Enighed om prisen på Khedira
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Ifølge spanske Marca er Real Madrid og Arsenal blevet enige om prisen på Sami Khedira. Således skal Arsenal betale €25 mio. for tyskeren, som har kontraktudløb næste sommer.
I Arsenal finder man også den tidligere Real Madrid-profil, Mesut Özil, som er en af Khediras gode venner og de to kan derfor se frem til en genforening i London. Det kræver dog, at Khedira og Arsenal kan blive enige om de personlige vilkår, hvor man endnu er et stykke fra hinanden.
Dermed er der skrevet endnu et kapitel i føljetonen om midtbanebesætningen til den kommende sæson. Real Madrid er således yderst tæt på at præsentere Toni Kroos, mens også James Rodriguez rygtes til hovedstaden. Til gengæld er der intensive rygter om både Khedira og Angel di Maria den anden vej, mens det formodes at også Casemiro forlader den spanske hovedstad denne sommer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kroos, Goretzka og James i stedet for Khedira, Casemiro og Di María. Det er drømmen!
- andersokis
- Gæst
-
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
andersokis skrev: La oss håpe Samis lønnskrav er altfor høye, alt under 35 millioner Euro er for lite for han! :'(
Hvis man ikke regner med at forlænge med ham, så er €25 vel meget pænt.
Ligeså glad jeg er for ham, ligeså meget vil jeg trods alt bytte Khedira for Kroos de fleste dage.
Kroos derimod han gør hvad der passer ham med bolden og løber også utrolig mange km pr kamp. Han har selvfølgelig ikke Khedira's fysik, men jeg er ikke sikker på den er så afgørende igen.
25 mio euro er ikke meget, men 1 år før kontraktudløb er der ikke meget andet at gøre og jeg tvivler på Ancelotti vil lyve og love at han bliver fast mand i den kommende sæson. Jeg er ret sikker på, at han er mere til Alonso, Modric og Kroos.
Alonso/Illarra, Modric/Isco og Kroos/Khedira. Bliver Kroos skadet, så skal Isco eller Illarra igen tage over på en uvant position, og det er jo heller ikke optimalt på nogen måde. Man kan så altid blande kortene lidt alt efter modstanderen, men jeg er nu engang fan af den gamle model, hvor alle har deres faste rammer og pladser.
Det er klart, at hvis Khedira vil være fast mand, så skal han søge væk, men med over 60 kampe til næste sæson, så burde der altså være rigeligt med kampe. Ihvertfald en transfer jeg er rigtig ked af.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Nu ser han ud til, at blive solgt for €25m på et tidspunkt, hvor han har et år tilbage af sin kontrakt og i øvrigt har en anslået markedsværdi på €22m.
Selv om €25m måske ikke lyder som det helt store for en spiller - og en nykåret verdensmester - med Khediras kvaliteter, så vil jeg mene, at det trods alt er god købmandsskab i sidste ende. Og den relativ lave pris skal selvfølgelig ses i lyset af, at han kun har et år tilbage af sin kontrakt. Hellere sælge ham et år før kontraktudløb og tjene lidt på ham, end lade ham gå på en fri transfer til næste sommer.
Og det væsentligste er selvfølgelig, at han antageligt ikke ønsker, at forlænge sin kontrakt med Real Madrid. Så er der ingen grund til, at holde på ham. De penge kan så passende bruges på Kroos, der står i samme situation og kommer til, at koste rundt regnet det samme (i omegnen af €25-30m). Det er omvendt heller ikke mange penge for en spiller med Kroos' kvaliteter, især ikke med henblik på, at hans markedsværdi er i omegnen af €40m.
Lars1991 skrev: Ugh, ville så godt se Khedira fortsætte i Real Madrid. Og nu sælger man måske også lidt for meget til Arsenal?! De bliver jo næsten uhyggelige nu. Özil, Sanchez og Khedira på et lille år. Det altså markante forstærkninger. Jeg ville være bange for at trække dem i ChL nu :(
Argh jeg frygter dem godt nok ikke, vi bliver trods alt også forstærket, Kroos kommer ind og måske også James, en verdensklassespiller og en kommende verdensklassespiller som de fleste store klubber ville gå ned på knæ for, og ud over det så er vi allerede bedre besat på samtlige positioner.
Florentino Pérez
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Lars1991 skrev: Ugh, ville så godt se Khedira fortsætte i Real Madrid. Og nu sælger man måske også lidt for meget til Arsenal?! De bliver jo næsten uhyggelige nu. Özil, Sanchez og Khedira på et lille år. Det altså markante forstærkninger. Jeg ville være bange for at trække dem i ChL nu :(
Özil rykkede ikke Arsenal en meter. Det vil Alexis sandsynligvis gøre, men ikke i en grad, så man på nogen måde skal frygte dem.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Cristiano
- Gæst
-
Khedira er fysisk stærkere end Modric, Kroos, Alonso som har styrke i deres pasningspil.
Khedira laver måske ikke lækre afleveringer på banen, men han arbejder hårdt.
Siempre Madrid skrev:
Özil rykkede ikke Arsenal en meter. Det vil Alexis sandsynligvis gøre, men ikke i en grad, så man på nogen måde skal frygte dem.
Det jeg så meget uenig i, synes Özil har vist sit værd i Arsenal. Problemet var mere at Wenger brugte ham for meget, f.eks. ingen pause i juleprogrammet sådan som jeg husker det. Det fik Ronaldo selv da han var i United! Og så tror jeg også han bliver bedre af at have en spiller som Alexis at aflevere til.
Og det jeg mener Sahinovic, er at før de her signinger ville jeg nærmest grine hvis vi trak dem. Men nu kunne det måske ligne at det er en and? Så i hvert fald en nyhed hvor Khediras agent siger han ikke ved noget om det. Håber det!