La Stampa: Real Madrid tilbyder Pogba kontrakt

11 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge italienske La Stampa har Real Madrid fremsat et konkret tilbud til Juventus´ Paul Pogba om at skifte til Real Madrid.

Her tilbyder man ham angiveligt en kontrakt af 5 års varighed med en årsløn på 10 millioner € netto.

Barcelona er dog fortsat med helt fremme i kapløbet om den franske midtbanestjerne. Således holdt Barcelonas Ariedo Braida i går møde med Marotta i Torino.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 måneder siden #2 af Sahinovic
Har aldrig haft den helt store fidus til Pogba, i de kampe jeg har set ham har jeg aldrig kunne se hvorfor han er så ekstraordinær som han bliver gjort til. Men det skulle ikke undre mig at Real Madrid igen gik efter det varmeste emne inden for et transfervindue uden nogen plan, der er bedre alternativ(er) end Pogba IMO.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

11 år 2 måneder siden #3 af El Rojo

Sahinovic skrev: Har aldrig haft den helt store fidus til Pogba, i de kampe jeg har set ham har jeg aldrig kunne se hvorfor han er så ekstraordinær som han bliver gjort til. Men det skulle ikke undre mig at Real Madrid igen gik efter det varmeste emne inden for et transfervindue uden nogen plan, der er bedre alternativ(er) end Pogba IMO.

Pogba er en verdensstjerne. Jeg er ikke i tvivl om, at han vil være dominerende som en af verdens bedste centrale midtbanespillere i de næste mange år - jeg mener faktisk han er helt deroppe allerede og han er lige fyldt 22. Tidligere på sæsonen, inden hans skade, var jeg faktisk flere gange i diskussion med kammerater om hvorvidt han allerede VAR den bedste CM i verden. Når Cristiano og Messi er ude af spillet om nogle år, så tænker jeg ham som klar Ballon D'or kandidat sammen med Hazard og Neymar.

Jeg er ubetinget Pogba fan! Den eneste anke man kan have, er et han kun har gjort sig gældende i Serie A, som unægteligt er en svagere liga end de allerstørste. På den anden side er han en af Juves største profiler - og de er jo desværre ved at være oppe omkring Reals niveau, må man sande.

Om han passer så godt ind i den trupsammensætning vi har lige nu, det er jeg mere i tvivl om. Modric og Kroos er begge ustyrlige, og er selvfølgelig OGSÅ blandt verdens bedste centrale midtbanespillere begge to. Skal der også være plads til Isco og James, så ville det blive noget af et luksusproblem. Men gentlig kunne jeg sagtens se Pogba som den tredje CM - han ville bringe den dynamik og gennembrudskraft som de andre mangler.

Manglende meritter og pladsmangel til trods - jeg vil aldrig kunne gøre andet end at juble, hvis Pogba kom til klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

• Hierro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #4 af Hierro
Personligt foretrækker jeg Arturo Vidal som vores defensive midtbanespiller til den kommende sæson.

11 år 2 måneder siden #5 af Neye
Vi mangler på ingen måde en Pogba. Jo han kunne da blive et glimrende supplement til et rotationssystem på midtbanen men så er det også det. Men med den pris der er på Pogba, er det en alt for dyr investering. Skulle Pogba have været til Real, skulle det have været sket for et år siden.
Pogba er som de fleste unge supertalenter, en spiller der ind i mellem glimre med noget der ligner magi. Hos unge spillere falder magien dog ud i længere perioder, hvor et til tider alt for udtalt bundniveau overtager.
Pogba er på ingen måde bedre end de spillere vi allerede har. Han er en spiller der kan udvikle sig til at blive en af verdens bedste men der er langt endnu og han er slet ikke de penge værd. Man kunne nærmest købe både Verratti (40mio €) og Alaba (40mio €) for det Pogba og Juventus forventer (70 mio €). Så stemmer jeg så absolut for de to sidstnævnte. Pogba kan kun få problemer med at indfri de alt for store forventninger man stiller ham i udsigt. Det er helt ude af proportion og kan endda være medvirkende til at ødelægge den unge spillers reelle potentiale. Eller med andre ord, der kan hurtigt gå Balotelli i Pogba
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Neye.

• Anders T
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #6 af Anders T
Besvaret af Anders T på emne La Stampa: Real Madrid tilbyder Pogba kontrakt

Har aldrig haft den helt store fidus til Pogba, i de kampe jeg har set ham har jeg aldrig kunne se hvorfor han er så ekstraordinær som han bliver gjort til. Men det skulle ikke undre mig at Real Madrid igen gik efter det varmeste emne inden for et transfervindue uden nogen plan, der er bedre alternativ(er) end Pogba IMO.

Som jeg ser det er Pogba ikke kun et af de varmeste navne på markedet lige nu, han er også en af de bedste centrale midtbanespillere i verden.

Der er ikke nogen tvivl om, at vi også allerede er i besiddelse af nogle af verden bedste spillere på den centrale midtbane, men jeg mener Pogba har en gennebrudsstyrke som stadigvæk kan give ham en plads på holdet allerede nu. Samtidig er han kun 22 år og jeg er sikker på han bliver et monster om et par år, hvis han bare udvikler sig halvt så meget som han har gjort de seneste år. Det eneste problem jeg ser ved at hente Pogba er det luksusproblem at vi har 5 stærke spillere til 3 pladser, men mon ikke der findes en fornuftig løsning på det? Jeg ser i hvert fald Pogba som en styrkelse af truppen - både på kort og langt sigt.

11 år 2 måneder siden #7 af r-mb-q
Nej tak.. det kommer til at gå ud over Isco og James.... Pogba er god, misforstå mig ikke.. men vi mangler på så mange andre pladser... angriber, målmand, og VB...

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #8 af Storken
Besvaret af Storken på emne La Stampa: Real Madrid tilbyder Pogba kontrakt
Den helt store upside ved Pogba er hans alder. Han kan blive vanvittigt god om 3 år. Jeg bryder mig godt nok ikke om ham, men jeg vil ikke benægte potentialet er stort.

11 år 2 måneder siden #9 af Neye
I øvrigt er City ikke ude af kampen om Pogba

Manchester City to spend €120m on Pogba

Manchester City met with Juventus official last week to discuss a move for Paul Pogba. The midfielder is available for €65m (£45m) with City ready to pay another €55m (£40m) in wages.

Source: The Sun

www.goal.com/en/rumours?ICID=HP_TW1_VA

Det er helt grotesk store summer for så unge en spiller
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Neye.

11 år 2 måneder siden #10 af Chamartin
Klubben (Madrid) har netop udsendt en officiel benægtelse af alt, der står i den omtalte La Stampa artikel og påstår altså, at det er usandt.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #11 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne La Stampa: Real Madrid tilbyder Pogba kontrakt
I får lige også linket til "Official Announcement":
www.realmadrid.com/en/news/2015/05/official-announcement-2

11 år 2 måneder siden #12 af Siempre Madrid

Ikertheman skrev: I får lige også linket til "Official Announcement":
www.realmadrid.com/en/news/2015/05/official-announcement-2

Dette link er bedre ;-)

www.madridista.dk/index.php/4111-real-ma...gter-pogba-interesse

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum