Varane nomineret til VMs bedste unge spiller

12 år 2 uger siden #1 af Siempre Madrid

Raphaël Varane er blandt kandidaterne til at vinde titlen som bedste unge spiller ved dette VM.

Selv om den franske forsvarer var impliceret i Mats Hummels mål i kvartfinalen mod Tyskland, har han spillet en flot slutrunde.

Varane er nomineret sammen med sin landsmand Paul Pogba og hollandske Depay.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 uger siden #2 af El_Juan
FIFA er nogle spasmagere. Ved de selv hvad kriterierne er her? Det er en joke, at Pogba er nomineret. Giv nu bare den pris til James i stedet...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

12 år 2 uger siden #3 af raul7=kongen
Sagen er vel netop at de ved hvad kriterierne er. James fylder 23 i dag og kan derfor ikke modtage den, da man maksimalt må være 22 inden finalen. Det er vel som sådan en fin nok regel?

12 år 2 uger siden #4 af Siempre Madrid

raul7=kongen skrev: Sagen er vel netop at de ved hvad kriterierne er. James fylder 23 i dag og kan derfor ikke modtage den, da man maksimalt må være 22 inden finalen. Det er vel som sådan en fin nok regel?

Og så er James jo i den "voksne" kategori over turneringens bedste spiller....her mangler dog både Cristiano Ronaldo og Arbeloa ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 uger siden #5 af Storken
Besvaret af Storken på emne Varane nomineret til VMs bedste unge spiller

Siempre Madrid skrev:

raul7=kongen skrev: Sagen er vel netop at de ved hvad kriterierne er. James fylder 23 i dag og kan derfor ikke modtage den, da man maksimalt må være 22 inden finalen. Det er vel som sådan en fin nok regel?

Og så er James jo i den "voksne" kategori over turneringens bedste spiller....her mangler dog både Cristiano Ronaldo og Arbeloa ;-)

Ronaldo kan jo ikke vinde den, da han ikke var med til VM ;-)

12 år 2 uger siden #6 af SR4

Siempre Madrid skrev:

Hvis ikke Arbeloa vinder den så boycotter jeg Fifa
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

12 år 2 uger siden #7 af El_Juan

Det betvivler jeg stærkt, at de gør, eftersom Pogba er nomineret. I det hele taget, hvoraf de to er kvartfinalister - og den ene af de to ikke har præsteret - mens den tredje er indskiftningsspiller. James burde have den pris. Færdig arbejde! ;-)

Det andet vidner bare om FIFAs usædvanlige små sko.
Sidste redigering: 12 år 2 uger siden ved El_Juan.

12 år 2 uger siden #8 af ZizouMo

El_Juan skrev:

Det betvivler jeg stærkt, at de gør, eftersom Pogba er nomineret. I det hele taget, hvoraf de to er kvartfinalister - og den ene af de to ikke har præsteret - mens den tredje er indskiftningsspiller. James burde have den pris. Færdig arbejde! ;-)

Pogba fyldte så 21 i marts måned, så det ikke helt det samme som med James.

Men jeg synes stadigvæk, at James burde tælles med og blive kåret til den bedste blandt de unge.

Nu har de så bare med at give ham den store pris så.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

12 år 2 uger siden #9 af El_Juan

ZizouMo skrev:

El_Juan skrev:

Men jeg synes stadigvæk, at James burde tælles med og blive kåret til den bedste blandt de unge.

Det har intet med Pogbas alder, som jeg i øvrigt udmærket godt er klar over, at gøre. Det handler om, at Pogba ikke har præsteret særlig godt ved denne slutrunde og derfor bør han ikke være nomineret. Det virker som om, at det er i manglen af bedre. Det gælder for dem alle tre, selv om Varane og Depay har gjort det ganske udmærket, om end mest som indskifter for Depays vedkommende. Ingen af de tre har toppræsteret - måske tilnærmelsesvis Varane - og de vil ikke være i nærheden af, at være blandt turneringens bedste spillere.

