Florentino Pérez: Morata er en af verdens bedste angribere
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Álvaro Morata blev i dag præsenteret som ny spiller i Real Madrid.
Han har godt nok været en del af truppen, siden Zidane indledte træningen frem mod den nye sæson, men siden da har Real Madrid stort set opholdt sig i udlandet og er først for alvor vendt tilbage til den spanske hovedstad efter Super Cup-triumfen mod Sevilla i sidste uge.
Florentino Pérez bød Morata velkommen med disse ord:
- En ny og krævende sæson er begyndt for Real Madrid. Talentet i vores trup er uangribeligt, men de nye mål kræver styrke, arbejde og denne ufravigelige tro fra dem, som er i denne klub, der arbejder til sidste minut. Sådan hentede vi La Undécima og den europæiske Super Cup mod to modstandere, som har al vor anerkendelse. Dette er glade dage, fordi vi har vundet en titel og fordi vi kan regne med en af de bedste angribere i verden. Vores ungdoms værdi er et strategisk element for vores klub, men kun de bedste opnår at blive en del af førsteholdet. Jeg ved, at Madridistas føler en stor glæde ved at se en spiller, som kom hertil som 15-årig har udviklet sig til en af de største. Du vender hjem. Det har du opnået gennem dit talent, din styrke og din kapacitet til opofrelse. At være Real Madrid-spiller er en ære, fordi det indebære forpligtelsen til at forsvare klubben med de 11 CL-titlers logo. Du kommer fra en venskabsklub og en af de største i Europa. Mange Madridistas ventede i lang tid på tidspunktet for din tilbagekomst. Jeg ved, at træner-teamet kræver det ypperste af jer og det vil dette stadion også gøre. Kun derved overlever myterne og kun sådan opnås historien. Du kan altid regne med denne institution og med disse tilhængere, som har store krav og stor tillid. Velkommen hjem, hvor du vil blive meget glad.
En Álvaro Morata i glædestårer kunne efterfølgende på pressemødet fortælle, at han er glad for det arbejde, som Real Madrid har lagt i at hente ham hjem og han glæder sig til at komme i gang med sæsonen:
- Det er en fantastisk dejlig dag for mig. Jeg er kommet tilbage, det har været to lange år og en lang ventetid for at komme tilbage, men der er tider, hvor man behøver at modnes. Jeg kommer for at give mit liv for trøjen, som jeg altid har gjort.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
- Shevchenko
- Junior bruger
-
Velkommen hjem Morata! Gid spillet tages til nye højder og at Benz får kamp til stregen!
- eksperten
- Gæst
-
Mathiaska skrev: Med de første par indlæg troede jeg lige jeg var endt på bold.dk's forum ;-)
Velkommen hjem Morata! Gid spillet tages til nye højder og at Benz får kamp til stregen!
Han skal jo heller ikke gå ud og sige at Morata ikke er halvt så god som den brasilianske Ronaldo
eksperten skrev:
Mathiaska skrev: Med de første par indlæg troede jeg lige jeg var endt på bold.dk's forum ;-)
Han skal jo heller ikke gå ud og sige at Morata ikke er halvt så god som den brasilianske Ronaldo
Jeg er ikke helt med?
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Men vi kan da godt blive enige om, at de fleste RM fans herinde og sikkert også ude i verden ville have det lidt bedre, hvis man takkede ja til de der mange hundrede millioner, der åbenbart var budt på Morata og så købte en ny kvalitetsangriber.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- eksperten
- Gæst
-
Undskyld, jeg linkede til det forkerte indlæg. Synes at Florentino gør det rette i at rose Morata i sin tale. Det var mere til de ovenstående kommentarer, der begyndte debatten.
Selfølgelig skal manden have en chance for at bevise sit kæmpe potientiale. Og laver han 20-25 mål i ligaen, skal jeg nok være den første til at indrømme jeg har taget fejl af en af verdens bedste angribere.
Real HWL skrev: Og laver han 20-25 mål i ligaen...
Det forudsætter at BBC's skadeshistorik når nye højder.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos