Tvivl om Pepes fremtid
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Mens Real Madrid er i gang med at forlænge kontrakterne med flere af de centrale spillere på holdet, her i blandt Ronaldo og Gareth Bale, står det anderledes til for den centrale forsvarsspiller Pepe.
Pepe, der kom til klubben i 2007 fra Porto, står nemlig uden kontrakt i slutningen af indeværende sæson. Hvis Pepe endvidere ikke skriver under på en ny kontrakt før d. 31 december, vil han have lov til at forhandle med andre klubber.
Real Madrid har flere kompetente spillere i det centrale forsvar i form af Ramos, Varane og Nacho, og de har både Jesus Vallejo og Diego Llorente på udlån. Real Madrid kan derfor tænkes at se tiden an før de beslutter sig for, hvem der skal spille der næste sæson.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FigoJensen
- Gæst
-
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
FigoJensen skrev: Han er Real Madrids bedste forsvarsspiller set ud fra præstationer over en længere periode. Der er også en grund til, at Varane har så svært ved at spille fast. Så længe Pepe leverer stabile præstationer, så lad ham endelig fortsætte :-)
Hvor er det sjovt at høre, hvordan diskursen omkring Pepe ændrer sig drastisk, fra når han gør det godt, og så når han laver nogle mindre heldige ting på banen....
For et halvt år siden var der næsten et påbegyndende oprør mod ham, nu - efter EM - er han en helt, der skal gøres til hellig ko i klubben :D
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
ChrillRM14 skrev:
FigoJensen skrev: Han er Real Madrids bedste forsvarsspiller set ud fra præstationer over en længere periode. Der er også en grund til, at Varane har så svært ved at spille fast. Så længe Pepe leverer stabile præstationer, så lad ham endelig fortsætte :-)
Hvor er det sjovt at høre, hvordan diskursen omkring Pepe ændrer sig drastisk, fra når han gør det godt, og så når han laver nogle mindre heldige ting på banen....
For et halvt år siden var der næsten et påbegyndende oprør mod ham, nu - efter EM - er han en helt, der skal gøres til hellig ko i klubben :D
Tilgiv mig, hvis jeg husker forkert, men jeg mener at FigoJensen længe har været stor fortaler for Pepe....og jeg forstår ham!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Brylle
- Gæst
-
Har der ikke længe været en bred enighed om, at Pepe er rigtig god og generelt har været den mest stabile forsvarsspiller i klubben? Jeg har i hvert fald i over et år siddet med det håb, at man kunne danne en mere permanent duo i Varane og Pepe så længe Pepe holder niveau.ChrillRM14 skrev:
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Brylle skrev:
Har der ikke længe været en bred enighed om, at Pepe er rigtig god og generelt har været den mest stabile forsvarsspiller i klubben? Jeg har i hvert fald i over et år siddet med det håb, at man kunne danne en mere permanent duo i Varane og Pepe så længe Pepe holder niveau.ChrillRM14 skrev:
Hm, jo hvis vi isoleret set blot taler om 15-16-sæsonen, hvor Pepe har vokset enormt, så har der været en generel enighed, men jeg synes ikke, at det har været kutymen... Kigger vi på en længere periode, så synes jeg, det svinger enormt. Men altså, vi skal alligevel ikke længere tilbage en til CHL-finalen, hvor flere brugere herinde var på vej til at smide ham på døren :/
Jeg er personlig ufattelig glad for Pepe, når har rammer og fastholder topniveau, og han må for min skyld gerne starte inde det næste stykke tid :) Jeg bemærker kun, at det altså er interessant, hvordan holdningen til Pepe - i mine øjne - er diskursbetinget og lettere omskiftelig. Sådan er det med nogle spillere (læs: Ronaldo)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- FigoJensen
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
ChrillRM14 skrev:
Tilgiv mig, hvis jeg husker forkert, men jeg mener at FigoJensen længe har været stor fortaler for Pepe....og jeg forstår ham!
Præcis, jeg har længe/altid været fortaler for Pepes fodboldmæssige kvaliteter. Jeg ser ham egentlig som værende en bedre leder i den defensive bagkæde end Ramos, som godt nok har madridismoen i større grad, men ikke ofte hjernekapaciteten til at håndtere denne på banen, når det gælder allermest. Bevares Pepe har også haft sine problemer med udfald førhen, som enhver kommentator eller anti-madridista skál påpege evig og altid, som om det skete i går.. Og alle ved jo selvfølgelig hvilken situation der er tale om, men Pepe er kommet meget langt siden da. Ramos hænger mere fast i den dårlige vane med at begå dumheder.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
ChrillRM14 skrev:
Brylle skrev:
Hm, jo hvis vi isoleret set blot taler om 15-16-sæsonen, hvor Pepe har vokset enormt, så har der været en generel enighed, men jeg synes ikke, at det har været kutymen... Kigger vi på en længere periode, så synes jeg, det svinger enormt. Men altså, vi skal alligevel ikke længere tilbage en til CHL-finalen, hvor flere brugere herinde var på vej til at smide ham på døren :/
Jeg er personlig ufattelig glad for Pepe, når har rammer og fastholder topniveau, og han må for min skyld gerne starte inde det næste stykke tid :) Jeg bemærker kun, at det altså er interessant, hvordan holdningen til Pepe - i mine øjne - er diskursbetinget og lettere omskiftelig. Sådan er det med nogle spillere (læs: Ronaldo)
Synes vitterligt ikke at han svinger mere i niveau end de fleste, tværtimod er han garant for en helt godkendt præstation. Siden hans lidt klodsede forsøg på at få fat i bolden, manden, whatever, så r han steget stødt i niveau, stabilitet, modenhed, ansvar, etc. Savner lidt de fremstød vi så ham foretage under Mourinho fra den defensive midt. Også derfor jeg gerne ser en spiller som W. Carvalho istedet for Casemiro, da det kan have en virkelig givtig virkning.
Men ja, forlænger man ikke med Pepe r Perez sgu en klovn. Det eneste scenarie hvor Pepe skulle forlade klubben jeg finder nogenlunde meningsfuldt, ville være hvis han har brug for nye udfordringer, mindre pres rent fysisk, etc.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Med det mener jeg ikke, at Pepe ikke vil forlænge, fordi det ved jeg ikke noget om. Til gengæld kan man ikke kalde Perez for "en klovn" hvis han ikke lykkes med at forlænge. Det er sikkert ikke lige til.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Det er ikke altid nemt at forlænge med en spiller, der ikke vil forlænge.
Med det mener jeg ikke, at Pepe ikke vil forlænge, fordi det ved jeg ikke noget om.
Hvad mener du så? Godt nok noget af en modsigelse.
Kassow-Rossing skrev:
Til gengæld kan man ikke kalde Perez for "en klovn" hvis han ikke lykkes med at forlænge. Det er sikkert ikke lige til.
Selvfølgelig er det da lige til, det hele handler om penge, og det ser umiddelbart ud som om, at klubben er tvivl om man skal give Pepe en forbedret kontrakt.
Florentino Pérez
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)