The Sun: Real Madrid vil betale 115 millioner € for Hazard
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge engelske The Sun er Real Madrid klar til at betale 115 millioner € for Eden Hazard, som man har vist interesse for gennem flere sæsoner.
Interessen skal være så stor, at Real Madrid har holdt møder med belgierens bagland mindst tre gange inden for det seneste år og selv om både Chelsea og Hazard udadtil virker tilfredse med hinanden, så er der fortsat ikke underskrevet nogen kontrakt-forlængelse, selv om parterne har forhandlet gennem længere tid.
Skal man tro den engelske avis, så får et eventuet Hazard-køb ingen indflydelse på BBC-trioen, idet Zidane så vil rykke Cristiano Ronaldo ind centralt bag Benzema, mens belgieren skal husere på venstrekanten, som han har gjort med stor succes for Chelsea i den netop overståede sæson.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
De Gea med oveni, så er det uden tvivl det bedste Real Madrid hold, talentmæssigt, nogensinde.
Florentino Pérez
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Sahinovic skrev: Så skulle Real Madrid punge €195 millioner ud (DKK1.450.000.000) for begge spillere, det virker en smule overilet og det må man simpelthen kunne gøre bedre.
1. Det er The Sun.......
2. Mon dog man henter Hazard uden at sælge Bale. Det ville virke meget mystisk.
3. Vi kender trods alt ikke prisen for De Gea heller.
4. Alene salg af James og Morata vil vel indbringe nogenlunde hvad Hazard står til.
5. Det er The Sun.....
- mat_hattrick
- Ekspert bruger
-
Jeg får svært ved at finde plads til dem alle :O
Og det er vel svært at gøre bare noget af følgende, i mit hoved:
1) Fjerne Casemiro
2) Fjerne Modric
3) Fjerne Kroos
4) Fjerne isco
5) Fjerne Benzema og spille med Hazard på toppen? Eller skal man bare spille med både Isco og Hazard bagved Ronaldo? :-)
Bryder mig ikke om hans attitude, men av hvor er han god.
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
Benzema
Hazard-Ronaldo-Isco
Puslespillet skal så primært lægges bagved de forreste fire. Modric er selvskreven. Kører man så Modric/Kroos og alternativt Modric/Casemiro, mod offensivt stærkere hold? Får man Kroos til at arbejde mere defensivt, og efterlader Casemiro på bænken? Hverken Kroos eller Casemiro vil være tilfredse med faste eller hyppige bænkpladser. Jeg KAN se muligheden for, at man simpelthen sælger Kroos og satser på, at Casemiro og Modric kan agere bindeled mellem forsvar og angreb.
Jeg tror Hazard vil passe godt ind i klubben og på holdet, men jeg er godt nok glad for, at det ikke er mig der skal lave startopstillinger der gør alle stjernerne glade.
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
- mat_hattrick
- Ekspert bruger
-
Numeredoce skrev: Hvis Zidane virkelig vil prøve Ronaldo bagved Benzema, som der står i artiklen, så håber jeg på:
Benzema
Hazard-Ronaldo-Isco
Puslespillet skal så primært lægges bagved de forreste fire. Modric er selvskreven. Kører man så Modric/Kroos og alternativt Modric/Casemiro, mod offensivt stærkere hold? Får man Kroos til at arbejde mere defensivt, og efterlader Casemiro på bænken? Hverken Kroos eller Casemiro vil være tilfredse med faste eller hyppige bænkpladser. Jeg KAN se muligheden for, at man simpelthen sælger Kroos og satser på, at Casemiro og Modric kan agere bindeled mellem forsvar og angreb.
Jeg tror Hazard vil passe godt ind i klubben og på holdet, men jeg er godt nok glad for, at det ikke er mig der skal lave startopstillinger der gør alle stjernerne glade.
Andre overvejelser i forhold til dit indlæg må være, at Modric er 5 år ældre end Kroos. Så er det ham man skal holde fast på, af de to? ved godt, at de ikke helt har samme roller og kompetencer, men måske alligevel et sats at vælge den ældste, som trodsalt ikke kan have mange år tilbage.
Benzema, Ronaldo, Hazard og Bale som angreb?
Så kommer Kroos og Modric da først på overarbejde!
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
raul7=kongen skrev:
Sahinovic skrev: Så skulle Real Madrid punge €195 millioner ud (DKK1.450.000.000) for begge spillere, det virker en smule overilet og det må man simpelthen kunne gøre bedre.
1. Det er The Sun.......
2. Mon dog man henter Hazard uden at sælge Bale. Det ville virke meget mystisk.
3. Vi kender trods alt ikke prisen for De Gea heller.
4. Alene salg af James og Morata vil vel indbringe nogenlunde hvad Hazard står til.
5. Det er The Sun.....
Jeg er helt sikker på, at man sagtens kan finansiere et Hazard køb ved blot at sælge et par/eller en enkelt af vores egne spillere, det er slet ikke denne del jeg er bekymret over, men det ændre ikke på at Real Madrid stadig skal ud og give €115 millioner for Hazard(hvis rygterne taler sandt), dette vil fremover betyder, at hver gang Real Madrid skal købe en verdensklasse offensiv spiller, så kommer de som minimum til at skulle punge €100 millioner ud. For hvis man er villig til at købe Hazard for et beløb han ikke er værd(min mening), jamen så vil de andre klubber jo også gøre sig brug af dette fremover, når Real Madrid banker på døren.
Det er sådan markedet nu engang har udviklet sig, men Real Madrid har bestemt en del af skylden for denne sindssyge udvikling.
Men ja, mon det hele ikke først bliver lidt mere aktuelt senere på sommeren (-:
Florentino Pérez
Når det så er sagt, så magter jeg simpelthen ikke Hazard. Nuvel, han er en klassespiller og hans topniveau er sublimt (der er ingen tvivl om at han er en fantastisk spiller), men hans bundniveau er altså ikke særlig højt. Én ting er også presset og omgivelserne i en klub som Chelsea. Noget andet er Real Madrid. Presset er større, forventningerne er lige en tand større og bevågenheden er større. Og noget siger mig altså bare, at Hazard måske ikke helt har psyken til Real Madrid. Ej at forglemme, at pladsen er mindre i Spanien end i England, hvilket Bale nok også hurtigt fandt ud af...
Hvis Hazard absolut skal hentes, så skal det være på bekostning af Bale. Så skal det være fordi man skiller sig af med Bale. Ellers vil jeg foretrække Mbappé eller Dybala. Selvfølgelig skal Real Madrid heller ikke spille med både Hazard, Bale, Ronaldo og Benzema fra start. Det er noget af det dummeste jeg længe har hørt...