Keylor Navas kan indskrive sig i historien

10 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

For godt en uge siden var han på vej ud af døren i Real Madrid; i den kommende weekend kan han indskrive sig i historiebøgerne i klubben.

Det går stærkt i fodboldens verden og for Keylor Navas bliver weekendens kamp mod Espanyol måske opgøret, hvor han skriver sig ind i historien ved for første gang i 40 år at holde målet rent i de tre første La Liga-kampe i sæsonen.

Det er ikke sket siden 1975, hvor Miguel Ángel vogtede målet og han holdt faktisk nullet helt frem til 5. spillerunde.

Miguel Ángel vogtede målet gennem 18 sæsoner i Real Madrid og han er ikke i tvivl om, at den costaricanske målmand kan klare opgaven:

- Keylor har forudsætningerne for at være målmand i Real Madrid. Han er hurtig, modig og arbejdsom. Han forsøger at blive bedre hver dag. Han er rigtig professionel.

Miguel Ángel har forståelse for Keylor Navas´ situation i Real Madrid, men han har alligevel dette råd til målmanden:

- Navas skal glemme dem ubehagelige situation, som han har gennemlevet. Han skal tage det som en udfordring. Motivationen ved at være målmand i Real Madrid og ikke en del af en handel bør være større. Måske er hans eneste problem, at han mangler erfaring i de store kampe.

Miguel Ángel nåede at vinde 8 spanske mesterskaber, 5 Copa del Rey-titler, 1 Liga Cup og 2 UEFA Cup.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #2 af JimmyBroe
Jeg er faktisk virkelig tryg ved Navas på kassen. Jeg skrev det også da han kom til klubben for lidt over et år siden; jeg elsker hans målmandsstil. Hans redninger ser altid ekstraordinære ud. Det ligner ofte tv-redninger, men uden at være det. Jeg er ihvertfald stadig fan.

Jeg er her stadig XOXO

10 år 10 måneder siden #3 af Dios

JimmyBroe skrev: Jeg er faktisk virkelig tryg ved Navas på kassen. Jeg skrev det også da han kom til klubben for lidt over et år siden; jeg elsker hans målmandsstil. Hans redninger ser altid ekstraordinære ud. Det ligner ofte tv-redninger, men uden at være det. Jeg er ihvertfald stadig fan.

Du var også fan af Diego Lopez. Hej mit navn er Jimmy, lad os bænke verdens bedste målmand, og bruge Sevilla's reserve som 1. målmand. Amen altså haha :D

On Topic, så synes jeg Navas er en god målmand, men tryg er jeg rent faktisk ikke. Forhåbentlig kommer det med mere spilletid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Roesen7

10 år 10 måneder siden #4 af JimmyBroe

Dios skrev:

JimmyBroe skrev: Jeg er faktisk virkelig tryg ved Navas på kassen. Jeg skrev det også da han kom til klubben for lidt over et år siden; jeg elsker hans målmandsstil. Hans redninger ser altid ekstraordinære ud. Det ligner ofte tv-redninger, men uden at være det. Jeg er ihvertfald stadig fan.

Du var også fan af Diego Lopez. Hej mit navn er Jimmy, lad os bænke verdens bedste målmand, og bruge Sevilla's reserve som 1. målmand. Amen altså haha :D

On Topic, så synes jeg Navas er en god målmand, men tryg er jeg rent faktisk ikke. Forhåbentlig kommer det med mere spilletid.

Ååh gud. Dios' og Casillas' love blomstre i bedste velgående. Jeg havde håbet at den forsvandt efter sladrehanken skiftede klub;-)

Diego Lopez blev bl.a. Hentede fordi Casillas blev ved med at have skader. Ofte selvforskyldt. Han prøvede vidst at slå Arbeloa omkuld og brækkede så hånden. Flot.
Men ja, jeg blev vild med Lopez efter en periode hvor han stod virkelig godt.
Jeg syntes på tidspunktet hvor han kom til klubben at Mourinho var en kæmpe lort, pga. en kommentar om Adan og Casillas. Måden han bænkede Casillas på ved årsskiftet var til grin. Jeg har altid været Pro-Casillas. Men efter skaden og udelukkelsen af Mourinho blev han bare aldrig den samme.