Prisen i sig selv er lidt en joke under omstændighederne. Og det bør få dem til at overveje kriterierne fremover, eller om prisen overhovedet har noget at gøre.
Følgende bruger(e) sagde tak: r-mb-q, ZizouMo

12 år 2 uger siden #10 af raul7=kongen

El_Juan skrev:

ZizouMo skrev:

El_Juan skrev:

Det har intet med Pogbas alder, som jeg i øvrigt udmærket godt er klar over, at gøre. Det handler om, at Pogba ikke har præsteret særlig godt ved denne slutrunde og derfor bør han ikke være nomineret. Det virker som om, at det er i manglen af bedre. Det gælder for dem alle tre, selv om Varane og Depay har gjort det ganske udmærket, om end mest som indskifter for Depays vedkommende. Ingen af de tre har toppræsteret - måske tilnærmelsesvis Varane - og de vil ikke være i nærheden af, at være blandt turneringens bedste spillere.

Prisen i sig selv er lidt en joke under omstændighederne. Og det bør få dem til at overveje kriterierne fremover, eller om prisen overhovedet har noget at gøre.

Men hvem skulle man så nominere? Jeg er med på at kritisere FIFA, men skal vi ikke liiiiiiige nøjes med at gøre det, når der rent faktisk er noget galt?

Så kan man selvfølgelig kritisere selve prisen, men når reglen er: The Hyundai Young Player award is given to the best young footballer participating in their first FIFA World Cup. The player must be born on or after 1 January 1993. - Hvordan skal man så kritisere dem for ikke at udpege James som nomineret?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, MMM

12 år 2 uger siden #11 af Dios
Jeg kendte ikke lige reglen med de 23 år, da jeg dog heller ikke har sat mig ind i det overhovedet, så derfor skal James selvfølgelig ikke have den. Pogba derimod er som El_Juan også siger manglen på bedre, for har der været en ung spiller som har underpræsteret, eller spillet presset hurtigt videre, så er det da ham.

James skal selvfølgelig så bare modtage prisen for de voksne :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 2 uger siden #12 af El_Juan

raul7=kongen skrev: Men hvem skulle man så nominere? Jeg er med på at kritisere FIFA, men skal vi ikke liiiiiiige nøjes med at gøre det, når der rent faktisk er noget galt?

Så kan man selvfølgelig kritisere selve prisen, men når reglen er: The Hyundai Young Player award is given to the best young footballer participating in their first FIFA World Cup. The player must be born on or after 1 January 1993. - Hvordan skal man så kritisere dem for ikke at udpege James som nomineret?

Min gode ven, læs nu lige hvad jeg skrev og lagde til grund for det jeg skrev :-)

Det er fint nok, at det er som det er. Det ændrer ikke på, at prisen - efter min mening - ikke har nogen værdi. Især ikke, når man forbigår den spiller, som rent faktisk har været 'turneringens bedste unge spiller'. Det er fint nok, at de sætter en grænse for at definere, for hvad definerer ellers hvornår man kan indgå i den kategori?

For mig er James stadig den 'moralske' vinder af turneringens bedste unge spiller. Uanset hvordan du vender og drejer en smålig regel. De tre nominerede ville heller ikke være i nærheden af, at være blandt turneringens bedste. Pogba har som sagt ikke engang rigtig præsteret, end ikke i den kamp hvor han scorer. Depay har end ikke spillet en kamp fra start. Han har blot fået spilletid som indhopper i tre kampe. Fint nok, han har scoret to mål som indskifter i tre kampe, men alligevel...

Hvem de så skal nominere? Det har jeg sagt, upåagtet af kriterierne. Det virker som om, at det er i mangel af bedre. Reelt set er der ingen af dem, der sådan for alvor har gjort den store forskel for deres hold i løbet af slutrunden.

Og hvis du bider mærke i det, så kritisterer jeg dem ikke, for ikke at nominere James. Jeg sår tvivl om prisen og dens egentlige værdi, særligt under omstændighederne og i forhold til de opstillede kriterier - i dette tilfælde ligeledes iht. James.
Sidste redigering: 12 år 2 uger siden ved El_Juan.

Leveret af Kunena Forum