Cristiano Ronaldo matchvinder....for Granada

13 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid var sent lørdag aften på besøg hos bundholdet Granada til et opgør, som udelukkende handlede om at få tre points med tilbage til den spanske hovedstad.

Og Mourinhos tropper tog da også teten fra kampens start, men det var småt med oplagte chancer og faktisk var bedste forsøg på mål inden for det første kvarter, da Xabi Alonso missede en tilbagelægning til Diego López, så han måtte spurte tilbage og sparke bolden til indkast.

Granada ville også være med og efter tyve minutter slap Aranda fri på højrekanten og sendte et indlæg ind over mål, som Arbeloa i sidste øjeblik fik ekspederet til hjørne og på det fik Cristiano Ronaldo desværre headet bolden i eget net.

Men Real Madrid lod sig ikke slå ud af modgangen og fik presset Granada tilbage på banen, men hjemmeholdet forsvarede sig bravt, hvilket gjorde det svært at kombinere sig gennem hjemmeholdets defensiv. Granada klarede sig dog til pausen med føring, mens Benzema og Marcelo varmede op på sidelinien.

Det blev dog kun førstnævnte af de to som kom på banen fra anden halvlegs start, men han fik dog følgeskab af Callejón og de afløste Higuaín og Khedira. Marcelo fortsatte dog sin opvarmning sammen med Michael Essien.

Real Madrid fortsatte presset og nærmede sig også den scoring, som man fornemmede kunne knække hjemmeholdet.

Efter 64 minutters spil kom Marcelo på banen i stedet for Coentrao i et forsøg på at lægge ekstra pres på Granada, men de helt store chancer udeblev og da Callejón endelig kom til en god afslutning, blev han dømt off side.

Granada havde dog stort held med at forsvare sig, men de fik også relativt let spil over for et ideforladt Real Madrid-mandskab, hvor fejlafleveringer snarere var reglen end undtagelsen.

Syv minutter før tid kom dog den helt store mulighed til Real Madrid, da Callejón driblede sig gennem Granada-forsvaret. Hans afslutning blev pareret ud til Benzema, som blot skulle trille bolden i det tomme mål, men fuldstændig uforståeligt sendte han den forbi, hvilket var væsentligt sværere end at score.

Tiden løb dog ud for Real Madrid, som led sæsonens fjerde nederlag af lige så mange mulige i Andalusien efter en skuffende præstation.

Kampfakta:
Granada – Real Madrid 1-0 (1-0)
1-0 Cristiano Ronaldo (21., selvmål)
Tilskuere: 16.000

Dommer: Mateu Lahoz

Gule kort: López, Ighalo (Granada), Xabi Alonso, Modric, Marcelo (Real Madrid)
Røde kort:

Real Madrids hold: Diego López; Arbeloa, Sergio Ramos, Varane, Coentrao; Xabi Alonso, Khedira (Callejón, 46. min.); Di María, Modric, Cristiano; Higuaín (Benzema, 46. min.)

Granadas hold: Toño; Nyom, Iñigo López, Mainz, Siqueira; Mikel Rico, Recio; Torje (Juanma Ortíz, 87. min.), Nolito (Iriney, 90. min.); Aranda (Buonanotte, 75. min.), Ighalo

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Morientes2012
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #2 af Morientes2012
Besvaret af Morientes2012 på emne Cristiano Ronaldo matchvinder....for Granada
Jeg er målløs.

13 år 5 måneder siden #3 af Jaken
I det mindste gav kampen da en fin overskrift

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

13 år 5 måneder siden #4 af Steen
Kommentar til denne kamp, er det samme som til kampene mod Sevilla, Getafe, Betis og Osasuna, orker ikke at skrive det igen.

Men som Mou lige har påpeget på pressemødet, så forstår jeg ikke vi skal spille onsdag, også spille igen lørdag, hvad sker for planlægningen?

