Officielt: Morata til Chelsea
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid har netop offentliggjort på deres hjemmeside, at Álvaro Morata er solgt til Chelsea.
Der nævnes ikke noget beløb, men ifølge flere spanske medier får Real Madrid 80 millioner € for den spanske angriber og hertil skal lægges en række klausuler, som kan indbringe Real Madrid flere penge. Álvaro Morata får en kontrakt af 5 års varighed hos de engelske mestre.
Real Madrid takker Álvaro Morata for den store professionalisme, som han har vist i sin tid i klubben efter han han kom til fra Juventus sidste sæson for 30 millioner €.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
Tak for alt Morata. Du er en fantastisk spiller med hjertet det rigtige sted. Du vil altid have en plads i mit tøjskab !
Har valgt at takke af på forum!
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Med alt respekt for Morata, så er det fuldstændig vanvittigt at en klub vil betale 600 mio. for en spiller som Morata og hans teknik.
Håber det bedste for ham men tvivler på at han har potentialet nok til at nærme sig et niveau som kan berettige hans prisskilt.
Stemmer på Mbappe allerede til denne sommer!
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Benzema/ronaldo på toppen
Asenhio/Bale på venstre kant
Isco(Lucas højre kant
Midtbane og forsvar er jeg vel engtlig ret gald for, Gea skulle dog varme her i "sommeren".
Store talenter er blevet hentet, men hvor står vi engtlig de nærmeste 2-3 seassonger, jeg bliver sq urolig...
Når det er sagt, vil jeg glæde mig over, at vi begynder at lave penge på de spillere, der sælges :-)
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Så blev vores trup lidt mindre spansk igen igen :-(
Er det ikke fuldstændigt ligegyldigt?
Florentino Pérez
Thomaskjensen skrev: Hvem kommer i stedet, om nogen.
Benzema/ronaldo på toppen
Asenhio/Bale på venstre kant
Isco(Lucas højre kant
Midtbane og forsvar er jeg vel engtlig ret gald for, Gea skulle dog varme her i "sommeren".
Store talenter er blevet hentet, men hvor står vi engtlig de nærmeste 2-3 seassonger, jeg bliver sq urolig...
Hvad er du urolig for? Vi har vel pt verdens bredeste trup. Læg der til at Bale og Benzema har været sløje i det meste af sidste sæson, Ronaldo var usynlig en en god del af sæsonen og alligevel endte sæsonen med at blive vores bedste i lang lang tid :-)
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Sahinovic skrev: Salix7 skrev:
Så blev vores trup lidt mindre spansk igen igen :-(
Er det ikke fuldstændigt ligegyldigt?
Tjo, det vil mange sikkert mene - jeg synes personligt at det er trist med et hold, som er fyldt med udenlandske spillere, frem for spillere fra landet, hvor klubben hører hjemme.
Salix7 skrev: Så blev vores trup lidt mindre spansk igen igen :-( Jeg er sikker på, at Morata nok skal få succes i Chelsea - du vil være savnet, særligt i de perioder af sæsonen, hvor BBC snork sover og har brug for seriøs konkurrence fra bænken.
Når det er sagt, vil jeg glæde mig over, at vi begynder at lave penge på de spillere, der sælges :-)
Vi har lige tilføjet Vallejo, Llorente og Ceballos til truppen :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Det glæder mig også virkelig meget! :-)