Real Madrid overvåger spillerne med GPS

9 år 5 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrids samarbejde med Microsoft bringer klubben vidt omkring. Udover en række initiativer på Estadio Santiago Bernabéu og Real Madrid App, så betyder samarbejdet nu også at man kan følge spillernes bevægelser på GPS.

Det foregår naturligvis kun på træningsbanen, men her kan GPS-oplysningerne bruges til at analysere spillernes trænings-indsats, som for eksempel i form af spillernes styrke, hjerterytme, accelerationer, hurtighed og det antal meter spillerne løber til hver trænings-session.

Efter trænings-sessionerne kan man så behandle data og give hver enkelt spiller en personlig træningsplan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 5 måneder siden #2 af JimmyBroe
Det lyder smart og er sikkert vældig brugbart. Men er det så nyt som det forlyder? Jeg synes at mindes, at man gjorde brug af nogenlunde samme teknik, for år tilbage også. Jeg tror faktisk det var på Madridista.dk, jeg læste om det (kan dog huske galt). Det var sikkert ikke Microsoft der stod bag dengang, men så fra et andet it-selskab.

Jeg bruger det samme system på min gravide kæreste, (som iøvrigt insisterer på at kalde denne hjemmeside for Medister.dk). Mit system har dog tilsyneladende nogen udfald, for i lange perioder er der ingen bevægelse overhovedet fra GPS-enheden :D

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved JimmyBroe.

9 år 5 måneder siden #3 af JimmyBroe
Slet

Jeg er her stadig XOXO

9 år 5 måneder siden #4 af asp3200
Det har været der i mange år. Egentlig underligt de aldrig bruger det under kamp som i England. Giver meget mere info til træneren om den enkelte spiller når det gælder.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

9 år 5 måneder siden #5 af FranciscoISCO
Hej Jimmyyyyyy! Nu vil jeg også være med igen :)

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Zyconith

9 år 5 måneder siden #6 af JimmyBroe

FranciscoISCO skrev: Hej Jimmyyyyyy! Nu vil jeg også være med igen :)

Hva' sadan! Emilio:D Så er der fandme reunion;-D

Det må være starten på noget stort altså.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

9 år 5 måneder siden #7 af Zyconith
I medgang og modgang eller hvad man nu siger...;P

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved Zyconith.

9 år 5 måneder siden #8 af JimmyBroe

Zyconith skrev: I medgang og modgang eller hvad man nu siger...;P

Selvom det nok er skæg og ballade. Så vil jeg da gerne give en grund til, hvorfor jeg har været fraværende det sidste halvandet års tid. :)

Her er kort og godt hvad der er sket sidst vi sås:

Ny kæreste
Flere børn (snart 3)
Gift (lige om lidt)
Arbejdsskade
Ny karriere
3 flytninger
Huskøb
Bilkøb
Dødsfald
-ej at forglemme at jeg for få uger siden lige har været oppe og kysse 100kg i kampvægt, for første gang i mit liv velogmærke. Hvilket må siges at være lidt af en bedrift, som så absolut har trukket tænder ud så det basker:D

Jeg har været fan af Madrid også i modgang. Jeg har bare måtte prioriteret min tid anderledes:) Men selvom der er knald på gården i Horreby, med familie forøgelse osv. så tror jeg, at jeg vil få tid til mere medister.dk i fremtiden igen. Jeg har sku savnet at være en større del af Danmarks bedste og eneste (for mig) Real Madrid hjemmeside.

Jeg er her stadig XOXO

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #9 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrid overvåger spillerne med GPS

JimmyBroe skrev:

Zyconith skrev: I medgang og modgang eller hvad man nu siger...;P

Selvom det nok er skæg og ballade. Så vil jeg da gerne give en grund til, hvorfor jeg har været fraværende det sidste halvandet års tid. :)

Her er kort og godt hvad der er sket sidst vi sås:

Ny kæreste
Flere børn (snart 3)
Gift (lige om lidt)
Arbejdsskade
Ny karriere
3 flytninger
Huskøb
Bilkøb
Dødsfald
-ej at forglemme at jeg for få uger siden lige har været oppe og kysse 100kg i kampvægt, for første gang i mit liv velogmærke. Hvilket må siges at være lidt af en bedrift, som så absolut har trukket tænder ud så det basker:D

Jeg har været fan af Madrid også i modgang. Jeg har bare måtte prioriteret min tid anderledes:) Men selvom der er knald på gården i Horreby, med familie forøgelse osv. så tror jeg, at jeg vil få tid til mere medister.dk i fremtiden igen. Jeg har sku savnet at være en større del af Danmarks bedste og eneste (for mig) Real Madrid hjemmeside.

Så har du vist også serveret alt for at Siempre også kan få skrevet lidt på forum...

Velkommen tilbage <3

9 år 5 måneder siden #10 af JimmyBroe

Så har du vist også serveret alt for at Siempre også kan få skrevet lidt på forum...

Velkommen tilbage <3

Haha ja det tænkte jeg godt. men er manden slet ikke aktiv mere eller hvad? Jeg har skrevet en privat besked til ham her på siden samt sendt ham en oversat artikel på en e-mail. Han svare ikke på noget. Jeg har også sendt Administratoren en privatbesked.

Altså hvad forgår der her. Det er fandme da godt at jeg er kommet tilbage så der kan komme lidt orden og styr på det hele igen:P Haha

Jeg er her stadig XOXO

9 år 5 måneder siden #11 af BBB

JimmyBroe skrev:

Velkommen tilbage <3

Haha ja det tænkte jeg godt. men er manden slet ikke aktiv mere eller hvad? Jeg har skrevet en privat besked til ham her på siden samt sendt ham en oversat artikel på en e-mail. Han svare ikke på noget. Jeg har også sendt Administratoren en privatbesked.

Altså hvad forgår der her. Det er fandme da godt at jeg er kommet tilbage så der kan komme lidt orden og styr på det hele igen:P Haha

Hvis du får et svar, kan du så ikke finde ud af, hvad der skete med Dios? Jeg har ikke fået svar endnu.

9 år 5 måneder siden #12 af Lars1991

BBB skrev:

JimmyBroe skrev:

Velkommen tilbage <3

Hvis du får et svar, kan du så ikke finde ud af, hvad der skete med Dios? Jeg har ikke fået svar endnu.

Det var i nyheden omkring korset der blev fjernet på Real Madrid trøjer i mellemøsten.

Leveret af Kunena Forum