Og Dios helt seriøst, Casillas var saftsuseme ikke verdens bedste længere da Lopez kom til klubben.

Jeg er her stadig XOXO

10 år 10 måneder siden #5 af Roesen7

JimmyBroe skrev:

Dios skrev:

Ååh gud. Dios' og Casillas' love blomstre i bedste velgående. Jeg havde håbet at den forsvandt efter sladrehanken skiftede klub;-)

Diego Lopez blev bl.a. Hentede fordi Casillas blev ved med at have skader. Ofte selvforskyldt. Han prøvede vidst at slå Arbeloa omkuld og brækkede så hånden. Flot.
Jeg syntes på tidspunktet hvor han kom til klubben at Mourinho var en kæmpe lort, pga. en kommentar om Adan og Casillas. Måden han bænkede Casillas på ved årsskiftet var til grin. Jeg har altid været Pro-Casillas. Men efter skaden og udelukkelsen af Mourinho blev han bare aldrig den samme.

Og Dios helt seriøst, Casillas var saftsuseme ikke verdens bedste længere da Lopez kom til klubben.

Du har hermed mistet retten til at forsvare nogles skadeshistorik nogensinde (Coentrao), hvis du skriver at Casillas blev ved med at have skader. Hvis Casillas ofte blev skadet, så er ALLE jo ofte skadet? Måske jeg missede ironien, men du plejer at være god til at vise det med smiley'er :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 10 måneder siden #6 af JimmyBroe

Roesen7 skrev:

JimmyBroe skrev:

Dios skrev:

Du har hermed mistet retten til at forsvare nogles skadeshistorik nogensinde (Coentrao), hvis du skriver at Casillas blev ved med at have skader. Hvis Casillas ofte blev skadet, så er ALLE jo ofte skadet? Måske jeg missede ironien, men du plejer at være god til at vise det med smiley'er :-)

Medgivet, jeg sætter det lidt på spidsen. Han havde kun en skade men var ude i 55 dage og gik altså glip af 19 kampe. Det er væsenligt flere en Coentraos 5. Men det skulle ikke handle om Coentrao.

Jeg formulere mig på en anden måde:

Diego Lopez blev bl.a. hentede fordi Casillas havde en længerevarende skade i sin hånd, han kom vidst i karambolage med Arbeloa og brækkede så hånden.

Som du ved har Dios og jeg en lang kamphistorie over målmandsposten. Vi stikker lidt til hinanden, jeg overdriver lidt og Dios overdriver (meget;-) ) ved at skrive at Casillas skulle have været verdens bedste, på det tidspunkt:D Haha

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved JimmyBroe.

10 år 10 måneder siden #7 af Dios

JimmyBroe skrev:

Dios skrev:

Diego Lopez spillede 5 fantastiske kampe, men lavede flere drops i de 5 kampe end Casillas nogensinde har gjort i sin karrirere. Jeg forstår ironien når Siempre kommer på banen, for ham kan man sjældent tage seriøst :D Men jeg fatter det ikke. Han har endda svært ved at blive 1. valg i Milan.
Casillas blev aldrig den samme, men han havde et højere niveau end alle andre mulige valg i Real Madrid.

Og for lige at snakke om Coentrao, så troede jeg vitterligt du droppede de 5 kampe, som jo er løgn eller fejlagtig informeret. Han er faktisk også kun gået glip af 3 kampe i denne sæson inkl. træningskampene, eller? :D

Og ved at sige Casillas er verdens bedste målmand, så underdriver jeg! :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

10 år 10 måneder siden #8 af JimmyBroe
Casillas er og bliver aldrig hvad han var for 4-5 sæsoner siden. Og Real Madrid gjorde klogt i at sælge ham, det skulle man havde haft gjort allerede sidste sæson. Men jeg gider ikke diskutere Marginal spillere fra andre ligaer...

Diego Lopez var et aktiv for Real madrid fra han blev købt tilbage til klubben og indtil han blev solgt.
Casillas havde en gloværdig karriere i Real Madrid men Mou og mange fans var medvirkende til at han aldrig blev den samme, de sidste 2 halv sæson har desværre lagt en dæmper på vores tidligere anføres status.
Coentrao var et fantastisk andetvalg. Jeg har ikke hans præcise skadeshistorik fra den sæson men jeg er 100% sikker på at han var skadet i færre kampe end Casillas. Hvilket Roesen påpeget som løgn. Det er det ikke Roesen. :-)

Fælles for dem allesammen er, at de ikke er i Real Madrid mere. Så de er hamrende ligegyldige.

