Adán tilbage mellem stængerne efter weekenden
- Siempre Madrid
- Emne forfatter
- Administrator
Ifølge spansk presse overvejer José Mourinho seriøst at lade Antonio Adán være førstevalg over en længere periode.
Det betyder, at han atter er tilbage mellem stængerne efter den kommende weekend, hvor han afsoner karantæne efter sin udvisning mod Real Sociedad.
Før denne kamp udtalte Mourinho, at den målmand som blev valgt til den kamp, ikke også ville komme i kamp mod Celta i morgen og det ventes, at The Special One fastholder dette, selv om Iker Casillas blev sendt på banen allerede efter seks minutters spil mod baskerne efter udvisningen af Adán.
Og i den kommende weekends udekamp mod Osasuna afsoner Adán så karantæne, hvilket giver pladsen til Casillas, men herefter ventes det at Adán atter får den fremtrædende rolle og det betyder i givet fald, at han vogter målet i udekampen mod Valencia i Liga BBVA.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- VikingenHagbard
- Gæst
Pas nu på Mou, du ender med at du giver dig selv en fyreseddel.
AJ skrev: Hele holdet har haft et mindre godt efterår, også Casillias. Så jeg forstår slet ikke han beslutning om at lade Adan stå.
Pas nu på Mou, du ender med at du giver dig selv en fyreseddel.
Er det ikke det han ønsker. Nu har han jo sørget for at få tilskuerne på nakken ?
Har valgt at takke af på forum!
- Rubæk
- Gæst
Mourinho er bestemt selv ude om det, når han har fået tilskuerne på nakken, men det ærgrer mig at Adán føler sig uretfærdigt behandlet, og situationen taget i betragtning er det jo udelukkende Mourinhos skyld.
- RealMadrid_Eksperten
- Gæst
- Brylle
- Gæst
Jeg har sgu set nok usikkerhed og mangel på niveau til en klub som Real Madrid. I denne situation er det da latterligt at sætte San Iker på bænken. Vi har brug for at komme tilbage på rette spor, og det sker ikke med Adan som førstekeeper.RealMadrid_Eksperten skrev: Lad os nu give Adan en chance, og tage den derfra, vi har jo ikke set nok til at kunne vurdere ham på dette tidspunkt.
- raul7=kongen
- Moderator
RealMadrid_Eksperten skrev: Lad os nu give Adan en chance, og tage den derfra, vi har jo ikke set nok til at kunne vurdere ham på dette tidspunkt.
Han er 25 år og har spillet 6 ligakampe på seniorniveau.
Med al respekt for Adán, han er helt sikkert dygtig, men nogen fremtidig førsteholdsmålmand i en topklub er han ikke. Den manglende interesse fra andre klubber i sommers fortæller også sit.
Det irriterer mig grænseløst at Mourinho bliver ved med at ville spille med Adan (hvis han altså vælger at gøre det igen når Adan er fri for karantæne)
For mig, at se er det Mourinhos magtliderlighed der er skyld i bænkningen af Casillas. Han vil vise, at han har nosser til at bænke MR. REAL MADRID, men det giver jo bare ingen mening. I sidste ende vil det resultere med en fyreseddel.
- Puskas
- Gæst
Og så spiller Casillas i øvrigt de andre turneringer hvor der reelt er noget at vinde...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- RealMadrid_Eksperten
- Gæst
Ikke fordi jeg har noget imod Casillas, men som vi så i kampen mod Celto, stod han fremragende, og det er fordi han skal vise mourinho noget.