GloboEsporte: Real Madrid sikrer sig brasiliansk stortalent
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge brasilianske GloboEsporte har Real Madrid overhalet Barcelon indenom og har sikret sig en aftale med det 17-årige angrebs-talent Vinicius Junior, som til daglig spiller for Flamengo og regnes for det næste store talent i det fodboldgale land.
Det prædikat har masser af spillere fået før ham uden at kunne leve op til det, men Vinicius blev kåret som bedste spiller ved det sydamerikanske U17-mesterskab.
Vinicius har en frikøbs-klausul på 30 millioner €, men ifølge GloboEsporte har Real Madrid været indstillet på at betale i omegnen af 40 millioner € for at overgå Barcelonas bud og sikre den dygtige angriber, som dog først kan komme til den spanske hovedstad næste sommer, når han er fyldt 18 år.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: Jeg har set få kampe med ham, men jeg kan med sikkerhed sige, at han nok er en af de mest overvurderede spillere, jeg nogensinde har stødt på. Han har intet potentiale. Hvis vi absolut skal hente et ungt talent, så foretrækkes Mbappe, omend jeg ikke bryder mig om hans unaturlige prisskilt.
Det samme kan siges om Ødegaard, men at give 40 millioner euro for et brasiliensk talent lyder noget useriøst.
Tror jeg slet ikke på. Jeg tror mere at Real Madrid punger ud for Mbappe
Har valgt at takke af på forum!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
En super hypet spiller, som ingen kendte for 6 måneder siden, der er offensiv og ikke har bevist sig på den store scene i en årrække. Og som i øvrigt ikke passer ind i truppen på nuværende tidspunkt.
På den anden side, Benzema... Sjældent har jeg oplevet noget så udueligt. Så enhver ændring er velkommen. Mbappe har uden tvivl talent.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Manden er 18 år Kassow, hvornår er det lige at de skal bevise noget? Han har da bevist rigeligt denne sæson. Jeg tror godt han kan score en basse mod Juve. Manden er pænt giftig og i hans alder. En vaskeægte Galactico intet mindre. Vinicius ser også rigtig spændende ud. Men Mbappe ville klart være et bedre køb.Kassow-Rossing skrev: En super hypet spiller, som ingen kendte for 6 måneder siden, der er offensiv og ikke har bevist sig på den store scene i en årrække. .
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hvor mange kampe har du set med ham?
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
BBB skrev: Det kan kun være en and, at en klub byder mere end frikøbsklausulen. Det vil jo alle dage være idioti.
Og hvis to eller flere klubber byder frikøbsklausulen og man gerne vil have et forspring.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Administrationen skrev:
BBB skrev: Det kan kun være en and, at en klub byder mere end frikøbsklausulen. Det vil jo alle dage være idioti.
Og hvis to eller flere klubber byder frikøbsklausulen og man gerne vil have et forspring.
Så tilbyder man spilleren bedre vilkår eller flere penge :) Den sælgende klub kan ikke gøre fra eller til så snart frikøbsklausulen er mødt.
Kassow-Rossing skrev: Jeg er indforstået med at han er for ung til at have haft muligheden for at bevise sig i en årrække. Måske det er problemet.
Hvor mange kampe har du set med ham?
Angribere i høj klasse er næsten en uddød race i øjeblikket. Derfor skal man går all ind på ind som Mbappe der allerede smadrer Manchester City ud af ChL. Det samme gjorde City jo med Gabriel Jesus.
Man bliver nødt til at satse for det er ikke nemt at finde angribere i Van the man klassen eller Ronaldo.
Har valgt at takke af på forum!
Men synes godt nok pengene i fodbold er ved at være ude af propationer. Håber han brager igennem og bliver den rigtige for fremtiden.
Mbappe, Ousmane Dembele, Vinicius, Dybala, Gabriel Jesus mfl. er alle talenter fra den aller øverste skuffe.
Jeg vil være meget tilfreds hvis bare én af ovenstående havner i kongeklubben, men min våde drøm er en udskiftning af Bale og Benzema til forde for Mbappe og Dembelé og så synes jeg at Perez skal holde et vågent øje med Gabriel Jesus når Pep næste sæson bliver fyret eller når Ronaldo skifter til MLS.