Ancelotti: Jeg bad om James
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti mødte i dag spansk presse forud for morgendagens CL-opgør mod Basel og her var den nuværende resultatmæssige krise naturligvis højt på dagsordenen.
Ancelotti kom ind på følgende emner:
Hans humør:
- Jeg føler mig som en træner, som skal have ordnet nogle ting, ligesom sidste år. Denne kamp kommer i det rigtige øjeblik til at reagere. Jeg forventer, at vi spiller en god kamp mod Basel. Det er vigtigt at indlede med en sejr. Jeg synes, at vi er konkurrence-dygtige og vi ønsker at vinde Champions League igen.
Ændringer i startopstillingen:
- Da jeg på Anoeta (Real Sociedads hjemmebane, red.) sagde, at jeg ville være nødt til at ændre nogle ting, refererede jeg til attituden, ikke udskiftning af spillere. Problemet er klart. Vores spil er bedre end sidste år, men der mangler kontinuitet.
Målmandsdebatten:
- Debatten er afsluttet for mit vedkommende. Jeg vil gerne gøre det klart, at der ikke er nogen målmandsdebat på holdet og jeg vil ikke gå ind i det. I denne sæson vil jeg aldrig tale om målmændene.
Casillas:
- Casillas har erfaring og karakter. Han kender situationen og det vil han løse uden problemer.
Hvad mangler holdet:
- Frem for alt mangler vi at få de nye spillere ind på holdet. Vi skal have James og Kroos spillet ind....spille med større naturlighed, men jeg er tilfreds med den trup jeg har. Det er en meget professionel trup. Vi skal koncentrere os om detaljerne i spillet. Vi har analyseret alt det, der er sket. Vi er enige om, at der mangler kontinuitet og at vi har mistet balance, når vi ikke har haft bolden.
Dødbolde:
- På dødbolde har vi haft problemer med opdækningen ved første stolpe. Det skete på Anoeta, da Prieto fik bolden i denne zone og mod Atlético Madrid. Vi arbejder på at løse det.
Truppen:
- Spillerne mener, at vi har en meget dygtig og stærk trup. Ingen spillere tvivler på det. Alle spillere er glade for at være her og alle tænker på at skabe en af de bedste trupper i Europa. Vi har et fantastisk minde om sidste sæson og vi vil kæmpe for at det gentager sig. Vi har muligheder for at gentage det, for vi har en rigtig dygtig trup. Jeg ville ikke bytte denne trup for nogen anden i Europa.
Centrale forsvarere:
- Vi har gode centrale forsvarere, men jeg tænker ikke på at sætte en central forsvarer op på midten af banen. Vi har folk der, som Illarra, som kan hjælpe os.
Basel:
- Basel er et hold, som spiller noget fodbold, som jeg rigtig godt kan lide, meget dynamiske i forsvar og i angreb. Sidste sæson slog de Chelsea, i år har de startet den hjemlige turnering op tidligt og er i god fysisk form....de har stor naturlighed i deres spil.
James:
Ja, jeg bad om James. Jeg er meget glad for, at James er her. Som jeg fortalte har jeg den bedste trup i Europa.
Systemet:
- Systemet ændrer sig i forhold til spillernes karakteristika. Hvis spillerne er tilpasse, finder jeg ingen grund til at ændre det.
Piften på Estadio Santiago Bernabéu:
- Hvis vi spiller godt, er tilhængerne med os. Hvis vi gør det dårligt, kræver de mere af os. Det er en normal reaktion.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Er jeg den eneste, som føler at Ancelotti omgår sandheden i stor stil i et forsøg på at få bragt ro på situationen i klubben og frede den sportslige ledelse med Florentino Pérez i spidsen?
Enig. Det sjove er, at RMCF har gjort det rigtige ved at smide en argentiner ud, der blev større en klubben, men så faldt tilbage til de gamle Galacticos dyder og hentede en hypet VM komet til klubben, måske uden rigtig at tænkte sig helt om.Siempre Madrid skrev: Som den gode Asger Aamund siger, så skal man aldrig rutte med sandheden.
Er jeg den eneste, som føler at Ancelotti omgår sandheden i stor stil i et forsøg på at få bragt ro på situationen i klubben og frede den sportslige ledelse med Florentino Pérez i spidsen?
Historien ender så her til maj, hvor vores elskede care-taker Carlo endnu engang har fundet en løsning på tingen og vi har hentet endnu et Champions League trofæ...
(Ja... ellers er han også fyret inden det nye år)
Siempre Madrid skrev: Som den gode Asger Aamund siger, så skal man aldrig rutte med sandheden.
Tænker du på målmandsdebatten, truppens størrelse eller noget helt tredje? Uddyb gerne!
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Jelle skrev:
Siempre Madrid skrev: Som den gode Asger Aamund siger, så skal man aldrig rutte med sandheden.
Tænker du på målmandsdebatten, truppens størrelse eller noget helt tredje? Uddyb gerne!
Jeg tænker i særlig grad på købet af James. Jeg er på ingen måde sikker på, at det er et direkte ønske fra Ancelotti, men kan man ikke få den, man elsker, må man elske den, man får.
Jeg giver holdet (bortset fra Benzema;-)) 10 kampe til at vise sig, før jeg gider at evaluere.
Bestemt ikke, men jeg har også svært ved at se hvad han kunne gøre anderledes på nuværende tidspunkt. Jeg håber virkelig han tager diskussionen bag lukkede døre, men det er jeg desværre ikke helt sikker på at han gør med særlig stor entusiasme.
Jeg har også svært ved at forestille mig, at Carlo skulle have bedt om James, i hvert fald hvis det var bekostning af Di Maria. Når det så er sagt, så mener jeg, at han gør det eneste rigtige. Truppen er som den er nu, og det eneste en trodsig udtalelse fra Ancelotti ville bringe med sig er mere polemik. Perez og den sportslige ledelse står ikke for skud, det gør træneren, og sådan vil det nok altid være i Real Madrid. Jeg har et stort ønske om at Carlo fortsætter som træner i klubben, gerne mange år ud i fremtiden. Udover at han er pisse dygtig, så bidrager han også med noget som er essentielt i en klub med så mange store egoer: ro på og kølighed!
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Det var også Ancelotti der bad om at sælge Diego Lopez.
Elkrimi skrev: Jeg giver holdet (bortset fra Benzema;-)) 10 kampe til at vise sig, før jeg gider at evaluere.
Real Madrid har spillet 10 kampe i indeværende sæson inkl. forberedelseskampene indtil videre, og resultatet er som følger:
Vundne: 2 (Sevilla, Cordoba)
Uafgjorte: 1
Tabt: 7 (inkl 2-3 nederlag på straffespark til Inter)
Målscorer: 11-15
Situation: kritisk.
Optimisme: indtakt.
Mathiaska skrev:
Elkrimi skrev: Jeg giver holdet (bortset fra Benzema;-)) 10 kampe til at vise sig, før jeg gider at evaluere.
Real Madrid har spillet 10 kampe i indeværende sæson inkl. forberedelseskampene indtil videre, og resultatet er som følger:
Vundne: 2 (Sevilla, Cordoba)
Uafgjorte: 1
Tabt: 7 (inkl 2-3 nederlag på straffespark til Inter)
Målscorer: 11-15
Situation: kritisk.
Optimisme: indtakt.
Hvorfor tæller du venskabskampene med? Især når holdet bestod af Bale + Castilla.