• Morientes2012
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #5 af Morientes2012
Besvaret af Morientes2012 på emne Cristiano Ronaldo matchvinder....for Granada

Steen skrev: Kommentar til denne kamp, er det samme som til kampene mod Sevilla, Getafe, Betis og Osasuna, orker ikke at skrive det igen.

Men som Mou lige har påpeget på pressemødet, så forstår jeg ikke vi skal spille onsdag, også spille igen lørdag, hvad sker for planlægningen?

Om vi så skulle have spillet dagen efter, burde kampen stadig vindes.

13 år 5 måneder siden #6 af Dios
Den frække. Mourinho til Chelsea til sommer, og en fræk byttehandel imellem Mata og Di María. Også må han meget gerne tage Coentrao, Carvalho, Pepé, Essien, Kaká og Higuain med sig. Faktisk helt gratis!. For så kan vi igen bruge rundt regnet 2,5 milliarder på nye indkøb, og skabe et endnu dyre hold og gå efter rekorden. Det er tydeligvis det eneste der bliver gået efter. Nemlig rekorder.

Så gode spillere, spiller så dårligt fodbold. !Hala Madrid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

13 år 5 måneder siden #7 af Steen
Morientes

Det er jeg skam også enig i, selv hvis kampen var blevet spillet igår burde vi stadig have vundet, men hvorfor skal en kamp som Sociedad - Mallorca spilles imorgen, imens vi skal spille lørdag selvom vi spillede i onsdags?

• nocture
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #8 af nocture
Besvaret af nocture på emne Cristiano Ronaldo matchvinder....for Granada
vanvittigt hvor ringe vi var idag.... holy s**t

• Halamadrid1990
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #9 af Halamadrid1990
Besvaret af Halamadrid1990 på emne Cristiano Ronaldo matchvinder....for Granada
God overskrift! Men det er vel det eneste gode der er at sige om en aften som i aften.
Vi kan jo vanen tro sidde og kritisere spillernes motivation, kampprogrammet, Özils fravær, gnidninger i truppen mm. for at finde undskyldninger for Madrids elendighed. Faktum er blot, at Real Madrid i nuværende forfatning ikke for alvor mestre andet end kontrastød og omstillinger. Og prisen for det er mange og flere triste aftener som denne.

Det er den triste kendsgerning jeg modvilligt har måtte sande. Efter 3,5 år på posten som jefe har Mourinho ikke udviklet Madrids spil nok til at være berettiget en plads ved roret. Det piner mig at skrive det for jeg har alle mine dage været stor tilhænger af manden fra Setúbal.

13 år 5 måneder siden #10 af HHB65

Steen skrev: Kommentar til denne kamp, er det samme som til kampene mod Sevilla, Getafe, Betis og Osasuna, orker ikke at skrive det igen.

Mou skal da holde sin kæft med at vi havde en dag mindre. Barcelona klagede da ikke over at de havde en dag mindre til at hvile spillere inden El Classico. Hvis man er verdens største klub så har man materiale til at spille med i alle turneringer. Ellers kan det måske være mandskabspleje den er gal med.
Dette er gamet og beg synes da det bør være lettere at have en dag ekstra inden den svære, og 2 hele dagen plus man først spiller sent 3 dag skal være nok. Ellers kan tudeprinsen mou måske ikke huske hans tid i England. Dette er bare endnu et panisk forsøg på at flytte fokus fra problemerne fra en mand der er løbet tør for ideer .

13 år 5 måneder siden #11 af anes
Udmattet på et servicejob tjekker jeg min mobil, slutresultat 1-0 Granada selvmål af Cristiano der dalede servicen lige....

Hvad sker der for mit elskede fodboldhold :'(

13 år 5 måneder siden #12 af asp3200
Overvejer at købe domænerne:

Taberklub.dk
Udmedmou.dk
Pinligt.dk
Flovt.dk

I kan nok fornemme mit syn på Madrid som fan i øjeblikket. Utroligt de kan mod gode hold og så INTET mod små hold. Motivation siger folk, jeg siger fyring og løn nedgang. Ufatteligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum