Pepe ude med skade
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Pepe er ikke med i morgendagens kamp mod Málaga efter at have pådraget sig en muskelskade i onsdagens kamp mod Ath. Bilbao.
Portugiseren trænede ikke med under dagens afsluttende træning og man ønsker ikke at tage nogen chancer med den stærke forsvarer og derfor bliver det sandsynligvis Nacho og Varane, som udgør det centrale forsvar i morgen.
Her må Real Madrid også undvære Ramos, Danilo, Bale og James.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: It just keeps coming.... Jeg er ikke utryg ved Ramos-Nacho, ved Ramos-Varane, ved Pepe-Nacho eller Pepe-Varane. Men jeg er utryg ved Varane-Nacho. Kan vi være ubekymrede fordi vores kommende modstander er i så dårlig forfatning?
Jeg er ikk så utryg, når vi møder Malaga på hjemmebane. Malaga plejer at være langt stærkere på eget græs, men når de samtidig har fået en frygtelig sæsonstart, så er jeg ikke decideret urolig. Nacho skal nok klare ærterne, og Varane spillede en helt igennem fænomenal kamp mod Bilbao. Start med min nye kærlighed Kovacíc igen - så skal alting nok gå ;-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Kassow-Rossing skrev: It just keeps coming.... Jeg er ikke utryg ved Ramos-Nacho, ved Ramos-Varane, ved Pepe-Nacho eller Pepe-Varane. Men jeg er utryg ved Varane-Nacho. Kan vi være ubekymrede fordi vores kommende modstander er i så dårlig forfatning?
Jep, det vil jeg mene. De gange jeg har set Nacho, der har han aldrig faldet igennem. Derudover synes jeg bestemt også, at Varane er ved at være en absolut topforsvarspiller, som bestemt kan måle sig med Pepe, så Pepe-Nacho / Varane-Nacho er ét fedt for mig. Og ja, jeg ville nok være mere bekymret, hvis det var Neymar, Suarez og Messi som skulle udfordre vores forsvar i morgen :)
Altid Real Madrid.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Pelle skrev:
Jeg er ikk så utryg, når vi møder Malaga på hjemmebane. Malaga plejer at være langt stærkere på eget græs, men når de samtidig har fået en frygtelig sæsonstart, så er jeg ikke decideret urolig. Nacho skal nok klare ærterne, og Varane spillede en helt igennem fænomenal kamp mod Bilbao. Start med min nye kærlighed Kovacíc igen - så skal alting nok gå ;-)
Hvad skete der med dig og Dios' aftale? :( Nu hvor du ligepludselig er optimistisk i optakten, ja så bliver jeg da en smule urolig ;/
Altid Real Madrid.
Først og fremmest lad mig lige sige, at Pepe er en fænomenal forsvarsspiller, og helt personligt mener jeg at han har været vores bedste CB de sidste to sæsoner. Og den bedste forsvarskombination vi havde sidste jeg sæson mener jeg klart var Ramos og Pepe. Samtidig mener jeg også at han generelt bliver hængt alt for meget ud(især i medierne) for at være et svin (bevares engang var han en hård spiller, men har de sidste sæsoner fået et meget fint spil)
Ok nu til det lidt kontroversielle måske - jeg mener dog også at Pepe har set virkelig svag ud denne sæson. Han har slet ikke lignet noget nær en førsteholdsspiller. Han taber mange dueller, og laver mange fejl. Helt usædvanligt i forhold til hans vanlig niv. Men faktisk mener jeg at han har været så svag, at det nok ikke er en ulempe at det bliver Nacho der starter. Nacho spiller stortset altid godt (ikke super verdensklasse) men godt og solidt. Hvilket Pepe ikke gør lige nu. Denne sæson har Varane - Ramos klart været bedre end Pepe - Ramos/Varane.
Så det er ikke nødvendigvis en svækkelse denne situation. Eller jo, selvfølgelig er det en svækkelse at have en spiller mindre, og vi har vel ingen forsvarsspiller at skifte ud med nu? Men jeg mener at det ikke er en svækkelse at spille med Nacho fremfor Pepe (lige nu!)
Undskyld hvis indlægget er lidt langt og meget gentagende, ville bare prøve at sikre mig at folk forstod hvad jeg mente, og ikke bare tog "godt Pepe er skadet" ud af det, da der ikke skulle forstås således :p
Tl;dr: Pepe god forsvarsspiller, nok bedre end Nacho, men Pepe har indtil videre haft en dårlig sæson, så Nacho er nok bedre lige nu. Ergo er det ikke en katastrofe.
