Truppen mod Sevilla - spillerunde 30
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti har i dag udtaget truppen til morgendagens kamp mod Sevilla.
Her er Sergio Ramos indlemmet, selv om han i dag er blevet tilkendt en spilledags karantæne, men Real Madrid har stadig et spinkelt håb om, at den dom bliver omstødt og han dermed kan være med.
Herudover er Ángel di María i karantæne og det har givet plads til to unge folk fra Real Madrid Castilla, nemlig Lucas Vázquez og Omar Mascarell.
Truppen er på 21 mand og det betyder at tre spillere skal sorteres fra inden kampstart i morgen. Her kan den ene altså blive Sergio Ramos.
Truppen mod Sevilla:
Målmænd: Diego López, Casillas, Jesús.
Forsvar: Carvajal, Ramos, Pepe, Varane, Nacho, Coentrao, Marcelo.
Midtbane: Casemiro, Xabi Alonso, Illarra, Isco, Modric, Bale, Lucas Vázquez, Omar Mascarell.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Morata.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Denne kamp er blevet lige så betydningsfuld og vigtig, som det netop overstået Clasico, eftersom vi tabte den kamp. Kampen kan meget vel definere, om vi skal halse efter resten af sæsonen.
Vi kom sgu ikke op af Alpe d'Huez i søndags, så nu tager vi sgu Tourmalet i morgen ;-)
Kom så drenge!
Forventet startopstilling:
Lopez
Carvajal - Pepe - Varane - Marcelo
Modríc - Alonso - Isco
Bale - Benzema - Ronaldo
(Måske en Illarra, istedet for Isco)
LasseRMD skrev: NØGLEKAMPEN mine (damer) og herrer.
Denne kamp er blevet lige så betydningsfuld og vigtig, som det netop overstået Clasico, eftersom vi tabte den kamp. Kampen kan meget vel definere, om vi skal halse efter resten af sæsonen.
Vi kom sgu ikke op af Alpe d'Huez i søndags, så nu tager vi sgu Tourmalet i morgen ;-)
Kom så drenge!
Lopez
Modríc - Alonso - Isco
Bale - Benzema - Ronaldo
Jeg ser nu alle de resterende 9 kampe som nøglekampe, hver kamp er en finale.
Florentino Pérez
AlanSahinovic skrev:
LasseRMD skrev: NØGLEKAMPEN mine (damer) og herrer.
Kom så drenge!
Lopez
Modríc - Alonso - Isco
Bale - Benzema - Ronaldo
Jeg ser nu alle de resterende 9 kampe som nøglekampe, hver kamp er en finale.
Enig, men han har nu en pointe. Mister vi point imorgen, så kan det være vendepunktet for sæsonen, og det vil højst sandsynligt betyde, at mesterskabet vil være tabt. Vi har en chance, så længe vi er á point med At. Madrid, men kommer vi første efter Barcelona, så er ligaen tabt IMO. De har trods alt et langt bedre program end os.
Når det er sagt, så skal der være 100% fokus i resten af kampene!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
rezamadridista skrev: Det vigtigste er sådan set at man scorer flere mål end de andre. Alt andet er ligegyldigt.
Hvad mener du helt præcist med det?
Hvis du tænker på den med højeste målscore, når sæsonen er slut og de 3 hold er á point vinder, så sker det ikke :)
Det er de indbyrdes kampe der tæller og der vil vi ende på en 3. plads.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
rezamadridista skrev: Det vigtigste er sådan set at man scorer flere mål end de andre. Alt andet er ligegyldigt.
Ja selvfølgelig er det vigtigt. Men hvad mener du helt præcist? :D
Jeg tror at Reza' mener, at så længe vi scorer flere mål end modstanderen gør, i de resterende kampe, så har vi ligesom gjort vores til at tage mesterskabet.
Faktum er at vi ikke selv kan afgøre mesterskabet mere. Men vi kan i den grad, gøre vores til ikke at tabe det helt på gulvet, ved at vinde alle kampe og så lade det være op til Lillesøster. -Mon ikke de snubler en eller to gange undervejs:)
Jeg er her stadig XOXO
- JJ-86
- Gæst
-
Det jeg tror rezamadridista mener er, at når man scorer flere mål end modstanderen resultere det i en sejr. (Det er meget logisk).
Jeg er enig, vi SKAL have sejre i de resterende kampe, også må vi krydse fingre for at lillesøster snubler en enkelt gang. (gerne mere og sammen med Barca).
Vi må gøre vores del og vinde resten af kampene.
Det bliver spændende og jeg vil heppe på min Konge klub i aften!
Hala Madrid! :)
JJ-86 skrev: Det jeg tror rezamadridista mener er, at når man scorer flere mål end modstanderen resultere det i en sejr. (Det er meget logisk).
Det forstår jeg ikke??? ;)
Ej, vidste bare ikke i hvilken kontekst han mener det i, og hvem han sådan set skrev det til?
Men det var nok mere en konklusion fra hans side :D
Han er også god, selvom potentialet ikke rækker til en karriere i Real Madrid, på længere sigt. Til gengæld er Lucas ganske langt i sin udvikling, så han kan bidrage med noget her og nu, hvis der skulle blive brug for det.
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
Fantastisk! :-)
Samtidig skal vi have San Iker på mål, da vi aldrig har tabt en kamp, hvor han har holdt buret rent :-)....
Men det bliver en rigtig rigtig vigtig kamp i aften.. 3 point er et must!
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!