Officielt: Real Madrid forlænger med Benzema
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Som Madridista.dk kunne berette den 6. juli stod Karim Benzema foran en kontraktforlængelse med Real Madrid.
Den er i dag blevet en realitet og den franske angriber er nu i klubben frem til 2019. Han havde ellers kontrakt-udløb næste år, men det har hele tiden været planen at forlænge samarbejdet.
Karim Benzema har foreløbig været i Real Madrid i fem år, hvor det er blevet til 235 kampe og 111 mål og det har været med til at sikre 1 CL-titel, 1 spansk mesterskab, 2 Copa del Rey og en spansk Super Cup. I denne måned kan det bliver forøget med endnu en spansk Super Cup og en europæisk Super Cup.
Karim Benzema scorede 24 mål i sidste sæson i 52 kampe.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Han må gerne lige komme et skridt eller to tættere på en startplads, før man sætter sig til forhandlingsbordet med ham.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev: Varane har kontraktudløb i 2017, så ingen grund til hastværk.
Han må gerne lige komme et skridt eller to tættere på en startplads, før man sætter sig til forhandlingsbordet med ham.
Du laver sjov ikke? Altså han har en frikøbsklausul på ca EUR 30 mio og det har adskillige gange været nævnt at f.eks. Chelski godt ku finde på at prøve at overtale ham - i så fald er vi jo sat udenfor indflydelse i den beslutning.
Han er verdens suverænt største forsvarstalent - og det her med "et skridt eller to tættere på startopstillingen" synes jeg er monsterarrogant at komme med - og jeg forstår ik trangen til at tale Varane ned. Han havde slået Pepe af før skaden og man ka vel ik hævde andet end at han er på nogenlunde samme niveau som vores to andre fremragende centerforsvarere - så den her med at han mangler at komme tættere på start-11'eren synes jeg altså er plat. Han er så tæt på startopstillingen som man vel ka komme uden at være helt fast - og rygter vil vide at man tidligere på sommeren prøvede at afhænde Pepe til Monaco i James-handlen, så uanset om Ancelotti ser Varane som 3.-mand, på helt lige fod i rotation eller som starter, så er der vist ingen tvivl om at han godt ka betragtes som ganske vigtig.
Så det her med at vi da bare ka lade stå til med hans kontrakt - jo såmænd, hvis man anser ham for perifær og at det evt vil være nemt at erstatte ham - jamen så ka man da bare afvente at Chelski eller nogle andre napper ham.
Jeg er muligvis ude af sync med den generelle holdning, men jeg anser faktisk Varane som en af de allervigtigste spillere at beholde til nu og langt ud i fremtiden og troede faktisk at alle så sådan på det.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Jeg er sikker på, at Ancelotti og den sportslige ledelse har styr på Varane og det er såmænd ikke for at tale ham ned, at jeg siger at han godt må komme tættere på førsteholdet, inden man sætter sig og forlænger og forbedrer hans kontrakt.
Varane er utvivlsomt et af de allerstørste forsvarstalenter, men han har også lige været ramt af en alvorlig knæskade og kom ikke uden problemer gennem sidste sæson og derfor mener jeg, at man skal arbejde på at få ham ind i en mere stabil periode, for jeg mener også, at han er fremtiden (og måske endda nutiden) i Real Madrids forsvar.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev: Nu skal man jo ikke lade sig gribe af panik, blot fordi en klub som Chelsea viser interesse.
Jeg er sikker på, at Ancelotti og den sportslige ledelse har styr på Varane og det er såmænd ikke for at tale ham ned, at jeg siger at han godt må komme tættere på førsteholdet, inden man sætter sig og forlænger og forbedrer hans kontrakt.
Varane er utvivlsomt et af de allerstørste forsvarstalenter, men han har også lige været ramt af en alvorlig knæskade og kom ikke uden problemer gennem sidste sæson og derfor mener jeg, at man skal arbejde på at få ham ind i en mere stabil periode, for jeg mener også, at han er fremtiden (og måske endda nutiden) i Real Madrids forsvar.
Men man smider raskt væk EUR 80 mio for James, 10 for en keeper som ik umiddelbart er bedre end de 2 vi har og det er sådan set bare to eksempler fra de sidste par uger - så hvis man sku smide 1-2 mio EUR mere om året for at forbedre kontrakt og frikøbsklausul på en så fantastisk spiller både nu og for fremtiden, det synes jeg er helt pjattet ik at gøre. Jeg ved self ikke hva der foregår - der ka være en aftale om at de forhandler efter sommeren her og han har måske forsikret dem om at han ik ska nogen steder - jeg aner det ik - men jeg indrømmer at når man har for vane at kaste penge efter hva som helst (og gerne urimeligt mange af dem), så ka jeg ik se nogen grund til at vente med Varane.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Han er et fantastisk talent og han må gerne blive i klubben i de næste mange år, hvis han kan fastholde og udbygge niveauet. Kan han det, så skal den nye og forbedrede kontrakt nok komme.
Siempre Fiel - jeg er fuldstændig på linje med dig her. Varane er det absolut største forsvarstalent i verden, og han er kommet godt igen efter sin skade. Det vil være en katastrofe at miste ham til Mou eller en anden!
Fuldstændig absurd at man endnu ikke har forbedret hans kontrakt og sørget for, at frikøbsklausulen skræmmer evt. bejlere væk.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev: Men du står jo med problemet, at du kan give ham en ny kontrakt nu og så spiller han en fabelagtig sæson og så står han og banker på din dør næste sommer og beder om mere i løn.
Han er et fantastisk talent og han må gerne blive i klubben i de næste mange år, hvis han kan fastholde og udbygge niveauet. Kan han det, så skal den nye og forbedrede kontrakt nok komme.
Ja det er jo problemet ift alle spillere. jeg forestiller mig endvidere at han er blandt de lavest lønnede i truppen.
Alternativet er at vi er magtesløse hvis Chelski betaler klausulen og lokker med bedre løn eller en startplads. Nuvel - jeg havde nok brugt 1-2 mio ekstra pr år for at tredoble hans klausul - og jeg ku i hvert fald nemt ha fundet et par steder at hente de penge hvis det var.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev: Men du står jo med problemet, at du kan give ham en ny kontrakt nu og så spiller han en fabelagtig sæson og så står han og banker på din dør næste sommer og beder om mere i løn.
Og hvorfor er det et problem? Så vil han jo bare få det han er værd, og det er vel meget rimeligt.