Real Madrid vil forlænge med Pepe

11 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid er angiveligt ganske interesserede i at forlænge kontrakten med 32-årige Pepe, som vel netop nu fremstår som den absolut stærkeste forsvarer i Real Madrid.

Og det er nyt i forhold til begyndelsen af sæsonen, hvor man var mere i tvivl om, hvad man skulle stille op med Pepe, for man var bevidste om, at hans tilstedeværelse kunne komme til at stå i vejen for Varanes udvikling, men sæsonen har vist, at Varane endnu ikke er klar til at påtage sig en lederrolle i forsvaret og stadig har behov for at have en rutineret spiller ved siden af sig.

Pepes kontrakt udløber i 2016, hvor han altså er 33 år og parterne forhandler netop nu om længden på kontrakten, idet Real Madrid ønsker at give ham et år ekstra, mens Pepe vil have to år mere. Der forventes dog ikke problemer om at nå til enighed om en kontrakt, for Real Madrid er bevidste om, at man ikke på spillermarkedet kan finde en kompetent afløser for Pepe og portugiseren har ikke andre intentioner end at afslutte sin karriere i den spanske hovedstad.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #2 af Dios
Det giver da absolut ingen mening!

Hvem skal Varane spille ved siden af, siden han åbenbart stadig skal have en ledertype ved sin side? Ser man helt bort fra Ramos i denne her situation?
Og hvorfor skal Varane påtage sig en lederrolle for at spille fast? Det går da fremragende for ham hvergang han spiller sammen med Pepé eller Ramos.
Nuvel, så vaklede han meget imod Atlético, men der kan jeg nævne 12 andre spillere som så ligeså usikre ud.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 4 måneder siden #3 af real89
Pepe er nu vores bedste forsvarspiller i min optik..har gjort det forrygende for holdet, ikke mindst de sidste 2 år. Elsker at man kan se han rent faktisk har udviklet sit spil, til det bedre.

Varane har fået masse af spilletid i denne sæson, 17 ud af 25 liga kampe, 7/7 i cl. Alle i copa del rey. Alle i wm for club fodbold. I copa'en Og venskabskampe.
Men stadig føler jeg (som det også står skrevet ovenfor) at han mangler en ledertype ved sin side, hvis han skal spille en god kamp. Han er stadig meget ung, men mangler attetyde, som vil komme med modenhed.
Spilletid er ikke det han mangler, for han har fået meget mere end rigeligt denne sæson, så ja, Pepe skal blive mindst 1 år endnu, Varane kan kun lære af en spiller som Pepe ved sin side.
På den måde kan Varane også vokse sig til rollen.

Tror ikke Varane forlader klubben hvis Pepe bliver, som vi tydelig ser, så har vores centerforsvar en del skader, som kommer og går konstant. Det gør at Varane kommer på banen, i 70-80% af alle vores kæmpe i løbet af sæsonen. Det kan man sku da godt leve med, indtil de andre bliver pensioneret eller solgt videre.

11 år 4 måneder siden #4 af Dios
real89 skrev:

Men stadig føler jeg (som det også står skrevet ovenfor) at han mangler en ledertype ved sin side, hvis han skal spille en god kamp. Han er stadig meget ung, men mangler attetyde, som vil komme med modenhed.

Jeg er stadig meget uforstående! Hvad gavner det Varane, hvis det er Pepé og Ramos som danner vores centrale forsvar? Igen, hvor er Ramos henne i hele denne snak her?
Både Ramos og Pepé er ledere, så derfor vil han jo automatisk spille ved siden af en leder. Jeg ved ikke om det er mig som vitterligt ikke kan se det i prøver at sige.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4

11 år 4 måneder siden #5 af real89

Dios skrev: real89 skrev:

Jeg er stadig meget uforstående! Hvad gavner det Varane, hvis det er Pepé og Ramos som danner vores centrale forsvar? Igen, hvor er Ramos henne i hele denne snak her?
Både Ramos og Pepé er ledere, så derfor vil han jo automatisk spille ved siden af en leder. Jeg ved ikke om det er mig som vitterligt ikke kan se det i prøver at sige.

Det gavner Varane at lære af de andre, lære det han mangler at få i hans udvikling. Det er noget både Pepe og Ramos kan bidrage med til ham, når han spiller ved deres side, og det kommer han til.
Varane skal kun være glad for at man vil have ham i holdet, for han er fremtiden i vores c. forsvar, og han har haft meget tålmodighed, men det har gavnet ham. Han får meget spilletid, og han vil kun få mere med tiden, hvilke i sidste ende er det eneste han ønsker, mere spilletid/fast mand.

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #6 af Bindslev
Besvaret af Bindslev på emne Real Madrid vil forlænge med Pepe
YES YES YES

Der er mange forskellige meninger men Pepe og Ramos er i min optik de 2 bedste centrale forsvarer i verden og som flere af jer madridistas nævner så har Pepe de seneste 1½ 2 år VIRKELIG udviklet sig. Ikke flere svinestreger men virker bare total surveræn i 95% af det han foretager sig.