God kamp i morgen.
Florentino Pérez
Doc.juego skrev: Well det her kommer nok for nogen til at virke som et lidt kontroversielt indlæg, but bear with me:
Først og fremmest lad mig lige sige, at Pepe er en fænomenal forsvarsspiller, og helt personligt mener jeg at han har været vores bedste CB de sidste to sæsoner. Og den bedste forsvarskombination vi havde sidste jeg sæson mener jeg klart var Ramos og Pepe. Samtidig mener jeg også at han generelt bliver hængt alt for meget ud(især i medierne) for at være et svin (bevares engang var han en hård spiller, men har de sidste sæsoner fået et meget fint spil)
Ok nu til det lidt kontroversielle måske - jeg mener dog også at Pepe har set virkelig svag ud denne sæson. Han har slet ikke lignet noget nær en førsteholdsspiller. Han taber mange dueller, og laver mange fejl. Helt usædvanligt i forhold til hans vanlig niv. Men faktisk mener jeg at han har været så svag, at det nok ikke er en ulempe at det bliver Nacho der starter. Nacho spiller stortset altid godt (ikke super verdensklasse) men godt og solidt. Hvilket Pepe ikke gør lige nu. Denne sæson har Varane - Ramos klart været bedre end Pepe - Ramos/Varane.
Så det er ikke nødvendigvis en svækkelse denne situation. Eller jo, selvfølgelig er det en svækkelse at have en spiller mindre, og vi har vel ingen forsvarsspiller at skifte ud med nu? Men jeg mener at det ikke er en svækkelse at spille med Nacho fremfor Pepe (lige nu!)
Undskyld hvis indlægget er lidt langt og meget gentagende, ville bare prøve at sikre mig at folk forstod hvad jeg mente, og ikke bare tog "godt Pepe er skadet" ud af det, da der ikke skulle forstås således :p
Tl;dr: Pepe god forsvarsspiller, nok bedre end Nacho, men Pepe har indtil videre haft en dårlig sæson, så Nacho er nok bedre lige nu. Ergo er det ikke en katastrofe.
God kamp i morgen.
Fuldstændig enig i at Pepe er faldet kraftigt i niveau fra sidste sæson til nu. Men at konkludere at Nacho så må være bedre lige nu, det er nok lige at presse skruetvingen en anelse for meget, når vi ikke har set manden i aktion endnu. Lad os håbe på en god kamp fra Nacho. Og ikke en ny kamp som den Varane/Nacho spillede i 0-4 nederlaget i El Derbi sidste sæson. For der var hverken Nacho eller Varane særlig klædelige for holdet. Det samme kan naturligvis siges om resten af spillerne :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Nok om dén kamp. Malaga bliver en helt anden størrelse på hjemmebane. Den skal Real Madrid vinde, også med Ramos og Pepe på sidelinjen. Varane er klart mere moden, og jeg er sikker på, at han træder ind i rollen, som forsvarsgeneral i aften, hvorfor jeg da også er sikker på, at vi kommer til at se en overvejende rolig defensiv kampen igennem.
Varane-Nacho bringer ubehagelige erindringer frem hos undertegnede. Nuvel, alle mand var elendige i 0-4 fiaskoen mod Atletico Madrid, men forsvarslinjen skøjtede hovedløst rundt i hele kampen. Jeg kan faktisk ikke huske, om der også var reserver på back-positionerne i den kamp.
Her kan man vel også tage Coentrao med, da han spillede ligeså håbløst som de 2 centrale. Mener også Khedira spillede hans sidste famøse kamp, som gjorde han ikke fik mere spilletid. Alting ramlede sammen, og Varane-Nacho konstellationen virkede utrolig skrøbelig, men sådan som jeg husker det, så tabte vi alle dueller ligefra angreb til forsvar. Vores midtbane var slet ikke mødt op, og deres kanter havde frit løb forbi vores backs.
Det vækker nogle ubehagelige minder, men jeg frygter på ingen måde den duo. Vi knækkede sammen som hold, og det gik udover Varane og Nacho, da de blev bombarderet fra første sekund af.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg er HELT enig i, at Real Madrid kollapsede som hold.....
Min pointe var mere at fremhæve, at Real Madrid manglede en styrmand i dén kamp (anfører-materiale, om man vil). Varane er langt mere moden den dag i dag, hvorfor jeg heller ikke frygter aftenens konstellation, ej heller hvis modstanderen eksempelvis var Valencia.
Og så glæder jeg mig til at se Nacho. Bund solid forsvarsspiller, der altid yder en habil indsats.