Officielt: Kroos til Real Madrid

12 år 2 uger siden #1 af Daniel

Real Madrid har i dag offentliggjort på deres officielle hjemmeside, at tyske Toni Kroos bliver præsenteret på Bernabéu kl. 17, når den længeventede midtbanespiller har gennemgået det obligatoriske lægetjek. 

Real Madrid og Bayern München er dermed nået til enighed. Det forventes at Real Madrids evige europæiske ærkerivaler modtager små 30 millioner euro for Kroos, som i stedet kan se frem til seks sæsoner i Madrid med en - formentlig - større hyre i bagagen. 

Kroos er et produkt af Bayern Münchens fine talentarbejde, hvor han med tiden har etableret sig som en af verdens allerbedste centrale midtbanespiller. Han har et yderst eminent øje for sine holdkammerater, arbejdsvillig og desuden besidder han et præcist spark med højreskøjten. Han vandt alt som spiller i tysk fodbold og følte nødvendigvis, at det var på tide med en ny udfordring. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen, Jaken, Cristiano Ronaldo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 uger siden #2 af JimmyBroe
Nøøj jeg glæder mig til at se ham på holdet.:)

Velkommen til, Toni Kroos. Må vi vinde titler som aldrig før i din første sæson:)

Jeg er her stadig XOXO

12 år 2 uger siden #3 af Sahinovic
Dejligt med en hurtig verdensklasses transfer, så vi ikke fik noget der lignede en Bale saga igen.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 2 uger siden #4 af mortenj
30 mio. euro for verdens pt. bedste midtbanespiller. Det anser jeg som værende et vaskeægte røverkøb.

Glæder mig SÅ meget til at se ham brillere i såvel La Liga som i CL. Velkommen til!

12 år 2 uger siden #5 af HugoSanchez
Pt findes der vel ikke en mere boldfast midtbanespiller i verden end Toni Kroos. Han taber jo bolden 2-3 gange om året og laver ca. samme antal fejlafleveringer.

Klassesigning. Ung mand med masser af udviklingsmuligheder. Og ja, fantastisk, at transferen kunne komme i hus så hurtigt, og at han kan være med i hele opstarten.

Hugo Sanchez

12 år 2 uger siden #6 af El_Juan
Wilkommen Kroos! En fantastisk signing!

De 30 mio. € er i øvrigt fordelt på 25 mio. € plus 5 mio. € i variabler.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Dios

12 år 2 uger siden #7 af Dios
Besvaret af Dios på emne Officielt: Kroos til Real Madrid
Modric og Kroos haha. Godt jeg ikke skal være ham som skal prøve og pille bolden fra dem :D

Av av av!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, ZizouMo

12 år 2 uger siden #8 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Officielt: Kroos til Real Madrid

mortenj skrev: 30 mio. euro for verdens pt. bedste midtbanespiller. Det anser jeg som værende et vaskeægte røverkøb.

Glæder mig SÅ meget til at se ham brillere i såvel La Liga som i CL. Velkommen til!

Vil ikke sige vi har forhandlet specialt godt hvis det er prisen.

Han havde et år tilbage af hans kontrakt og derfor kan han reelt set ikke koste mere og derfor føler jeg vi har betalt maksimum prisen.

Men fuck it stadig billigt.

12 år 2 uger siden #9 af Real HWL
Fantastisk indkøb. Det skal fejres med en flaske kold rosé på altanen. Det kunne meget vel være mesterskabet vi købte der ;) Velkommen til Kroos!!
Sidste redigering: 12 år 2 uger siden ved Real HWL.

12 år 2 uger siden #10 af JimmyBroe
Kan man se præsentationen af Kroos nogen steder? og i så fald hvor henne, evt. Link, kanal.:)

Jeg er her stadig XOXO

12 år 2 uger siden #11 af M_linding

JimmyBroe skrev: Kan man se præsentationen af Kroos nogen steder? og i så fald hvor henne, evt. Link, kanal.:)

www.realmadrid.com/aficion/real-madrid-tv
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 2 uger siden #12 af JimmyBroe

M_linding skrev:

JimmyBroe skrev: Kan man se præsentationen af Kroos nogen steder? og i så fald hvor henne, evt. Link, kanal.:)

www.realmadrid.com/aficion/real-madrid-tv

Tak Linding:)
-Hvad siger de?? Hahah Ej, jeg klarer mig:)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Leveret af Kunena Forum