Vecchi: Diego López er en af de bedste målmænd, jeg har trænet
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrids målmandstræner, Villiam Vecchi, tager nu bladet fra munden og roser Diego López, som efter al sandsynlighed skifter officielt til AC Milan i morgen.
Det sker i et interview med La Gazzetta dello Sport, hvor Vecchi blandt andet siger:
- Diego López er en målmand, som forstår at gøre alt. Tekniske er han komplet. Psykologisk har det været et svært år, men han har håndteret presset godt. Han er en ekstraordinær person, som kon har en fejl: Han kan ikke lide at indkassere mål. Jeg har set ham være rasende på sig selv, også under træning. Han har god placeringsevne, sparker godt med begge ben, er god i luften og også tekniske dygtig. Han er en af de bedste målmænd, jeg har trænet i mit liv. Hans største styrke? Hans reflekser. Selv om han er 1,96 meter høj, er hans bevægelser lynhurtige.
I interviewet slår Vecchi fast, at AC Milan gør en rigtig god handel ved at hente Diego López.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nu kende jeg ikke særlig meget til Vecchi, ellers er Lopez bare ufattelig dårlig til at præstere i kampene, men Lopez er for mig ikke ikke i nærheden af top 10 over de bedste keepere i nyere tid. Hvem har Vecchi egentlig trænet? For som sagt så hænger det ikke helt sammen med mit billede. Ikke kun i Real Madrid, men generelt set.
Lopez er god all-over, men jeg syntes det har været tydeligt at se, han desværre ikke har niveauet til Real Madrid.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
En god målmand men ikke så god, at man ikke burde kigge efter nye. Det her er Real Madrid og det er ikke godt nok med de femtebedste.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Hvem har Vecchi egentlig trænet? For som sagt så hænger det ikke helt sammen med mit billede. Ikke kun i Real Madrid, men generelt set.
Fra Wiki
He has the distinction of having trained both Dida and Gianluigi Buffon, the latter during a stint with Parma F.C. under the helm of former Milan head coach Carlo Ancelotti. He Trains Iker Casillas , Diego Lopez Rodriguez, and Keylor Navas in his current club, Real Madrid CF
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
JesperA skrev: Han er også en gammel mand, hukommelsen er nok ikke hvad den har været.. Medmindre han i dyb alvor mener at Lopez er bedre end Iker var i sin prime...
I din gigantiske brandert af en misforståelse af, hvad Vecchi egentlig siger, rammer du egentlig hovedet på sømmet i forhold til tankegangen hos mange Casillistas.....og Real Madrids ledelse:
Diego López blev målt på det, som Iker var engang og ikke det, som han er i dag.
JesperA skrev: Han er også en gammel mand, hukommelsen er nok ikke hvad den har været.. Medmindre han i dyb alvor mener at Lopez er bedre end Iker var i sin prime...
Vecchi har ikke trænet Casillas før starten af sidste sæson.
Jeg tror dog også at den eneste kamp Lopez har tabt ved at skifte væk, er kampen om at agere reserve for Keylor. Jeg tror Lopez får flere minutter på banen end Iker, men jeg vil elske at tage fejl (såfremt Ikers minutter er berettigede)
Raul 4 ever skrev:
Dios skrev: Hvem har Vecchi egentlig trænet? For som sagt så hænger det ikke helt sammen med mit billede. Ikke kun i Real Madrid, men generelt set.
Fra Wiki
He has the distinction of having trained both Dida and Gianluigi Buffon, the latter during a stint with Parma F.C. under the helm of former Milan head coach Carlo Ancelotti. He Trains Iker Casillas , Diego Lopez Rodriguez, and Keylor Navas in his current club, Real Madrid CF
Min indirekte pointe var nemlig også, at han var en relativ ukendt målmandstræner siden han kommer med den udtalelse, ellers også underpræstere Lopez bigtime i kampene, for som sagt, så stemmer det ikke overens med verdensbilledet.
Nu har han godt nok trænet en ung Buffon og en gammel Casillas, men netop de 2 målmænd har vel været dominerende i et årti groft sagt.
Men fair nok. Det hele er jo subjektive meninger, og selv der kan alle fagmænd have forskellige holdninger.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Dios skrev:
Raul 4 ever skrev:
Fra Wiki
Min indirekte pointe var nemlig også, at han var en relativ ukendt målmandstræner siden han kommer med den udtalelse, ellers også underpræstere Lopez bigtime i kampene, for som sagt, så stemmer det ikke overens med verdensbilledet.
Nu har han godt nok trænet en ung Buffon og en gammel Casillas, men netop de 2 målmænd har vel været dominerende i et årti groft sagt.
Men fair nok. Det hele er jo subjektive meninger, og selv der kan alle fagmænd have forskellige holdninger.
Det er vel også en tanke værd, at han i det hele taget siger det.
Eksempelvis tanken, at afgørelsen om Diego López´ exit ikke er truffet af Carlo Ancelotti.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Forsimplet sagt, så tror jeg ikke, at man skal lægge alverden i det?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...