Real Madrid vil forgylde Bale
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge engelske The Telegraph overvejer Real Madrid at forgylde Gareth Bale med en ny kontrakt, som lønmæssigt skal bringe ham næsten på niveau med Cristiano Ronaldo.
Den 26-årige waliser har kontrakt-udløb i 2019, men Real Madrid vil forlænge den med yderligere to sæsoner. Gareth Bale får netop nu en årsløn på 9 millioner € netto, men med den nye kontrakt skal han op og tjene i omegnen af 20,5 millioner € netto, som Cristiano Ronaldo får.
Dermed kommer han klart til at overgå Sergio Ramos i løn. Den spanske anfører for Real Madrid får 10 millioner € om året.
Forhandlingerne med Gareth Bales agent er endnu ikke påbegyndt, men de forventes igangsat i de kommende måneder.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
asp3200 skrev: Utroligt, må være en and. De kunne da lige smide et beløb per kamp istedet for 20 mil. Mr glasben
Heldigvis har han (efterhånden) tit og ofte diamantben på grønsværen.
Men nu er engelske aviser også kendt for deres gode kilder i Spanien. De kunne selvfølgelig have talt med Jonathan Barnett, men Real Madrid har ifølge samme artikel ikke engang talt med Bale's agent. Hvordan kan man tage sådan en artikel seriøs?
- Bindslev
- Gæst
-
Man kan ikke benægte at Bales ben er lavet af glas MEN han er bare så farlig når han spiller!! jeg er sikker på han får styr på de glasstænger (ligesom Robben og Messi f.eks)
Kom igang Real :0)
TcRedondo skrev: Hvem skulle ellers have de penge? Han er klart mest motiveret, dedikeret, talentfuld og med sine bedste år forude.
De skal bruges på indkøb når primadonnaerne sælges.
- Raúl 7
- Gæst
-
TcRedondo skrev: Hvem skulle ellers have de penge? Han er klart mest motiveret, dedikeret, talentfuld og med sine bedste år forude.
Jeg er glad for du ikke styrer økonomien i klubben ;) Altså hvad med at vi...sparede pengene? Det er ikke et krav at nogen overhovedet skal have pengene.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Morannon
- Gæst
-
TcRedondo skrev: Spare pengene? Bale er da vores bedste offensivspiller og skal have en kontrakt der afspejler dette. Og med hensyn til at bruge pengene på andre indkøb, er det altså noget billigere at forlænge end at købe nyt. Og vi kan ikke købe noget der er bedre end Bale.
Jeg forstår din optimisme. Bale har været blændende under Zidane. Spilleglæde, innitiativ osv. Jeg frygtede, rytmen ville forlade ham grundet skaden, men han har overrasket mig.
Vi skal dog ikke glemme, at for bare syv måneder siden lignede han et gigantisk fejlkøb. Og han er stadig meget skadet, hvorfor han ikke er i stand til at bære holdet, så jeg kan ikke se grunden til at fylde ham med flere penge.