Morata skal mødes med José Ángel Sánchez

10 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Álvaro Morata skal i den kommende tid tage stilling til sin sportslige fremtid.

Den unge spanske angriber har succes i Juventus, som købte ham fri af Real Madrid, men den spanske hovedstadsklub fik en tilbagekøbs-klausul, som man ifølge rygterne vil gøre brug af denne sommer for at hente ham tilbage til klubben.

Morata skal derfor i den nærmeste fremtid mødes med José Ángel Sánchez for at få mere at vide om Real Madrids konkrete planer med ham og angriberen ønsker at få et tilsagn om, at han er tiltænkt en plads i startopstillingen, idet han ellers hellere fortsætter karrieren i Juventus, hvor man også meget gerne beholder ham.

Det har tidligere været på tale, at Real Madrid ville købe Morata tilbage for at sælge ham videre med gevinst, men selv om der er masser af bejlere i både England og Tyskland, så menes valget at stå mellem Real Madrid og Juventus.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #2 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Morata skal mødes med José Ángel Sánchez
Hold ham for guds skyld langt væk fra Real Madrid!!

10 år 2 måneder siden #3 af Mathiaska
Alle ved, selv Morata, at Benzema også er klart førstevalg næste sæson. At love Morata pladsen og lade ham starte 1/3 af kampene næste sæson er ikke kun skidt for ham, men også Real Madrids omdømme.

Forhåbentlig handler mødet mere om hvor vidt Morata har lyst til at spille i Tyskland eller England. I så fald henter Real Madrid ham og sælger ham videre med det samme - med, forventeligt, stor profit qua tilbagekøbs klausulen.

Mit bud er, at Morata stadig spiller i Juventus næste sæson. Og det håber jeg på alles vegne, pånær den i forvejen store pengepung hos Real Madrid.

.... Men den romantiske tanke om, at han kommer hjem og laver en "Lucas" er ikke til at slå ihjel. :-)

10 år 2 måneder siden #4 af Real HWL
Det ville da være dybt useriøst at hente Morata tilbage!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 2 måneder siden #5 af Roesen7
Morata vil være glimrende at hente hjem i mine øjne. Vi skal bruge en ekstra angriber og selvfølgelig er Benz førstevalg, men Zidane skal nok give Morata chancer til at vise at det skal være anderledes, hvis Morata er klar til at tage kampen.
Morata er selvfølgelig ikke god nok (endnu) til at kræve at være førstevalg, men ser langt hellere ham være førsteudfordrer end en anden semi god angriber ala Chicharito (intet ondt om ham ellers).

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #6 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Morata skal mødes med José Ángel Sánchez
Har jeg misforstået noget? Bare fordi Madrid har en tilbagekøbsklausul betyder det jo ikke at Morata SKAL skifte tilbage. Det betyder blot at Juventus skal acceptere buddet. Han må vel godt blive i Torino hvis han vil det? Nej?

10 år 2 måneder siden #7 af Siempre Madrid

Raúl 7 skrev: Har jeg misforstået noget? Bare fordi Madrid har en tilbagekøbsklausul betyder det jo ikke at Morata SKAL skifte tilbage. Det betyder blot at Juventus skal acceptere buddet. Han må vel godt blive i Torino hvis han vil det? Nej?

Han er på kontrakt i Juventus og kan blive i Juventus, hvis han selv vil. Han skal til enhver tid selv acceptere et skifte tilbage til Real Madrid eller at blive købt tilbage med henblik på videresalg.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raúl 7, Dios, andreashn

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #8 af Raúl 7

Siempre Madrid skrev:

Raúl 7 skrev: Har jeg misforstået noget? Bare fordi Madrid har en tilbagekøbsklausul betyder det jo ikke at Morata SKAL skifte tilbage. Det betyder blot at Juventus skal acceptere buddet. Han må vel godt blive i Torino hvis han vil det? Nej?

Han er på kontrakt i Juventus og kan blive i Juventus, hvis han selv vil. Han skal til enhver tid selv acceptere et skifte tilbage til Real Madrid eller at blive købt tilbage med henblik på videresalg.

Så er vi enige. Kan slet ikke forestille mig hvorfor Morata skulle være interesseret i at tjene penge til Madrid og skifte til en ringere klub end Juve. Hvorfor skulle han være en brik i det spil. Det er lidt en agurketid-agtig nyhed.

10 år 2 måneder siden #9 af BBB

Raúl 7 skrev:

Siempre Madrid skrev:

Så er vi enige. Kan slet ikke forestille mig hvorfor Morata skulle være interesseret i at tjene penge til Madrid og skifte til en ringere klub end Juve. Hvorfor skulle han være en brik i det spil. Det er lidt en agurketid-agtig nyhed.

Pga. højere løn velsagtens. Personligt gad jeg ikke spille i PL, hvis jeg kunne spille for Juve eller Real, men samtidig må man bare anerkende, at lønnen i England er væsentligt højere end i Italien/Spanien, medmindre du er en superstjerne.

10 år 2 måneder siden #10 af Numeredoce
Personligt ville jeg hellere spille PL, end sidde på bænken i Real......

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

10 år 2 måneder siden #11 af BBB

Numeredoce skrev: Personligt ville jeg hellere spille PL, end sidde på bænken i Real......

Det handler jo så også lidt om ambitionsniveau. Dit er åbenbart ikke så højt.

;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #12 af Raúl 7

Numeredoce skrev: Personligt ville jeg hellere spille PL, end sidde på bænken i Real......

Jeg tror Morata hellere vil spille i Juventus end noget andet.

Leveret af Kunena Forum