FANTASTISK NYHED

HALA MADRID

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #7 af Storken
Besvaret af Storken på emne Real Madrid vil forlænge med Pepe

Bindslev skrev: YES YES YES

Der er mange forskellige meninger men Pepe og Ramos er i min optik de 2 bedste centrale forsvarer i verden og som flere af jer madridistas nævner så har Pepe de seneste 1½ 2 år VIRKELIG udviklet sig. Ikke flere svinestreger men virker bare total surveræn i 95% af det han foretager sig.

FANTASTISK NYHED

HALA MADRID

Jeg ville til hver en tid foretrække Godin og Miranda. De spiller simpelthen helt fantastisk sammen. Det er virkelig sjældent, at de laver hjerneblødningerne, der kendetegner Ramos og Pepe.

11 år 4 måneder siden #8 af Fondo_Sur

Storken skrev:

FANTASTISK NYHED

HALA MADRID

Jeg ville til hver en tid foretrække Godin og Miranda. De spiller simpelthen helt fantastisk sammen. Det er virkelig sjældent, at de laver hjerneblødningerne, der kendetegner Ramos og Pepe.

Ja, men hjerneblødninger sker ikke uden grund. Pepe og Ramos er to utrolige passionerede spillere, som altid viser sig for deres bedste side, når der er brug for dem. Som i CHL finalen med Ramos og seneste El Clasico med Pepe. Meget svært at vurdere hvem der er den bedste forsvarsduo, men hvad der i hvert fald er sikkert, er, at Pepe stadig har meget at byde på mens Varane til tider stadig ligner en u/19 spiller. God nyhed.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #9 af Storken

Fondo_Sur skrev:

Storken skrev:

FANTASTISK NYHED

HALA MADRID

Ja, men hjerneblødninger sker ikke uden grund. Pepe og Ramos er to utrolige passionerede spillere, som altid viser sig for deres bedste side, når der er brug for dem. Som i CHL finalen med Ramos og seneste El Clasico med Pepe. Meget svært at vurdere hvem der er den bedste forsvarsduo, men hvad der i hvert fald er sikkert, er, at Pepe stadig har meget at byde på mens Varane til tider stadig ligner en u/19 spiller. God nyhed.

Jeg medgiver dog gerne, at Pepe har forbedret sin opførsel det sidste 1,5-2 år. Det er som om, at en tidligere dårlig indflydelse er forsvundet fra hans liv. Hvad (eller hvem) denne dårlige indflydelse har været må stå hen i det uvisse :-)

11 år 4 måneder siden #10 af Gribben
Så lykkedes det dig lige at komme med stikpiller til både Pepe og vores ekstræner. Det er godt nok meget man skal finde sig i fra en, hvis indlægsfrekvens herinde er ligefremt proportionalt med hvor godt det går Barcelona i forhold til Real Madrid.

Mit "tak" betyder i øvrigt "tak fordi du endnu engang viser, hvor irriterende et element du til tider er herinde"...

Men lad os da så bare sige, at Pepe var et dumt svin under Mou, og at han efter Mou er stoppet er blevet en engel. Til gengæld har Barcelona en bunke spillere der var nogle klaphatte under Guardiola, nogle klaphatte under Vilanova, nogle klaphatte under Roura og sørme også nogle klaphatte under Enrique. Go figure....
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Gribben.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #11 af Storken

Gribben skrev: Så lykkedes det dig lige at komme med stikpiller til både Pepe og vores ekstræner. Det er godt nok meget man skal finde sig i fra en, hvis indlægsfrekvens herinde er ligefremt proportionalt med hvor godt det går Barcelona i forhold til Real Madrid.

Mit "tak" betyder i øvrigt "tak fordi du endnu engang viser, hvor irriterende et element du til tider er herinde"...

Men lad os da så bare sige, at Pepe var et dumt svin under Mou, og at han efter Mou er stoppet er blevet en engel. Til gengæld har Barcelona en bunke spillere der var nogle klaphatte under Guardiola, nogle klaphatte under Vilanova, nogle klaphatte under Roura og sørme også nogle klaphatte under Enrique. Go figure....

Tata Martino bragte ikke meget til klubben, men i det mindste var spillerne ikke klaphatte under hans ledelse :)

11 år 4 måneder siden #12 af raul7=kongen

Gribben skrev: Så lykkedes det dig lige at komme med stikpiller til både Pepe og vores ekstræner. Det er godt nok meget man skal finde sig i fra en, hvis indlægsfrekvens herinde er ligefremt proportionalt med hvor godt det går Barcelona i forhold til Real Madrid.

Man fristes til at bruge den klassiske sætning: "Sandheden er ilde hørt."

Ja, der er en lille stikpille, men Pepe var jo et svin - særligt under Mourinho. Hvad Barcelona har med dette at gøre, det har jeg svært ved at se.

Sandheden er i øvrigt også, at Miranda og Godin de seneste to sæsoner har været klasser over Ramos og Pepe. Selvom de to i Kongeklubben er i verdenseliten på positionen, så er det nærmest overmenneskeligt, hvordan Miranda og Godin har gjort det igennem de seneste par år. De er under et langt større pres og nærmest ufejlbarlige i langt de fleste kampe. Deres placeringsevne, duelstyrke, intelligens og hovedstødsevner er vanvittige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum