Optakt Real Madrid-Villarreal: Den gule ubåd skal sænkes

• realmadsen
  • realmadsen's profilbillede Emne forfatter
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Mi unico estimulante es la camiseta blanca!
12 år 5 måneder siden #1 af realmadsen

Carlo Ancelottis tropper skal i aften forsøge at holde dampen oppe, efter midtugens 3-0 udradering af de bolsjestribede småsøskende fra Atlético og på den måde komme a point med selvsamme førerhold. Det bliver en startopstilling uden verdens bedste Ronaldo, der må nøjes med at se med fra tilskuerpladserne efter han i sidste uge blev sendt tidligt i bad i Baskerlandet af den nu midlertidigt suspenderede Ayza Gámez. Der er dog sjældent noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget og heldigvis har Real Madrid andre strenge at spille på, som man også viste det i første semifinale af Copa del Rey, hvor Ronaldo måske havde for meget fødselsdagskage i benene og spillede en sjælden anonym kamp. Det giver plads til en fronttrio, der i aftens forventes at indeholde Bale, Benzema og Jesé, hvor særligt sidstnævnte spillede en fremragende kamp med masser af energi, gåpåmod og tilmed et mål. Modsat har både Bale og Benzema masser at bevise grundet skader og periodevis dårligt spil. På midtbanen er der genvalg til trekløveret Modric, Xabi Alonso og Di María, som alle tre leverede præstationer pænt over middel i onsdags, mens Carvajal afløser Arbeloa på højreback og Marcelo indtager sin vante plads på venstrebacken efter en ellers overraskende god præstation af Coentrão.

Aftenens modstander er for tredje kamp i træk et top fem hold og sidst de to hold mødtes blev det da også blot til ét hårdt tilkæmpet point til Los Blancos, i øvrigt i Gareth Bales debutkamp, hvor han tilmed kvitterede med et mål kort før pausen. Lad os bare håbe at waliseren sætter yderligere ind på den konto i aften.

Det er dog en hullet ubåd, der ankommer til den spanske hovedstad, hvor man særligt på den offensive front er hårdt ramt med skader til både Uche og Cani, der begge voldte store problemer for den madrilenske defensiv i de to holds møde på El Madrigal. I stedet må man sætte sin lid til den tidligere Barcelona-, Tottenham- og Mallorcaspiller Giovani Dos Santos, der sammen med franske Jéremy Perbet skal agere angrebsduo og forsøge at passere Diego López.
Kampens dommer er José Luis Gonzáles Gonzáles, der er kickoff kl. 20.00 og kampen vises på en for denne skribent hidtil ukendt kanal, nemlig 7'eren.

Forventede startopstillinger:

Real Madrid: Diego López, Carvajal, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo, Modric, Xabi Alonso, Di María, Bale, Benzema, Jesé

Villarreal: Asenjo, Mario, Gabriel, Dorado, Costa, Aquieno, Trigueros, Bruno, Gómez, Perbet, Dos Santos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #2 af Storken
Forhåbentlig bliver det ikke som i Das Boot, hvor man hele filmen har siddet på kanten af sædet, for så at se ubåden blive sænket, når man endelig troede den var hjemme. Så hellere en 5-0 sejr, hvor man efterfølgende kan klandre dommeren for en tvivlsom kendelse undervejs :)

12 år 5 måneder siden #3 af ZizouMo

Storken skrev: Forhåbentlig bliver det ikke som i Das Boot, hvor man hele filmen har siddet på kanten af sædet, for så at se ubåden blive sænket, når man endelig troede den var hjemme. Så hellere en 5-0 sejr, hvor man efterfølgende kan klandre dommeren for en tvivlsom kendelse undervejs :)

Hvordan tror du så jeg har det, når jeg ser et hold have over 70% af boldbesiddelsen og først scorer i slutminutterne :)

Jeg tror Isco og Illara starter inde i dag i stedet for DI maria og Alonso som trænger til en pause. Ramos har måske også brug for en lille pause.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

12 år 5 måneder siden #4 af Doc.juego
Jeg er lidt forvirret over hvornår kampen spilles, jeg hørte noget på 6'eren om at det kun er anden halv-leg af kampen som 6'eren viser klokken 21? er det korrekt? (jeg har tjecket madridista's hoved side, der står bare 21 på kanal 6)

12 år 5 måneder siden #5 af Real Madrid 7

Doc.juego skrev: Jeg er lidt forvirret over hvornår kampen spilles, jeg hørte noget på 6'eren om at det kun er anden halv-leg af kampen som 6'eren viser klokken 21? er det korrekt? (jeg har tjecket madridista's hoved side, der står bare 21 på kanal 6)

1 halvleg kan du se på 7'eren og andenhalvleg kan du se 6'eren og kampen starter klokken 20:00.

12 år 5 måneder siden #6 af Siempre fiel

Real Madrid 7 skrev:

Doc.juego skrev: Jeg er lidt forvirret over hvornår kampen spilles, jeg hørte noget på 6'eren om at det kun er anden halv-leg af kampen som 6'eren viser klokken 21? er det korrekt? (jeg har tjecket madridista's hoved side, der står bare 21 på kanal 6)

1 halvleg kan du se på 7'eren og andenhalvleg kan du se 6'eren og kampen starter klokken 20:00.

Så vidt jeg ka se så kommer hele kampen endda på 7'eren:-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 5 måneder siden #7 af Real Madrid 7

Siempre fiel skrev:

Real Madrid 7 skrev:

Er du sikker?

12 år 5 måneder siden #8 af henrikcomn
Mon ikke Illara og Isco sniger sig ind i startopstillingen

12 år 5 måneder siden #9 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Den gule ubåd skal sænkes

Real Madrid 7 skrev:

Siempre fiel skrev:

Real Madrid 7 skrev:

Er du sikker?

Tak for svarene :) synes det er lidt underligt at sende hver halvleg på hver sin kanal, men sårn er det bare.

jeg tror godt man kunne se en Isco, måske en Varane i en halvleg, og nok også en Illara.

12 år 5 måneder siden #10 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Den gule ubåd skal sænkes
Sid Lowe's bud på startopstillingen (Marca er vist enig):

.............................Lopez...............................
.......................................................................
Carvajal.....Varane.....Ramos.....Marcelo
............................Illarra................................
................Modric............Isco......................
Jesé....................................................Bale
........................Benzema............................

Varane starter, har Ancelotti bekræftet:)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7

12 år 5 måneder siden #11 af rezamadridista
Skal vi til at få orgasmer igen....

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Real Madrid, Vildfaren, JimmyBroe, Kaká8, pm, Real Madrid 7, Pelle

12 år 5 måneder siden #12 af Real Madrid

M_linding skrev: Sid Lowe's bud på startopstillingen (Marca er vist enig):

.............................Lopez...............................
.......................................................................
Carvajal.....Varane.....Ramos.....Marcelo
............................Illarra................................
................Modric............Isco......................
Jesé....................................................Bale
........................Benzema............................

Varane starter, har Ancelotti bekræftet:)

Mangler lige Ronado (og Casillas), og så vil vi have min absolut drømme opstilling.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum