Fernando Redondos søn fik debut i Argentina
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Fernando Redondo er måske den mest elegante centrale midtbanespiller, som nogensinde har spillet i den spanske liga. Desværre blev hans karriere plaget af mange skader, men nu er hans søn klar til at følge i fodsporene.
Fernando Redondo Solari fik nemlig debut i går i den bedste argentinske række, da han blev skiftet ind for Tigre i kampen mod Newells. Kampen endte 3-3 efter at Tigre havde ført med 3-0 efter 36 minutters spil.
Efter kampen sagde den unge spiller:
- Det var en speciel dag. Jeg kom ind på et svært tidspunkt, men det er også det smukkeste, for det kræver det bedste af en.
Han er samtidig klar over, at der vil blive draget mange sammenligninger med sin berømte far, men det tager han med ophøjet ro:
- Jeg er bevidst om at denne sammenligning vil finde sted. Jeg er klar over hvem jeg er og at min far var ham. I forhold til at spille har jeg min personlighed og det tæller. Han forsøger altid at overføre sin erfaring og gøre det bedste for mig.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Skal vi ikke lige rette det til den mest elegante centrale midtbanespiller verden nogensinde har set? Hvis man samtidig med rettelsen lige får flettet Gutí med indover, så er arbejdet fuldført :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: "Fernando Redondo er måske den mest elegante centrale midtbanespiller, som nogensinde har spillet i den spanske liga."
Skal vi ikke lige rette det til den mest elegante centrale midtbanespiller verden nogensinde har set? Hvis man samtidig med rettelsen lige får flettet Gutí med indover, så er arbejdet fuldført :D
Nu var jeg faktisk ikke RM fan den gang. Men var han virkelig så god? og hvad var det, der gjord ham special?
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
ElMadrid skrev:
Dios skrev: "Fernando Redondo er måske den mest elegante centrale midtbanespiller, som nogensinde har spillet i den spanske liga."
Nu var jeg faktisk ikke RM fan den gang. Men var han virkelig så god? og hvad var det, der gjord ham special?
Nej, han var bedre. Han havde en uovertruffen placeringsevne, en fodboldforståelse af den anden verden og en teknik fra en anden galakse.
Han er en af den slags spillere, man aldrig glemmer, hvis man har set ham i aktion.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
TcRedondo skrev: Fernando Redondo er den bedste centrale/defensive midtbanespiler nogensinde. Bolderobrer, igangsættter, sublim dribler, pasningsstærk og den mest boldsikre spiller jeg har oplevet. Dedikeret, løbevillig, visionær, simpelthen min personlige favorit af alle de Real Madrid spillere jeg har oplevet, siden jeg begyndte at holde med holdet i 1985-86. Mesterstykket var selvfølgelig kampen på Old Trafford i CL 99-00, hvor El Principe rendte rundt med bolden midt på banen i 90 minutter og også lige havde tid til at levere et af de mest ikoniske oplæg i Reals historie, da han lavede kanalen på Henning Berg og derefter lagde den ind til en fremstormende Raul... Snøft, snøft, det var sgu tider.
Var nu ikke en kanal, men alt andet er korrekt.
ElMadrid skrev:
Alle ting er allerede blevet sagt om Redondo, men forskellen fra ham og alle andre var, at Redondo rent faktisk mestrede det defensive og offensive. Han mestrede det faktisk ikke bare, han var overlegen på alle punkter. Modric er nok den spiller som minder mest om ham, men alligevel ikke.
Der er en super fed video på youtube med ham som vare omkring 10 min. Kan ikke huske hvad den hedder, men jeg har nok set den 5-6 gange.
At se Redondo folde sig ud i den sorte silke Teka trøje er bedre end søvn, mad og sex på samme tid :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
ElMadrid skrev:
Alle ting er allerede blevet sagt om Redondo, men forskellen fra ham og alle andre var, at Redondo rent faktisk mestrede det defensive og offensive. Han mestrede det faktisk ikke bare, han var overlegen på alle punkter. Modric er nok den spiller som minder mest om ham, men alligevel ikke.
Der er en super fed video på youtube med ham som vare omkring 10 min. Kan ikke huske hvad den hedder, men jeg har nok set den 5-6 gange.
At se Redondo folde sig ud i den sorte silke Teka trøje er bedre end søvn, mad og sex på samme tid :D
Hvordan kan du udtale dig om noget du ikke har prøvet, medmindre du har prøvet det? hvis alle tre ting kan lade sig gøre på en gang :-)
Jeg så faktisk kampen mod United. Jeg var - som mainstream DK Unitedfan pga. en vis målmand. Jeg hadede faktisk RM. var "lille" barcafan - også som mainstream DK. Det groteske er at da RM var på toppen hadede jeg dem. så begyndte jeg at holde med dem pga. magien fra en vis franskmand og siden er det gået som vi allesammen kender det.
Men spændende fyr ham Redondo. Vidste faktisk ikke at han var så god.
- Tore Hansen
- Gæst
-
- Tore Hansen
- Gæst
-