Bedømmelse af truppen mod Barcelona

9 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (40 brugere)

3.3 Keylor Navas
3.3 Carvajal
3.0 Marcelo
2.8 Nacho
1.6 Ramos
3.3 Asensio
2.2 Casemiro
3.5 James Rodríguez
2.4 Mateo Kovačić
2.7 Modrić
2.1 Toni Kroos
1.2 Bale
1.5 Benzema
1.9 Cristiano Ronaldo
Hele holdet 2.5
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #2 af postigol
Det er ikke Real Madrid værdigt, at skulle servicere en spiller som Gareth Bale, der i sine efterhånden mange år i klubben ikke er blevet bedre og konsekvent er skadet med spilletid
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Salix7, mohbar

9 år 3 måneder siden #3 af Sebberg
Jeg vil gerne give aftenens sidste karakter til vores træner, der får det mest rødglødende 1-tal, der nogensinde er blevet udstukket i den karaktergivning herinde. Hvorfor?

Det er mig fuldkommen - og det er fuldkommen med tryk over samtlige, fucking bogstaver - at vi overlader så meget spil til Barcelona. Vi har set, hvordan PSG, Juventus og adskillige spanske hold har fået Barcelona til at ligne et middelmådigt hold. Det har de gjort ved at lægge et højt pres og stresse catalanerne i opspillet. Jeg var på forhånd klar over, at sådan en opgave er svær for Benzema og Ronaldo, der notorisk udøver et pres, der består i at stå stille og vente på en mand står upresset i tre sekunder, for så at spurte der hen.. læs: ligegyldigt pres. Når det så er sagt, så troede jeg sgu på, at man havde gået med den indstilling til kampen. Vi VED jo udmærket, at Barcelona er skræmmende, når de får lov at spille bolden stille og roligt op på modstanderens banehalvdel. Dybt besynderligt, at vi ikke stresser dem, men det er endnu mere forunderligt, at vi efter vores mål stiller os fuldstændigt ned. Hvad havde vi seriøst tænkt? Det er så himmelråbende dumt, at vi ender ud i en jævnbyrdig kamp, når vi havde alle forudsætninger for at få en kamp, hvor vi var overlegne.

Og så til noget andet: Isco. Igen, jeg spørger: Tager Zidane pis på mig? Der MÅ have været en konfrontation mellem de to, ellers er der simpelthen ikke nogle rationelle argumenter for, at den klart bedst spillende Real Madrid-mand i den seneste uge, bliver nummer syv i midtbanerækken. Så er jeg sgu lige glad med, om han ikke følte at Iscos profil passede i dag. Han skal bare spille, når der er så meget tur i ham, og han kæmper sgu også!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, -#7-, Kassow-Rossing, Steen, Kaká8, Hugol, slb1995, LasseRMD, Salix7, R7CR7GB11 og 5 flere

9 år 3 måneder siden #4 af Hugol
Sebberg, så længe Zidane skal tilfredsstille sponsorene så får vi de her super mærkværdige opstillinger. Der er overhovedet ingen logik at Bale skal spille.

Har valgt at takke af på forum!

9 år 3 måneder siden #5 af asp3200
Ud med Zidane, orker ikke det her mere både taktisk og spilmæssigt. Nok er nok.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, pm

9 år 3 måneder siden #6 af mohbar
Bale: Han SKAL være nr. 1 på transferlisten. Hvis vi kan få 200 mil for ham (tvivler på han er så meget værd) så væk med ham. Han er simpelthen alt for skaden og har så mange begrænsninger at han ikke er Real Madrid værdig! Han bør tilbage til britisk fodbold og det skal være til sommer.

Isco: Jeg tror desværre han er væk til sommer. Hans tålmodighed og åbenlyse talent passer ikke til Zidane og det er virkelig ærgerligt for os!

James: Jeg tror desværre også han er væk til sommer. Hans tålmodighed og åbenlyse talent passer ikke til Zidane og der er virkelig ærgerligt for os.

Zidane: Jeg tror desværre han får en sæson mere. Jeg synes simpelthen at hans "system" er for påpasseligt, for tilfældig om omstændigt og vi famler alt alt for meget. Han satser på fart, dødbolde og indlæg og hvis vi kommer foran satser han på at overlade spillet til de andre og så kontraløb. Han er tydeligvis imod at spille mere centralt og med 10er typen (selvom han selv var en..) og derfor tror jeg aldrig han vil spille med feks. 442 og derfor er det utvivlsomt et farvel til Isco og James. Han dumper igen med et brag taktisk og det er ikke kun brugen af Bale.

Morata: Jeg tror også han vakler lidt i sin tro på fremtiden. Hvis han skal være førstevalg på landsholdet er han nødt tilæ at præstere på klubplan og det virker åbenlyst som at Zidane ikke satser på Morata. Han kan let finde sig en god klub i Italien, England, eller hos PSG.

9 år 3 måneder siden #7 af Fondo_Sur

Sebberg skrev: Jeg vil gerne give aftenens sidste karakter til vores træner, der får det mest rødglødende 1-tal, der nogensinde er blevet udstukket i den karaktergivning herinde. Hvorfor?

