Ancelotti kan overraske
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Forud for lørdagens El Clasico mødte de to trænere i dag pressen, og her kom Real Madrid-træner Carlo Ancelotti med en noget anderledes melding.
Således insisterede Ancelotti på, at han kan finde på at have overraskelser parat i startopstillingen til det vitale opgør: "Jeg har tænkt meget på kampen og overvejer en overraskende opstilling."
Den noget kryptiske melding kan selvfølgelig være for at forvirre modstanderen, men Ancelotti er normalt ganske oprigtig i sine udtalelser til medierne, hvorfor der måske er noget i vente.
Ancelotti udtalte sig ydermere om mulighederne for, at Luis Suarez kan få Barcelona-debut i kampen: "Det er ligemeget om Luis Suarez spiller eller ej. Han vil ikke ændre vores planer."
Om det taktiske imod Barcelona sagde italieneren desuden: "Vi kan ikke give Barcelonas angribere noget plads. Vi skal forsvare i to kæder."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ronaldo - Benzema - James
Isco - Kroos - Modric
Marcelo - Ramos - Pepe - Carvarjal
Casilias
Ville dog ønske, at Bale samt Coentrao var med. Bale ville være rigtig god i vores opstillings spil, ligesom i den sidste el clasico i copa del rey. Derudover syntes jeg Marcelo er faldet gevaldigt i niveau, ihvertfald defensivt. (vel også derfor han ikke blev udtaget til landsholdet). Coentrao har spillet rigtig godt i de store kampe dengang han var skadesfri fx bayern kampene og er bedre end marcelo defensivt, hvilket vi vil få brug for i barca kampen. Vores midtbane virker dog også lidt for offensivt mod et barca mandskab, hvor en midtbane med kroos - khedira - modric ville være den mest oplagte, hvis ikke khedira lige var komme tilbage fra hans skade.
Jeg tror dog vi kan vinde med ovennævnte opstilling! Hvis vi spiller vores spil ligesom sidst på bernabeu, hvor dommeren desværre afgjorde kampen er jeg sikker på vi får en sejr på lørdag!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
#sigerdetbare.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Don J
- Gæst
-
Et bud: Arbeloa som venstre back, da man ikke frygter Dani Alves' overlaps på samme måde længere.
Marcelo som en del af tremandsmidtbanen, da han har nogle af de indlæg, som Di Maria havde, der gjorde så ondt på Barcelona i sidste møde på Bernabeu. Ydermere er han dygtig til at drible sig ud af første pres og derefter sætte omstillingerne i gang, hvor han selv kan gå med.
Blot et tankeeksperiment..
In Carlo we trust :-)
- Don J
- Gæst
-
Du forudser, at Neymar spiller med udgangspunkt til højre?
EDIT:
Det er egentlig værd at bemærke, at Marcelo netop ikke var en del af backkæden i de tre succesfulde opgør mod Barcelona og Bayern i sidste sæson - her spillede Coentrao.
Der kunne være en bekymring omkring Marcelo, når udgangspunktet, med al sandsynlighed, bliver, at vi skal forsvare lavt og koncentreret.
- Her kunne Arbeloa være et alternativ.
- Inspektøren
- Gæst
-
Real Madrid: Ikér, Carvajal, Pepe, Varane, Marcelo, Modric, Kroos, Illaramendi, Ronaldo, Benzema og Jamés
FC Barcelona: Bravo, Alves, Matheiu, Piqué, Alba, Busquets, Mascherano, Iniesta, Messi, Neymar og Suarez.
Eneste bemærkning er valget af Illaramendi der taget ud fra Ancelotti formodet taktik. På hans udtalelser kunne noget tyde på, at han for første gang i sæsonen er en smule påpasselig, hvorfor Illaramendi starter på den defensive midtbane.
Luis Enrique vælger også at ændre sin normale startelver, således at der er to defensive midtbane spillere, pga. vores vanvittige offensive kvaliteter. Derudover har de også brug for Piqué pga. hans højde der bliver nødvendigt ved dødbolds situationer.
- Don J
- Gæst
-
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Den her video går mig så glad når jeg ser den?
Real Madrid 7 skrev:
Den her video går mig så glad når jeg ser den?
Ja det er en fed video. Kuldegysninger på den onde klinge da Ramos scorer.
Jeg er her stadig XOXO