Diego López smides ud af Real Madrid
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det blev som ventet Diego López, som tabte kampen om målmandsposten i Real Madrid og den loyale spiller bliver nu bedt om at finde en ny arbejdsgiver.
Det melder en enig spansk presse her til morgen, efter at Florentino Pérez er rejst til USA for at løse målmandsproblemet og skabe plads til Keylor Navas.
Diego López havde ellers to år tilbage af sin kontrakt og har hele tiden meldt ud, at han ønsker at blive i Real Madrid og kæmpe for sin plads.
Monaco menes at være varmeste bud på en ny arbejdsgiver og Real Madrid har indvilget i at give Diego López en fri transfer.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- RasmusKring
- Gæst
-
asp3200 skrev: Sikke en ledelse, amatør agtigt
Det er lige præcis ikke amatøragtigt - det er ren og kynisk forretning. Den slags beslutninger skal en præsident kunne træffe.
Jeg har ikke et ondt ord at sige om Diego Lopez, men han er professionel fodboldspiller og kender "gamet". Desuden har Real Madrid i det store hele gjort rigtig meget for Diego Lopez' karriere. Med hans erfaring på det højeste niveau får han absolut ingen problemer med at få en god kontrakt et andet sted.
Ved godt at det er sådan livet er som fodbold spiller, men derfor syntes jeg stadig ikke at det er ok.
- Raúl 7
- Gæst
-
asp3200 skrev: Sikke en ledelse, amatør agtigt
Hvorfor er det amatøragtigt at fritstille en spiller?
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Ja, der har været meget turbulens, men man giver ham lov at rejse kvit og frit. Set i det store billede kan Diego Lopez vist ikke klage.
Ej hvor er jeg træt af det...
Jeg er her stadig XOXO
- Ikertheman
- Gæst
-
Lykke skrev: Virkelig skuffende måde at behandle ham på, han fortjener bedre end det. Han kom og redede holdet da der var brug for det.
Ved godt at det er sådan livet er som fodbold spiller, men derfor syntes jeg stadig ikke at det er ok.
Forklar mig lige, hvordan han reddede holdet? Det kan jeg nemlig ikke huske.. Jeg kan huske en god målmand, som aldrig præsterede af øverste skuffe, men som startede ud med et højere niveau end han sluttede med.. Tro mig, jeg kan godt lide ham, både som person og som målmand, men det er en del af gamet og Real har kun gjort gode ting for Lopez, mig bekendt blev han ikke rygtet til Monaco før han kom her til..
Og please, lad være med at /ragequit pga. mit navn..
- RasmusKring
- Gæst
-
Ikertheman skrev:
Lykke skrev: Virkelig skuffende måde at behandle ham på, han fortjener bedre end det. Han kom og redede holdet da der var brug for det.
Forklar mig lige, hvordan han reddede holdet? Det kan jeg nemlig ikke huske.. Jeg kan huske en god målmand, som aldrig præsterede af øverste skuffe, men som startede ud med et højere niveau end han sluttede med.. Tro mig, jeg kan godt lide ham, både som person og som målmand, men det er en del af gamet og Real har kun gjort gode ting for Lopez, mig bekendt blev han ikke rygtet til Monaco før han kom her til..
Og please, lad være med at /ragequit pga. mit navn..
Som du selv siger, så var han god i starten. Der er ingen tvivl om, at han hjalp holdet rigtig meget i foråret 2013, hvor Iker var ude det meste af tiden. De 6 måneder var klart hans bedste, og her gjorde han uden tvivl en forskel.
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
Det var en kæmpe skandale Lopez, som Spaniens bedste målmand ikke engang var med i truppen til VM.
Skal Navas være 1. keeper.?
Det kan du forhåbentlig gøre bedre?
At påstå Lopez ikke har haft præstationer fra øverste skuffe er virkelig hovederystende. Vi er helt enige om at Lopez' niveau dalede en smule i løbet af sidste sæson, og jeg har da selv været ude og ønsket en omrokering blandt vores målmænd i slutningen af sæsonen. Lopez' første tid i klubben var dog helt suveræn.
Men hvis jeg skal være helt ærlig, så ønsker jeg ingen af dem forbliver første målmand. Boom. Ja det er den ubarmhjertelige sandhed. Casillas er sgu heller ikke nogen wonderboy mere, ingen tvivl om at for bare 3-4 sæsoner siden var han verdens bedste keeper, med længder. Men nu, er han ikke andet end en god målmand, det samme som jeg vil kategorisere Lopez som. De har begge to momenter med verdensklasse redninger. Men der er for langt imellem snapsen. Jeg gider heller ikke Navas, -ikke som førstemand imellem stængerne ihvertfald, men som andet valg ville han være perfekt, det ønsker han dog langt fra selv, kunne jeg forestille mig. Jeg beder til de højere magter om en yngre model ,som har potentiale til at nå helt der op hvor det er Real Madrid værdigt. Hvis ikke denne sæson, så ihvertfald næste sommer. Lige nu er målmanden i Real Madrid kun middelmådig...
Jeg er her stadig XOXO
- Ikertheman
- Gæst
-
Helt suveræn? Glem det..
Jeg synes på ingen måde, at Lopez har reddet holdet, sorry, men det er min mening.. Nej, det er ikke hovedrystende - Lopez har på intet tidspunkt præsteret over en længere periode af øverste skuffe - der har været langt mellem snapsene! Jeg husker en brandkamp mod United, hvor vi måske kunne tale om det, men jeg kan også tage en situation med et langskud fra Gabi, som endte med at koste et potentiel mesterskab (hvis og hvis, min røv var spids).. Lopez har ikke vist sig at være en verdensklasse keeper, han er solid, men man ved, hvad man får..
Jeg ville gerne se Casillas tage La Liga + Chl, og Navas på pokal, for at se, hvorvidt hans præstationer ville være, for vi er enige om, at der lige så vel har været længere mellem snapsene for Iker, dog vil jeg mene, at Lopez/Ikers topniveau er forskkelligt til Ikers fordel, men igen, ikke noget jeg understøtter af statistik, nærmere af at have set kampe..
Jeg synes på ingen måde, at det er kongemord, at han får lov til at rejse afsted med en klækkelig gage.. Fra en reservespiller til hvad han er nu, det har hjulpet ham meget at være i Real...