Bedømmelse af truppen mod Villarreal
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (46 brugere)
Hele holdet 2.8
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kampe som dén og den i dag, er kampe, som Isco med sine kvaliteter i mellemrummet kan vende på en tallerken.
Men fantastiske tre point :-D
Da vi var bagud med 2-0 troede jeg oprigtigt at mesterskabet var ved at blive tabt.
Sikke et comeback. Det beviser bare, at med små justeringer er alt muligt med dette hold.
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Denne gang er det Brylle, men andre har også tidligere været på spil med kun at give karakterer til enkelte spillere.
- Brylle
- Gæst
-
Gider du så ikke forklare mig, hvad problemet er ved blot at give et par spillere karakter? Dybt seriøst, så kan jeg ikke se problemet, og jeg vil gerne forklare, hvorfor de er givet sådan:Administrationen skrev: Vær lige med til at bevare lidt seriøsitet omkring jeres karakter-givning.
Denne gang er det Brylle, men andre har også tidligere været på spil med kun at give karakterer til enkelte spillere.
Vi havde et Real Madrid inden Isco og et Real Madrid efter Isco. Holdet inden Isco var helt væk, skabte intet og havde en elendig attitude. Holdet, da Isco kom ind, viste lidt mere optimisme, spillede mere flydende og pressede rigtig fint. Isco får 5-tallet for at sætte det præg på holdet, han gjorde. Morata får 4 for at afgøre kampen. Benzema får 1 fordi han spiller, som han plejer og fordi han netop ikke var med til at løfte noget som helst. Muligvis skulle Casemiro også have en lav karakter. Derfor aner jeg ikke, hvad jeg skal give spillerne ud fra et helhedsindtryk. Godkendt er ikke det rette ord på baggrund af præstationen, mens skuffende ikke reflekterer afslutningen. Derfor har jeg, helt seriøst, givet karakterer, som jeg har gjort.
EDIT: Og derfor forstår jeg heller ikke, at administrationen har et behov for at udstille mig sådan.
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Brylle skrev:
Gider du så ikke forklare mig, hvad problemet er ved blot at give et par spillere karakter? Dybt seriøst, så kan jeg ikke se problemet, og jeg vil gerne forklare, hvorfor de er givet sådan:Administrationen skrev: Vær lige med til at bevare lidt seriøsitet omkring jeres karakter-givning.
Vi havde et Real Madrid inden Isco og et Real Madrid efter Isco. Holdet inden Isco var helt væk, skabte intet og havde en elendig attitude. Holdet, da Isco kom ind, viste lidt mere optimisme, spillede mere flydende og pressede rigtig fint. Isco får 5-tallet for at sætte det præg på holdet, han gjorde. Morata får 4 for at afgøre kampen. Benzema får 1 fordi han spiller, som han plejer og fordi han netop ikke var med til at løfte noget som helst. Muligvis skulle Casemiro også have en lav karakter. Derfor aner jeg ikke, hvad jeg skal give spillerne ud fra et helhedsindtryk. Godkendt er ikke det rette ord på baggrund af præstationen, mens skuffende ikke reflekterer afslutningen. Derfor har jeg, helt seriøst, givet karakterer, som jeg har gjort.
EDIT: Og derfor forstår jeg heller ikke, at administrationen har et behov for at udstille mig sådan.
Fordi jeres samlede karakterer bruges i AmorMadrids karakter-skema. Er man derfor ikke i stand til at give samtlige spillere en velbegrundet karakter, så er det bedre helt at springe gangen over.
- Brylle
- Gæst
-
Så vidt jeg forstår, så har "0" ingen effekt på det samlede resultat? Ellers må du lige forklare mig hvorledes (eller rette på en sådan fejl i jeres program)Administrationen skrev:
Brylle skrev:
Fordi jeres samlede karakterer bruges i AmorMadrids karakter-skema. Er man derfor ikke i stand til at give samtlige spillere en velbegrundet karakter, så er det bedre helt at springe gangen over.
EDIT: Men jeg har nu slagtet store dele af holdet for administrationens skyld.
Det handler om, at vi fremadrettet gerne vil benytte AmorMadrids karakter-skema til at forfatte artikler - et lille nyt tiltag. Derfor ser vi gerne, at alle spillere der er på banen (dem med minimalt spilletid/indflydelse på dagen undtaget) får en karakter, således karakter-skemaet er så repræsentativt som overhovedet muligt.
I forhold til karakteren 0, så tror jeg du har ret i, at den ikke har en effekt på det samlede resultat. Det er i hvert fald ikke min opfattelse. Jeg har personligt intet imod din karaktergivning, men ser alligevel gerne karaktergivning så repræsentativ som muligt :-)
Det var bare lige det...
Marcelo og carvajal må være de to bestemt backs i verden, så vigtig for vores spil de komme over kanterne og smider den ene sukker indlæg efter den anden.
Lidt unfair at dømme Ramos selvom han spillede en skidt kamp, men hele første halveg fik vores forsvar slet ikke noget hjælp fra midtbanen eller angrebet. Pepe er som han er altid stabil og sikker i sit forsvar spil.
Kampen idag må være den der viser at morata skal starte inde alle kampe fremover selvom han ikke score mål, giver han så meget plads til Ronaldo. Så tydeligt benzema ødelægger det for Ronaldo da han er meget centralt i sit spil og mister alle bolde og slet ikke kan aflevere den videre til kanten mere desværre. Til gengæld løber morata i alle fri positioner de positioner Ronaldo bliver dækket af 2-3 mand hvergang Ronaldo får bolden, det gøre at de spillere der dækker Ronaldo er nød til at løbe efter morata, og med Ronaldos dygtighed er han god til at løbe i de positioner morata har forladt de skaber så meget plads til midtbanen og marcello og carvajal.
For mig er mesterskabet piv åben selvom hvis vi var 7 point foran, synes bare den laliga er blevet så stærk det kan men tydeligt se på tabellen og de fleste kampe som Madrid og BarCa har spillet. For mig at se er nøglen for mesterskabet Sevilla og Barba hjemmebane får vi 6 point der løber vi med det.
Keylor, nacho pepe Ramos Marcelo kovacic Kroos isco bale morata Ronaldo mod las Palmas. Ser helst vi afgøre kampen i første halveg så vi kan få tanket lidt selvtillid og skifte Kroos bale og Ronaldo.
- Madridista hasta la muerte
- Senior bruger
-
Brylle skrev: EDIT: Men jeg har nu slagtet store dele af holdet for administrationens skyld.
Hvilket jeg nu har kompenseret for. Hovsa, upsedasse
- Madridista hasta la muerte
- Senior bruger
-
Ville ellers have givet dem 0
Håber bare vi får en god opsummerende artikel for spillerpræstationerne i februar. Så opsummerende, som det nu kan blive baseret på skalaen 1-5