On-topic: Navas er fandme en god målmand:D Haha

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved JimmyBroe.

10 år 10 måneder siden #9 af Roesen7

JimmyBroe skrev: Casillas er og bliver aldrig hvad han var for 4-5 sæsoner siden. Og Real Madrid gjorde klogt i at sælge ham, det skulle man havde haft gjort allerede sidste sæson. Men jeg gider ikke diskutere Marginal spillere fra andre ligaer...

Diego Lopez var et aktiv for Real madrid fra han blev købt tilbage til klubben og indtil han blev solgt.
Casillas havde en gloværdig karriere i Real Madrid men Mou og mange fans var medvirkende til at han aldrig blev den samme, de sidste 2 halv sæson har desværre lagt en dæmper på vores tidligere anføres status.
Coentrao var et fantastisk andetvalg. Jeg har ikke hans præcise skadeshistorik fra den sæson men jeg er 100% sikker på at han var skadet i færre kampe end Casillas. Hvilket Roesen påpeget som løgn. Det er det ikke Roesen. :-)

Fælles for dem allesammen er, at de ikke er i Real Madrid mere. Så de er hamrende ligegyldige.

On-topic: Navas er fandme en god målmand:D Haha

Åh gad egentlig ikke fortsætte den her debat, men nu skyder du jo direkte efter mig, so here we go:

1. Klæder INGEN Madridista at omtale en legende, som "Marginal spiller fra andre ligaer". Det kan godt være han ikke er verdens bedste længere, men han er stadig top 10, hvilket hans anfører status og 1. valg også bekræfter (Ja, jeg ved godt De Gea stod mod Makedonien). Selv hvis det er skrevet i sjov, så synes jeg ærligt, at det er lidt en sørgelig kommentar.

2. Jeg snakkede på intet tidspunkt om, at Coentrao var skadet i flere kampe. Hvad der blev ment, og som også i mine øjne er klart mest relevant, når man snakker om folk er skadesplaget, er antallet af skader. Enhver kan brække benet/hånden i en uheldig situation, men spillere, som ofte løber ind i småskader o.l. Det er hvad jeg kalder en skadesplaget spiller. Om Coentrao er meget skadet eller ej var egentligt ikke vigtigt, men hvad der var vigtigt er, at Casillas "aldrig" var skadet pånær, når Arbeloa tager fejl af bold og hånd, samt Ramos sætter albuen i ham fremfor modstanderens angriber. Det er faktisk de eneste to registrerede skader til Casillas i følge Transfermarkt. Det lyder for godt til at være sandt, men det fortæller trods alt en historie om en spiller, som sjældent var skadet og som fra 2002/03 sæsonen frem til 2011/12, altså 10 sæsoner, missede 7 ligakampe.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

10 år 10 måneder siden #10 af JimmyBroe
Lige nøjagtig. Jeg er enig, Casillas var aldrig skadet. Men han var skadet i en lang periode lige netop der hvor Lopez blev hentet. Jeg ved ikke hvordan det kom til at handle om Coentrao, Casillas og Diego Lopez. Jeg er godt klar over at jeg er oppe i mod Madridista.dks største Pro-Casillas-brugere. Men jeg snakkede om Navas, som tråden handler om. Jeg gav igen og stak tilbage på din og Dios' kommentar. Men i startede altså selv den unødvendige ligegyldige debat. Jeg prøver at stoppe den igen her så.

Jeg er her stadig XOXO

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #11 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Keylor Navas kan indskrive sig i historien
Manden var allerede ved at skrive sig i historien der han saboteret De Gea handlen med at trække tiden tre timer
Også prøvet han samtidigt at hævne sig på Perez der han var klare til at rejse til Manchester efter at transfermarked var lukket i Spanien, heldigvis var vinduet kun åben i en enkelt dag i England, selvfølgelig var Perez hurtig ude med en undskyldning til navas

10 år 10 måneder siden #12 af Siempre Madrid
På vores Facebook-side kan man se dokumentet, som beviser at Manchester United sendte papirerne for sent!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum