Rafa Benítez har sagt op i Napoli
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Napoli havde i dag indkaldt til pressemøde, hvor præsident Aurelio De Laurentiis og træner Rafa Benítez, mødte op.
På forhånd havde man frabedt sig spørgsmål vedrørende Real Madrid og det var måske meget godt, for helt som ventet havde pressemødet til formål at informere om, at Rafa Benítez har sagt op i Napoli og dermed er han kommet et skridt nærmere Real Madrid.
På pressemødet sagde Benítez:
- Jeg har to år tilbage af min kontrakt, men det slutter efter kampen mod Lazio. Jeg vil gerne takke klubben og tilhængerne, men min tid her er forbi, jeg forventer at afslutte den godt. Dette pressemøde var for at sige farvel, men jeg ønsker at sige farvel på søndag med en sejr, som sender Napoli i Champions League.
Det ventes, at Rafa Benítez i den kommende uge skriver en kontrakt af 2 års varighed med Real Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Dog er der ca. 90 % chance for at han får sparket efter denne sæson (hvis man ser på de 12 forrige år). Hvis han gør (afhængig af situationen), håber jeg at det også bliver Perez' sidste sæson.
- HugoSanchez
-
- Senior bruger
-
Ja, det er jo Benítez' rygte også i min verden, at han er en defensivt orienteret træner. Jeg er trist til mode ved tanken om Benítez som Real-træner, men jeg vil da gerne høre, om der er nogen herinde, der har fulgt Napoli tættere end jeg har, og kan fortælle om der er håb om, at Benítez er vokset med opgaven som træner og formår at fokusere mere offensivt med sine hold?
Uanset hvad bliver jeg enormt overrasket, hvis Benítez ikke bliver fyret i løbet af det næste års tid, og så er vi lige vidt....
HugoSanchez
HugoSanchez skrev: Tidligere Liverpool-wing Ryan Babel, som havde Benítez som træner, på Twitter: "Benitez on his way to Real? He will make Ronaldo a great defender..." Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration
Ja, det er jo Benítez' rygte også i min verden, at han er en defensivt orienteret træner. Jeg er trist til mode ved tanken om Benítez som Real-træner, men jeg vil da gerne høre, om der er nogen herinde, der har fulgt Napoli tættere end jeg har, og kan fortælle om der er håb om, at Benítez er vokset med opgaven som træner og formår at fokusere mere offensivt med sine hold?
Uanset hvad bliver jeg enormt overrasket, hvis Benítez ikke bliver fyret i løbet af det næste års tid, og så er vi lige vidt....
HugoSanchez
Nu ville jeg nødig bruge Ryan Babel som noget som helst sandhedsvidne.
Men hvis han med "great defender" mener genpres startende helt fra angriberne - så count me in. Er det ikke netop det, folk har sukket efter den seneste sæson.
Chamartin skrev:
HugoSanchez skrev: Tidligere Liverpool-wing Ryan Babel, som havde Benítez som træner, på Twitter: "Benitez on his way to Real? He will make Ronaldo a great defender..." Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration
HugoSanchez
Nu ville jeg nødig bruge Ryan Babel som noget som helst sandhedsvidne.
Men hvis han med "great defender" mener genpres startende helt fra angriberne - så count me in. Er det ikke netop det, folk har sukket efter den seneste sæson.
Lige præcis!
Men Rafa får ikke lov at spille defensivt fodbold med Real Madrid, det kan jeg på ingen måde tro på. Han kender klubben og de værdier og fiosofier, og hvis han får Zidane ved sin side, så får vi sprudlende, lækkert fodbold.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Ryan Babel @Ryanbabel · 49m 49 minutes ago
Benitez on his way to Real? He will make Ronaldo a great defender...
I'm not saying he is a bad manager... He's actually tactically one of the best... I'm talking about the person behind closed doors
twitter.com/Ryanbabel
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Hvis vi så samtidig kan blive stærke defensivt og undgå nogle af børnesygdommene...........så bliver det rigtig farligt!
- HugoSanchez
-
- Senior bruger
-
Hala Madrid!
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
AvatarEyes skrev: Fra Ancelotti til Benitez.. Har jeg mareridt? Knib mig i armen.
Fra en trup på 13 spillere til en trup på 23-25 spillere. Fantastisk.
Siempre Madrid skrev:
AvatarEyes skrev: Fra Ancelotti til Benitez.. Har jeg mareridt? Knib mig i armen.
Fra en trup på 13 spillere til en trup på 23-25 spillere. Fantastisk.
Præcis!
- Real madrid emil
- Gæst
-
53,8 % Wins
22,7 % Draw
23,4 % Losses
Jeg så også at han bruger formationen 4-2-3-1 hvor ancelotti bruger 4-3-3, men selfølgelig kan ændre det når han skal til at træne real.
No solo soy perfecto, tambien soy madridista