Punto Pelota: Falcao har aftale med Real Madrid
- Raul 4 ever
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Fodbold programmet Punto Pelota kom igår med noget af en påstand. Ifølge dem skulle Enrique Cerezo, som er præsident for Atlético Madrid, have sagt at Radamel Falcao har en aftale med Real Madrid. Udtalelsen skulle angiveligt have fundet sted i præsidentlogen på Viente Calderon, hvor han til en af gæsterne skulle have udtalt følgende:
- Falcao har lavet en eller anden form for aftale med Real Madrid, for et stykke tid siden.
Da der til sommer er præsidentvalg i Real Madrid, kunne det derfor tænkes, at Falcao ville være et af valgløfterne fra en af præsidentkandidaterne. Florentino Pérez har dog endnu ikke fået nogle modkandidater, og har tidligere selv spøgt med at han ville købe Falcao.
Pérez i spøg: Ville sende serviet til Falcao
I det spanske går der rygter om at Real Madrid koryfæet Fernando Hierro, er ved at samle et kandidatur til at opstille mod Pérez, men det er indtil videre blevet ved rygterne, og han er endnu ikke blevet nævnt i forbindelse med en Falcao-handel.
Falcao har en frikøbsklausul på 60 millioner euro, men en handel besværliggøres af, at Atlétio Madrid kan kræve at Falcao selv skal betale klausulen. Dette vil betyde, at Real Madrid skal udbetale pengene til Falcao, som derfor skal betale indkomstskat inden handlen kan gennemføres, hvilket vil betyde en stor ekstraregnig. Atlético ejer dog kun omkring 50 % af Falcao, hvilket omvent kan lette en handel.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul 4 ever
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
anes skrev: Så tager vi da fire år mere med F. Perez hvis vi får El Tigre, selvom et Hierro scenarie kunne være rosenrødt vil jeg altid frygte for økonomien under alle andre end Florentino.
Du mener altså ikke, at Pérez har lagt et godt nok fundament for økonomien? :P
Men jeg anser ham stadig for at være et geni inden for sund forretning, og ja det kunne jeg let se andre med deres ideer ødelægge rimelig hurtigt igen.
Jeg elsker F.Perez på godt og ondt, men Hierro står øverst på min hitliste..
Angående Falcao, jeg ved det ikke men store stjerner giver ikke automatisk succes.
Har valgt at takke af på forum!
Under alle omstændigheder, tror jeg at det er Di Maria som ryster i buksen, hver gang der opstår flere indikationer på et offensivt køb. Jeg synes at Di Maria kan være genial, og arbejde som en hest - men han er også sin egen fjende, og har lidt for svært ved at holde fokus i 90 min. i alle kampe.
En skarp 9'er virker lidt fristende, da vi havde ligget mere eller mindre lige med Barcelona, hvis bare Benzema/Higuain havde haft lidt skarphed.
Jeg tror, at man med Falcao i Real vil se det samme som er sket med Robin van Persie i United. En spiller der kommer fra en af klubberne lige under toppen af ligaen til en topklub og får stor succes. Jeg tror, at vi vil kunne se det samme ske med Falcao ved et skifte til Real.
Isco
Så mangler vi bare hummels. Er asp synsk, i så og hørte det først her;)
M_linding skrev: Under alle omstændigheder, tror jeg at det er Di Maria som ryster i buksen, hver gang der opstår flere indikationer på et offensivt køb.
Nu har vores egen britiske pendant til Barca's Luna, Kay Murray, for ikke så længe siden beskrevet at Mou tilsyneladende har været rimelig utilfreds med Benzema (både i Mou's første, men også i nuværende sæson). Jeg tror ikke di Maria skal ryste i bukserne så længe Mou er træner - i hvert fald ikke over at der kommer en ny 9'er til klubben.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
"It is absolutely false and a lie. It is one thing to joke but it is another to make a something out of nothing. Above everything, I don't like having words put in my mouth that I have never said.
www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...-agreement-with-real
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Bevares, han er en fremragende angriber, men jeg synes ikke at han er bedre end Higuaín og Benzema overhovedet.
Derfor skal Florentino Pérez koncentrere sig om at forstærke holdet, hvor der er brug for det og ikke bare fylde på hele tiden.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Jimson
- Gæst
-
Dog har præsidenten dog også udtalt at Falcao har gjort sig fortjent til at være herre over sig egen skæbne, og har han ikke før udtalt at drømmen er Real Madrid?
Jeg synes dog ikke rigtig vi kan bruge ham. Vores angribere har været uskarpe indtil videre ja, men ingen spillere har jo skarphedsgaranti, heller ikke Falcao - selvom det virker tæt på :)
Jeg er desuden bange for at hvis vi henter ham, så bliver det et skridt imod Galactico 1.0, hvor vi bare hentede spillere der havde uanede mængder af talent, men ikke rigtig kunne finde sammen.