Publikum piftede af Cristiano Ronaldo
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Cristiano Ronaldo måtte i lørdags lide den tort at høre tilhængerne på Estadio Santiago Bernabéu pifte af ham og det er første gang i næsten to år, at det er sket.
Publikums utilfredshed kom på trods af et mål og et oplæg i kampen, men da han i slutminutterne undlod at aflevere bolden til Morata i to omgange, blev det for meget for det kritiske hjemmepublikum
Efter kampen var Ancelotti da også klar i mælet, da han sagde det, som mange Madridistas føler:
- At pifte af Cristiano er uforståeligt.
Verdens bedste fodboldspiller har i denne sæson scoret 44 mål, heriblandt 28 i La Liga og 13 mål i 7 kampe i Champions League, ligesom han også i denne sæson har stået bag adskillige assists til sine holdkammerater.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- zgtaf
- Gæst
-
Ancelotti får det til at lyde som om, at det under alle omstændigheder er uforståeligt. Altså, at manden skal være hellig ligegyldigt hvad han gør. Om episode(r)n(e) omkring pifteriet i kampen mod Rayo er retfærdiggjort eller ej så er en anden sag, ændrer jo ikke på, at det er forståeligt at spillere får kritik i visse situationer - og så bør det være ligegyldigt hvilket navn, der står bag på trøjen.
- Caffrey
- Gæst
-
- Barça
- Gæst
-
På samme måde forstår jeg ikke, hvordan en manglende aflevering kan give så meget kritik i karaktergivningen. Det drejer sig om en 5-0 sejr, og manden har scoret og lavet en assist, men alligevel skal der piftes af ham.
Tror I i øvrigt, at fans ville reagere på samme måde, hvis det var Benzema, som Ronaldo ikke havde spillet?
BBB skrev: Ligesom flere andre så synes jeg ikke, at man bør pifte af egne spillere. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvad en spiller skal gøre, for at "fortjene" sådan en behandling.
På samme måde forstår jeg ikke, hvordan en manglende aflevering kan give så meget kritik i karaktergivningen. Det drejer sig om en 5-0 sejr, og manden har scoret og lavet en assist, men alligevel skal der piftes af ham.
Tror I i øvrigt, at fans ville reagere på samme måde, hvis det var Benzema, som Ronaldo ikke havde spillet?
For mig handler det om hvordan Ronaldo følte sig hævet over klubben, eller i situationen Morata. Jeg kan ikke være mere ligeglad med hans mange mål, og hvor mange gange han selv tror han har reddet Real Madrid, og ja han lavede 1 mål og 1 assist, og det var da kampen definitivt var slut, men kan man være mere ligeglad med sine holdkammerater, som Ronaldo var i situationen?
Ronaldo er fredet i manges øjne, og det ses tydeligt, men nu fortæller jeg hvorfor jeg aldrig bliver fan af Ronaldo, og hvorfor jeg aldrig vil være tilfreds med ham i Real Madrid. Det er netop situationer som denne som frastøder mig mere end noget andet. Bare blikkende han sendte til Morata var decideret klamme, og det er overhovedet ikke acceptabelt i mine øjne.
Ronaldo er på ingen måder nogen gud i mine øjne, og det er fantastisk han scorer mange mål, og så er det også det. Stik fingeren ned i et glas vand, og mål hvor stort hullet er når du trækker den op igen, så uundværlig er Ronaldo for Real Madrid.
Jeg grimmes, hvis der bliver piftet af spillernes niveau på banen, men uretfærdige og uværdige aktioner bør ikke anses som noget okay at gøre, så længe man hedder Ronaldo.
Havde det været Benzema i stedet for Morata, så havde min holdning været præcis den samme!
Ronaldo er den eneste som ikke løber hen til Morata, og går bare og kigger ned i græsset.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg har egentlig ikke de store problemer med hans attittude på banen når den står alene, men når den bliver kombineret med det sidste års spin om Verdens Bedste Spiller (TM), hans tristhed og hans ageren under sommerens kontraktsforhandlinger, så bliver han nemt en tand for meget for mig.
Dios skrev:
BBB skrev: Ligesom flere andre så synes jeg ikke, at man bør pifte af egne spillere. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvad en spiller skal gøre, for at "fortjene" sådan en behandling.
For mig handler det om hvordan Ronaldo følte sig hævet over klubben, eller i situationen Morata. Jeg kan ikke være mere ligeglad med hans mange mål, og hvor mange gange han selv tror han har reddet Real Madrid, og ja han lavede 1 mål og 1 assist, og det var da kampen definitivt var slut, men kan man være mere ligeglad med sine holdkammerater, som Ronaldo var i situationen?
Ronaldo er fredet i manges øjne, og det ses tydeligt, men nu fortæller jeg hvorfor jeg aldrig bliver fan af Ronaldo, og hvorfor jeg aldrig vil være tilfreds med ham i Real Madrid. Det er netop situationer som denne som frastøder mig mere end noget andet. Bare blikkende han sendte til Morata var decideret klamme, og det er overhovedet ikke acceptabelt i mine øjne.
Ronaldo er på ingen måder nogen gud i mine øjne, og det er fantastisk han scorer mange mål, og så er det også det. Stik fingeren ned i et glas vand, og mål hvor stort hullet er når du trækker den op igen, så uundværlig er Ronaldo for Real Madrid.
Jeg grimmes, hvis der bliver piftet af spillernes niveau på banen, men uretfærdige og uværdige aktioner bør ikke anses som noget okay at gøre, så længe man hedder Ronaldo.
Havde det været Benzema i stedet for Morata, så havde min holdning været præcis den samme!
Ronaldo er den eneste som ikke løber hen til Morata, og går bare og kigger ned i græsset.
wow BARE WOW.. Vidste godt du ikke var fan af Ronaldo, men at han direkte er ligegyldig for holdet?
- zgtaf
- Gæst
-
SR4 skrev:
Dios skrev:
wow BARE WOW.. Vidste godt du ikke var fan af Ronaldo, men at han direkte er ligegyldig for holdet?
Hvor mange kampe vinder Real Madrid med Ronaldo, kontra uden Ronaldo? Selvfølgelig er han ikke ligegyldig, men det er vel ikke helt ude i skoven at påstå, at jeg synes vores spil er en del mere flydende og skarpt og ansvaret spredt ud over flere spillere, når Ronaldo ikke er på banen. De andre offensive stjerner stråler også mere, synes jeg. Især mod de bedste hold er det vigtigt, at man ikke kun har 1 rigtig farlig spiller, men flere strenge at spille på. Dette opnår man kun, hvis man kan ændre spillet på banen til at handle først og fremmest om holdet, og ikke om at behage en enkelt spiller.
03:45 i klippet, mere har jeg ikke at sige