Det er mig fuldkommen - og det er fuldkommen med tryk over samtlige, fucking bogstaver - at vi overlader så meget spil til Barcelona. Vi har set, hvordan PSG, Juventus og adskillige spanske hold har fået Barcelona til at ligne et middelmådigt hold. Det har de gjort ved at lægge et højt pres og stresse catalanerne i opspillet. Jeg var på forhånd klar over, at sådan en opgave er svær for Benzema og Ronaldo, der notorisk udøver et pres, der består i at stå stille og vente på en mand står upresset i tre sekunder, for så at spurte der hen.. læs: ligegyldigt pres. Når det så er sagt, så troede jeg sgu på, at man havde gået med den indstilling til kampen. Vi VED jo udmærket, at Barcelona er skræmmende, når de får lov at spille bolden stille og roligt op på modstanderens banehalvdel. Dybt besynderligt, at vi ikke stresser dem, men det er endnu mere forunderligt, at vi efter vores mål stiller os fuldstændigt ned. Hvad havde vi seriøst tænkt? Det er så himmelråbende dumt, at vi ender ud i en jævnbyrdig kamp, når vi havde alle forudsætninger for at få en kamp, hvor vi var overlegne.

Og så til noget andet: Isco. Igen, jeg spørger: Tager Zidane pis på mig? Der MÅ have været en konfrontation mellem de to, ellers er der simpelthen ikke nogle rationelle argumenter for, at den klart bedst spillende Real Madrid-mand i den seneste uge, bliver nummer syv i midtbanerækken. Så er jeg sgu lige glad med, om han ikke følte at Iscos profil passede i dag. Han skal bare spille, når der er så meget tur i ham, og han kæmper sgu også!

Bliver nødt at markere dette indlæg igen, du skriver meget godt, hvad vi føler Sebberg. Eksempelvis en Benzema, som ikke pressede sin nærmeste mand.

Vi spiller gang på gang på Barcelonas præmisser på Bernabeu. Et nederlag er jo i det henseende uundgåeligt. Det er så inkompetent, har ingen ord.

9 år 3 måneder siden #8 af Steen
Skandaløs ringe kamp af Benzema..
Sammenligner man vores resterende kampprogram med Barcelonas, så tror jeg at Barcelona snupper ligaen. Deres er langt nemmere. HVIS vi vinder Champions League, så gør det mig faktisk ikke det store, hvis vi ikke vinder ligaen. At blive det første hold til at vinde Champions League to år i træk betyder mere end alt andet, IMO. Men men. Hvis vi både taber i CL og i ligaen, så skal Zidane fyres med det vuns. Han burde fyres uanset hvad der sker i sæsonen, men det sker selvfølgelig ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

9 år 3 måneder siden #9 af Fondo_Sur

Steen skrev: Skandaløs ringe kamp af Benzema..
Sammenligner man vores resterende kampprogram med Barcelonas, så tror jeg at Barcelona snupper ligaen. Deres er langt nemmere. HVIS vi vinder Champions League, så gør det mig faktisk ikke det store, hvis vi ikke vinder ligaen. At blive det første hold til at vinde Champions League to år i træk betyder mere end alt andet, IMO. Men men. Hvis vi både taber i CL og i ligaen, så skal Zidane fyres med det vuns. Han burde fyres uanset hvad der sker i sæsonen, men det sker selvfølgelig ikke.

Enig, på trods af min tvivl om Zidane skal fyres.

Real Madrid har som du skriver forspildt deres chance for at manifestere sig. Det handler om respekten af vores klub.

9 år 3 måneder siden #10 af Vinícius
Det er sq noget pis vi taber, men det kunne lige så godt have været os, der løb med sejren, hvis heldet havde været på vores side især i afslutningerne. Jeg synes efterhånden skarpheden foran målet koster så rigeligt. Det er vigtigt at score på de chancer, man får! Messi er MOTM, men Ter Stegen var da lige efter!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 3 måneder siden #11 af ChrillRM14

Kratmus skrev: Det er sq noget pis vi taber, men det kunne lige så godt have været os, der løb med sejren, hvis heldet havde været på vores side især i afslutningerne. Jeg synes efterhånden skarpheden foran målet koster så rigeligt. Det er vigtigt at score på de chancer, man får! Messi er MOTM, men Ter Stegen var da lige efter!

Og en Keylor da? Det undrer mig, at folk ikke giver ham bedre karakterer... Det var den bedste kamp af ham i år.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Nada mas

9 år 3 måneder siden #12 af ChrillRM14

Fondo_Sur skrev:

Steen skrev: Skandaløs ringe kamp af Benzema..

Enig, på trods af min tvivl om Zidane skal fyres.

Real Madrid har som du skriver forspildt deres chance for at manifestere sig. Det handler om respekten af vores klub.

Vi manifesterer os ved at vinde mesterskabet. Der siges så meget i disse dage om, at Barcas æra er forbi. Det er sikkert noget melodramatisk sludder, men der er kun ét at gøre, når nu der kastes roser efter Messi og Ter Stegen, og det er at vinde den samlede turnering nu. Dét ville give os the upper hand. Og det kan vi også godt.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Leveret af Kunena Forum