso – Dí María – Cristiano Ronaldo, Isco, Jesé
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Casillas
dani carvajal Ramos. Nacho marcelo
modric Illarra
Bale Jese Ronaldo
Real Madrid 7 skrev: Håber da det ikke er sandt at bale ikke kommer til at spille jeg vil gerne se holdet sådan her
Casillas
modric Illarra
Bale Jese Ronaldo
Det kommer du ihvertfald ikke til at se, hvis man altså skal tro på Ancelottis roteringer. Arbeloa spiller i stedet for Carvajal og Nacho o stedet for Ramos.. Desuden så tror jeg ikke Bale spiller, men at Isco spiller på den offensive midtbane Jese på venstre og Ronaldo på højre.
Casillas
Arbeloa Pepe Nacho marcelo
modric Illarra
Di maria
Jese Isco Ronaldo
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Diego López, Nacho, Carvajal, Xabi Alonso, Isco, Jesé og Morata sidder på bænken. Jesús og Casemiro er sorteret fra.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Stærk start 11'er ancelotti vælger - men hvorfor i al verden ikke bruge Jese???! Eller morata?! Det da så oplagt
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
henrikcomn skrev: Imponerende i sig selv hvordan i på madridista.dk gang på gang "gætter"helt forkert på startopstillingen :)
Stærk start 11'er ancelotti vælger - men hvorfor i al verden ikke bruge Jese???! Eller morata?! Det da så oplagt
Eller Isco istedet for Di Maria!
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Real Madrid 7 skrev: Håber da det ikke er sandt at bale ikke kommer til at spille jeg vil gerne se holdet sådan her
Casillas
modric Illarra
Bale Jese Ronaldo
Godt nok er det en kamp vi burde vinde let. Men rimelig flabet at starte med 10mand ;)
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Vildfaren skrev:
Casillas
modric Illarra
Bale Jese Ronaldo
Godt nok er det en kamp vi burde vinde let. Men rimelig flabet at starte med 10mand ;)
Hahahaha det var en fejl :)
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Vildfaren skrev:
Casillas
modric Illarra
Bale Jese Ronaldo
Dani og Carvajal er to personer. Kom lige ind i kampen tak.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Men er fem i bagerste kæde så ikke lidt for defensivt ?
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-